päevee
tänne on tullu lunta, nyt on jotain 10 senttii
Häh pöh mitä hiskattia?Kukahan kikkailee ja kenen mode-oikeuksilla?
Toivottavasti pääset pianHuomenta
Täällä mä oottelen malttamattomana millon se avain tulloo....haluan päästä jo sinne asuntoooon!!
Niin joo ja kylläpä muuten puski yöllä paljon lunta, mitä tuota enää tulee kun kesäkin kohta vois jo alkaa
Hyvä kun kikkeli toimiiAuts
Mainitsen nyt siitä k1kkelistä vielä sen verran äkkiä, että se toimii vallan mainiosti, tämä ilmoitus oli siis sitä varten, jos jollain huolettaa, että kuinka se toimii vai toimiiko ollenkaan, kun, jos, vaikka kohdalleni sattuu tämä tiedossa oleva palstan mahdollinen toimimattomuus
Auttaisikohan jonkinsorttinen venyttely?Olipa inha päivä,yöllä jomotti päähän. Iltapäivällä alkoi uudelleen ja koski / koskee myös olkapäähän,sormiin,ranteeseen ja käsivarteen. No sain päivällä ennen kipuja tiskattua ja roskat/bioastian vietyä
Yritin venytellä mutta tuo fibro aiheuttaa kipuja sinne sun tänne.Auttaisikohan jonkinsorttinen venyttely?
Olipa inha päivä,yöllä jomotti päähän. Iltapäivällä alkoi uudelleen ja koski / koskee myös olkapäähän,sormiin,ranteeseen ja käsivarteen. No sain päivällä ennen kipuja tiskattua ja roskat/bioastian vietyä
Todistetusti auttaa, tosin pitää olla sopiva (paikkojen) venyttäjä saatavilla. Ehkä myös keinoaineesta valmistettu venytin auttaa?Auttaisikohan jonkinsorttinen venyttely?
Joo totta,niin tekee.*halaus*
Keli vaihtuu siihen tahtiin että koko ajan sattuu jonnekin.
No ei siinä mulla ainakaan ongelmaa oo. Mä harrastan mielelläni seksiä päänsärystä huolimattaTodistetusti auttaa, tosin pitää olla sopiva (paikkojen) venyttäjä saatavilla. Ehkä myös keinoaineesta valmistettu venytin auttaa?
Näin parannat päänsäryn seksillä - tehokkaampaa kuin lääkkeet?
Ei voi kyllä tänään ajatellakaan seksiä, minulla särkee päätä… Päinvastoin! Juuri silloin kannattaa harrastaa seksiä. Seksin harrastaminen voi nimittäin viedä päänsäryn pois.www.is.fi
Joo totta,niin tekee.
Sulla kans tais olla kipuja.
Halaus, no juu ei tiiä mihin kohtaan seuraavana iskee kipuJep. Tällä hetkellä yläselkä ja käsivarret juilivat. Huomenna joku muu khta sit. Eipähän tule tylsää ja yksitoikkoista!
Halaus, no juu ei tiiä mihin kohtaan seuraavana iskee kipu
Äsh,mulla on kaikkiin noihinVarpaisiin ei oo ikinä sattunut. Eikä kantapäihin eikä pohkeisiin eikä pakaroihin. Eikä kaulaan. Eikä kyynärpäihin.
*odottaa innolla*
Millaista venytystä kokeilit?Yritin venytellä mutta tuo fibro aiheuttaa kipuja sinne sun tänne.
Kipulääkettä otin,mutta ei se paljoa auta.
Ensin lämmittely ja sitten oikea käsi vasemmalle olkapäälle ja vasemmalla kädellä oikeasta kyynärpäästä kiinni ja vein lähellä kasvoja ja toisella kädellä sama muutamia kertoja. Lisäksi venytin taaksepäin ovenkarmia vasten. Ja ylös ja sivulle.Millaista venytystä kokeilit?
Mä voin auttaa noissa lopuissa.Varpaisiin ei oo ikinä sattunut. Eikä kantapäihin eikä pohkeisiin eikä pakaroihin. Eikä kaulaan. Eikä kyynärpäihin.
*odottaa innolla*
päevee
Hyvä kun kikkeli toimii
Mä ostin tarjouksesta lisääIlta pelastettu, mulla onkin vielä joulukonvehteja