Syyskuiset 2021

Taidan nyt sitten olla ensimmäinen syyskuinen täällä vai oisko meitä jo muita? :D

Mulla la ois 1.9 menkkojen mukaan.
Varasin rv7 varhaisultran ihan muuten vaan, päästään fiilistelemään pientä :)
Mulle tämä on kolmas ja miehelle neljäs, meidän ensimmäinen yhteinen siis tulossa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: helskatti
Geomur
Moi! Tein juuri tänään testin, ja positiivista näytti. Laskettu aika laskurin mukaan tuo sama 1.9. Meille molemmille tämä olisi ensimmäinen lapsi. Takana yksi KM viime maaliskuussa, joten aika varovaisen iloisia olemme vielä toistaiseksi.
 
Moi! Tein juuri tänään testin, ja positiivista näytti. Laskettu aika laskurin mukaan tuo sama 1.9. Meille molemmille tämä olisi ensimmäinen lapsi. Takana yksi KM viime maaliskuussa, joten aika varovaisen iloisia olemme vielä toistaiseksi.
No mutta tervetuloa :) Eikös lähdetä siitä, että meidän molempien raskaus menee onnistuneesti loppuun asti.
Ja vielä sama la :love:
 
Minäkin tein eilen digin ja sama 2-3 näkyi.
Olo on ihan hyvä ollu :) kiitos kysymästä. Alavatsan turvotusta on ja rinnoissa herkkyyttä. Ai niin yöunet on menny toistaseks, herään nyt joka aamu klo 5-6.30, ennen saatoin nukkua jopa klo 9 asti vapaapäivänä.
 
Heippa, mulla LA menkkojen mukaan 2.9. Kolmas vaavi tulossa Mulla ollu just nuo samat oireet kuin Nobelius sulla oon heräilly pirteänä 5.30-6.30 välillä. Vatsaa turvottanu ja rintoja aristellu.
Tervetuloa :) Meitä syyskuisia on vielä aika vähän täällä, mutta jospa lähtis tästä vilkastumaan kohta.

Itsehän valvon nytkin, kun uni ei tule ja aamulla lapset herättää klo 7-8 varmaan. Tuskin ehdin tänä yönä heräämään ennen lapsia. Tämmöstä herkkua, onneks ei ole väsymys vielä iskeny täysillä päälle ;) Vieläkin hypettelen ihan onnellisuus pöhnässä täällä. On tää vauva uutinen vaan niin mahtava!
 
Hei, onnea plussista! Minäkin liityn tänne, testit vahvistuu mukavasti, vaikka toki tämä alku aina sinne NT-ultraan asti on ihan hirveetä jännitystä! Mulla laskettu aika on 8.9, taustalla täysin lääkkeellinen pakastealkion siirto, joten km riski on tietysti vielä hivenen suurempi. Mutta päivä kerrallaan eteenpäin!, 3. lapsi olis tulossa.
 
Moikka kaikki Mulla laskettu aika 2.9. ja kolmas lapsi olisi tulossa, ikää 36 v. Olo on turvonnut, mutta vaikea kyllä erottaa raskauden ja joulun vaikutusta toisistaan ... Muita oireita ei vielä ole.
Täällä myös turvonnut olo :D Yritin ennen joulua olla herkkulakossa ja toiveena oli pudottaa pari kiloa, mutta ihmettelin kun turvotus ei laskennukkaan. Silloin aloin jo epäileen, että olisko raskaana.
 
Nythän on oikein plussia sadellut, onnea kaikille :D
Mulla ois ikää 30v ja synnärinä ois KYS, jos sinne asti päästään. Mites teillä muilla, mikä synnäri ois?

