Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meidän joulu on mennyt hyasinttia lukuunottamatta putkeen, vaikka tuntui että mutkia oli alkutaipaleella ihan riittämiin. On tuossa rehussakin nyt kaksi nuppua auki...

Eilen huoletti riisipuuron keitto kun heitin viime vuonna mun teflon puurokattilan meneen kun siinä alkoi pinnoite olla huono, enkä luonnollisesti muistanut ostaa uutta joten keittelin nyt teräskattilassa, ja onnistui kyllä loistavasti, yhtään ei napannut pohjaan kiinni joten empä mitään myrkkykattiloita enää ostakkaan:unsure:.

Tehtiin tänä vuonna erillinen kalakattaus lounaaksi ja laatikot ja lihat sitten päivälliseksi. Tai illalliseksi, sen verran myöhään meni:).

Nyt saa ihanasti lökötä:giggle:
Mä tein hyasinttimokan. Ostin ne liian aikaisin, ehkä puolitoista viikkoa sitten. Nytnke on ihan ylikasvaneita ja räjähtäneitä ja taipuilevat sinne tänne.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ai sä oot niitä menossa katsomaan?
Olis kyllä taatusti mahtava keikka
Toivottavasti tää koronahomma loppuu ettei tartte perua mitään, ärsyttävää tämmönen löysässä hirressä elo kun ei tiedä toteutuuko mitkään vai ei....
Mul on pari lippua ja hotellit, eli jätät vaan miehesi niin tuut matkaan:ROFLMAO:ei vaan, tuo seuralainen jolle matka on ostettu pari vuotta sitten on aikas epävarma.
pitää laittaa tänne ilmoitus jossei se matkaan lähe.
 
Mul on pari lippua ja hotellit, eli jätät vaan miehesi niin tuut matkaanei vaan, tuo seuralainen jolle matka on ostettu pari vuotta sitten on aikas epävarma.
pitää laittaa tänne ilmoitus jossei se matkaan lähe.
Melkoisen houkutteleva tarjous kyllä olisi:X3:
Mä en oo rammsteinia livenä nähnyt, ei pystytty viimeksikään kun ne suomessa olivat, lähteä katsomaan:(
 

Yhteistyössä