Nythän on oikein plussia sadellut, onnea kaikille
Mulla ois ikää 30v ja synnärinä ois KYS, jos sinne asti päästään. Mites teillä muilla, mikä synnäri ois?
Laskeskeltiin jo innoissaan miehen kanssa, miten hyvin tämä syyskuun LA sattuu kaikkeen meidän elämään. Nuorempi aloittaa uudessa päiväkodissa syksyllä ja pääsee hänen kanssa nyt hyvin tutustumaan elokuussa uuteen. Esikoinen menee eskariin tuona syksynä ja tarkoitus olisi olla reilu vuosi vauvan kanssa kotona, siinä samalla pystyy esikoisen kanssa aloittamaan hänen koulutaipaletta. Ollaan vuorotyössä miehen kanssa ja vähän jo valmiiksi mietitytti nämä eskarimatkat ja iltapäivät yksin kotona asiat... Lisäksi mammaloma loppuis laskurin mukaan sopivasti kesäkuun alussa ja siitä voi jäädä kesälomille ja sen perään vasta kotihoidontuelle, saa pikkusen enemmän rahaa tuossa välissä. Ihan hupsua ajatella noin pitkälle, mutta minkäs tälle innostuksella voi
Ootteko muut tämmösiä hössöttäjä innostujia?
Aikooko teillä muilla miehet jäädä sitten vauvan kanssa kotiin missään vaiheessa? Täällä mies on innoissaan ajatellut jäävänsä minun äitiysloman jälkeen 3-5 kuukaudeksi kotiin. Ja sehän sopii mulle
Edellistenkin äitiyslomien lopussa olen jo kaipaillutkin töihin takas
Nobelius 4+6