Energiajätettä...Aaa. Mutta katsopa ulkorappusille, mikä sua odottaa. Tilasin Interfloran kukkalähetyksestä sulle jotain.
Energiajätettä...Aaa. Mutta katsopa ulkorappusille, mikä sua odottaa. Tilasin Interfloran kukkalähetyksestä sulle jotain.
Sorry.....Kamalaa, miten mä saan ensi jouluna lahjoja?
Mun ylikasvaneet hajusintit jo huojuu täällä niinku palmut...teen just rap-videota niiden varjossa..Tuoksuvat kultaseni, TUOKSUVAT!
Ja heitän kyllä, sitten viikon tai kahden päästä kun se on enää pelkkä rankku
Oot kuunnellu liikaa Veskua...Pssst.... kai pyysit tuplakärpäsillä, niin että sit ku se heittää ne rehut mäkeen niin edes muisto jää hetkeksi?
Ai niin se katkera hokeminen siitä, kuinka säkin haluat olla kukkakauppias ja uida hyasinteissa ja sniffata niitä poskiontelotkin täyteenNo tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...
Mun kukkalähetyksistä ei puhuta tuohon sävyyn.Energiajätettä...
Heittäkää ne haisevat alushousut postissa mulle!
No nyt lähti perwoilut jo ihan uusille urilleTuoksuvat kultaseni, TUOKSUVAT!
Ja heitän kyllä, sitten viikon tai kahden päästä kun niistä on jäljellä pelkät jarrutusjäljet
Mä voin esittää pukkia.Kamalaa, miten mä saan ensi jouluna lahjoja?
Kuvittelen täällä kukkakaupan jonka jokasessa hyasintissa on kauppiaan nenä käyny...Ai niin se katkera hokeminen siitä, kuinka säkin haluat olla kukkakauppias ja uida hyasinteissa ja sniffata niitä poskiontelotkin täyteen
Eikö? Mulla ei ole ollut hyasinttia hajun takia. Lapsuuden kodissa oli.Mut miksei nykyajan hyasintit tuoksu hyvältä?
Eikö? Mulla ei ole ollut hyasinttia hajun takia. Lapsuuden kodissa oli.
Älä anna Ellulle lisää kronklaus-materiaalia...Siis ne tuoksuvat nykyään hetken (korkeintaan vuorokauden) ja heti sen jälkeen tuoksu muuttuu pistäväksi lemuksi. Aiemmin sitä mietoa herkkutuoksua riitti viikoksi.
Ei tarttis muokata, jos jaksais liittää tonne ylempänä olevaan keskusteluun ellin ja kalamiehen alushousufantasioistaÄlä anna Ellulle lisää kronklaus-materiaalia...
Mul mittää alushousufantasioita oo. Muita kylläkin..Ei tarttis muokata, jos jaksais liittää tonne ylempänä olevaan keskusteluun ellin ja kalamiehen alushousufantasioista
Kerro lisää.Mul mittää alushousufantasioita oo. Muita kylläkin..
Samaa mieltä.Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).
Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, hilpeä porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.
Ihania olette.
Jätetään mainitsematta ettette naura niin paljon, että kuset lirahtaa pöksyyn (ja tää ei kyllä ollu se fantasia...)Kerro lisää.
Täytyy myöntää, että omalaatuista porukka on.Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).
Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, rattoisa porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.
Ihania olette.
Sanojen "omalaatuinen" ja "ainutlaatuinen" välillä on pieni ero.Täytyy myöntää, että omalaatuista porukka on.
Kerro nyt.Jätetään mainitsematta ettette naura niin paljon, että kuset lirahtaa pöksyyn (ja tää ei kyllä ollu se fantasia...)
Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).
Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, rattoisa porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.
Ihania olette.