Naisen tuuhea ja tumma kolmio tupsu

• Viestiketjun aloittaja Pimpistä kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
Pimpistä kiinnostunut
Olin kerran erään naapurin pihmaalla jossa aikuinentytär kulki vaaleassa alushameessa ilman pöksyjä hänellä oli tumma tukka ja pimpin tuuhea karva kolmio eroittu selvästi alushameen läpi olin silloin muistini mukaan ehka noin 12v tämä aiheutti voimakkaita seksuaalisia tunteita sitä en muista akoi mulla siinä tilanteessa penis seisomaan mutta tunne oli voimakas vieläkin pitkän ajan jälkeen näen Mrjatan tumman tupsun, seraava voimakas kokemus oli 13v kun saunassa sain ensimmäisen siemensyöksy kokemuksen josta ei ennakkoon minulla varsinaista tietoa esinahkaa voimakkaasti aukipäin vetäessä tuli ensin erittäin voimakas hyvän olon tunne jota en ollut aijemmin kokenut sitä kesti jonkin aikaa sitten oli kuin olisin räjähtäny kun vaalea neste syöksy peniksestä kovalla voimalla puoleen väliin saunaa menin siinä niin pökkiin että en ensin käsittänytn mitä minulle oli tapahtunut kun siitä selvisin ymmärsin tapahtuman, tämä oli minun toinen vomakas erottinen kokemus, siitä alkoi myös minun aktiivinen viikottainen tai useamminkin masturpointi joka antoi aina uutta seksi nautintoa.

Tupsun halkaisia
Kyllä tumma tuuhea tupsu on ihana nähdä siitä kun ottais vielä kuvan ja laittais pitsikaapin oveen, tupsun halkaiseminen on aivan eksraa kun saa oikein kunnollapanna meillä on ollut onni myötä, etttä molemmat saanet jokseenkin aina orgasmin jokapanokerta jo pitkään naimisisa olleina, yleensä vaimo saa ensin orgasmin sitten saan siitä jatkaa omaan tahtiin jalat kun saa päätyä päin voi panna oikein olan takaa niin kyllä paneminen tuntuu tosi hyvältä aina haluaa vain lisää panokertoja pimppi

Panopäivä
Kyllä tumma tuuhea tupsu on ihana nähdä siitä kun ottais vielä kuvan ja laittais pitsikaapin oveen, tupsun halkaiseminen on aivan eksraa kun saa oikein kunnollapanna meillä on ollut onni myötä, etttä molemmat saanet jokseenkin aina orgasmin jokapanokerta jo pitkään naimisisa olleina, yleensä vaimo saa ensin orgasmin sitten saan siitä jatkaa omaan tahtiin jalat kun saa päätyä päin voi panna oikein olan takaa niin kyllä paneminen tuntuu tosi hyvältä aina haluaa vain lisää panokertoja pimppi
Saunan jälkeen kun pimpsa on puhdas paneminen tuntuu tosi hyvältä, meillä on vuosia ollut keskiviikko ja lauantai panopäivä on voimaanuttavaa ja ihanaa kun saa hyvän esileikin jälkeen panna edestä ja takaa ja laueta pimppiinn.

vierailija
En muista mikä oli ensimmäinen, mutta sen muistan hyvin kun sain ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen, kukaan ei ollut koskaan asiasta mitään kertonut miten se voi tapahtua tai ilmetä. Yksin saunoessani tuli täys napakymppi, Koulussa naisopettaja kerran puhui tyttöjen ja pokien kehityksestä ollessani noin 12v sen ikäiset voisivat tai pystyisivät ; panemaan; käytti kyllä eri ilmaisua jälkikäteen olen ymmärtänyt asin näin . Sauna reisulla tulin tietoiseksi mitä tarkoittaa kun laukee ja kokee siemensyöksyn. Tämä aiheutti voimakkaan seksuaalisen heräämisen mitä en ollut aijemmin ainakaan tietoisesti kokenut. Samaan aikaan alkoi voimakkaasti kiinnostamaan tyttöjen tissit jotka oli näyttävästi koholla. Tämän myötä aloitin aktiivisen masturpoinnin jo pitkään oli penis ollut voimakkaasti erektiossa. Nämä asiat laukasi nuoren pojan elämässä voimakkaan seksuaalisen tarpeen tyydyttämisen. Jotkut ovat kertoneen yölisistä laukeemisista sitä en ollut koskaan kokenut, myöhemmin kyllä koin unissa voimakkaita seksuaalisia tunteita.

Yhteistyössä