Laskeskeltiin jo innoissaan miehen kanssa, miten hyvin tämä syyskuun LA sattuu kaikkeen meidän elämään. Nuorempi aloittaa uudessa päiväkodissa syksyllä ja pääsee hänen kanssa nyt hyvin tutustumaan elokuussa uuteen. Esikoinen menee eskariin tuona syksynä ja tarkoitus olisi olla reilu vuosi vauvan kanssa kotona, siinä samalla pystyy esikoisen kanssa aloittamaan hänen koulutaipaletta. Ollaan vuorotyössä miehen kanssa ja vähän jo valmiiksi mietitytti nämä eskarimatkat ja iltapäivät yksin kotona asiat... Lisäksi mammaloma loppuis laskurin mukaan sopivasti kesäkuun alussa ja siitä voi jäädä kesälomille ja sen perään vasta kotihoidontuelle, saa pikkusen enemmän rahaa tuossa välissä. Ihan hupsua ajatella noin pitkälle, mutta minkäs tälle innostuksella voi :D
Ootteko muut tämmösiä hössöttäjä innostujia?

Aikooko teillä muilla miehet jäädä sitten vauvan kanssa kotiin missään vaiheessa? Täällä mies on innoissaan ajatellut jäävänsä minun äitiysloman jälkeen 3-5 kuukaudeksi kotiin. Ja sehän sopii mulle ;) Edellistenkin äitiyslomien lopussa olen jo kaipaillutkin töihin takas

Nobelius 4+6
 
  • Tykkää
Reactions: Laura*
Kyllä täälläkin on kaikki mietitty jo valmiiksi :D Nuorin menee ensi syksynä kakkoselle ja vanhempi vitoselle (apua, mihin tää aika kuluu?) Kakkosella päivät on vielä lyhyitä niin kiva sitten viettää enemmän aikaa yhdessä :) Kesän ajattelin vielä olla kotona ja sitten takaisin töihin. Meillä sairaala on varmaan Peijas, se onkin kivasti 10 min ajomatkan päässä :) Aiemmin oon ollut Kätilöopistolla, sieltä jäi mukavia muistoja. Hieman jännittää uusi sairaala...
 
Kyllä täälläkin on kaikki mietitty jo valmiiksi Nuorin menee ensi syksynä kakkoselle ja vanhempi vitoselle (apua, mihin tää aika kuluu?) Kakkosella päivät on vielä lyhyitä niin kiva sitten viettää enemmän aikaa yhdessä Kesän ajattelin vielä olla kotona ja sitten takaisin töihin. Meillä sairaala on varmaan Peijas, se onkin kivasti 10 min ajomatkan päässä Aiemmin oon ollut Kätilöopistolla, sieltä jäi mukavia muistoja. Hieman jännittää uusi sairaala...
Hei kesäkuisista huutelen et synnytykset HUS alueella on keskitetty naistenklinikalle, jorviin, Lohjalle ja oliko Hyvinkäälle. Sikiöseulonnatkin tehdään Bulevardilla ja naistenpoli muutenkin taitaa olla Helsingissä naistenklinikalla. Vantaa itsessään taitaa tarjota vain neuvolapalvelut. Ihan vain ettet sit ylläty kun palveluita ei ookkaan täällä Vantaalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laura*
Tänään saatu plussa 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen luomuna. En voi uskoa todeksi. Laskettu aika näyttää meillä 4.9, CB näytti että raskaus on 3+ viikoilla. Jotenkin epätodellinen olo. Emme uskalla oikein vielä kuitenkaan iloita miehen kanssa, sillä meillä on kova pelko että menee kesken heti alussa. Esikoinen meille molemmille. Mulla rinnat kans kipeänä ja selkä jomottelee ihan kuin ne menkat kuitenkin olisi tulossa, mutta tyypillinen paha tiputtelu on puuttunut tässä kierrossa kokonaan. Koska tätä uskaltaa iloita ihan kunnolla?
 
No niin tänä aamuna tehty uusi testi ja aivan puhdas nega mulla ei oo ikinä piirtynyt raskaustestiin mitään haamuja ellen ole raskaana ollut (paitsi tosiaan eilen päivällä). Tänään siis kp27/28-32.
Menkkajomotusta on. Mutta tyypillinen päänsärky ja yks finni koristamassa kasvoja uupuu täysin. Rinnanpäät vähän arat.
Onnea kaikille plussanneille ❤
 

Yhteistyössä