Mut jos Ahmedilla on pakettiauto? Liukuovi auki ja 200 kg Ellimaaria häviää kalifien iloksi.sut on hankalampi kidnapata
Mut jos Ahmedilla on pakettiauto? Liukuovi auki ja 200 kg Ellimaaria häviää kalifien iloksi.sut on hankalampi kidnapata
Mä istun niitten päälle niin ne tukehtuuMut jos Ahmedilla on pakettiauto? Liukuovi auki ja 200 kg Ellimaaria häviää kalifien iloksi.
En saanu näköjään vastata sulle, tuleekohan läpi ikinä....Mut jos Ahmedilla on pakettiauto? Liukuovi auki ja 200 kg Ellimaaria häviää kalifien iloksi.
Voi kiltti! Lähetä meillekkin tänne etelämpään vähän jookosta joo!?yöllö oli tullut niin paljon lunta, että mulla juuttu Nuffield 10/60:seksi muuttunut traktori pihaan kiinni
Huomenta siis vaan täältä vesisateen keskeltä...
Ei taida pukki tulla ainakaan hankia pitkin tänä vuonna
unessa satanutta lunta voi toki helpostikin lähettää mutta vain toisiin uniinVoi kiltti! Lähetä meillekkin tänne etelämpään vähän jookosta joo!?
Täällä tulee vettä tihkuttaen, ja kohta ja melkein loppupäivä pitäisi sataa reippaalla otteella.... Lämpöö sellatteet 4 astetta..... eilen oli yli 6 astetta
Kiitos! Lumi kun lumi kelpaa tässä synkkyydessä.unessa satanutta lunta voi toki helpostikin lähettää mutta vain toisiin uniin
mutta eiköän ellinooralassakin sada lunta ensi yönä ja saat kaupantekijäisiksi sen vanhan nuhvin
se on kyllä aivan järkyttävää, tai siis muistaakseni oliKiitos! Lumi kun lumi kelpaa tässä synkkyydessä.
Ehkä kaikkein ärsyttävintä kuiteskin näissä keleissä on tuo ravan määrä mitä tulee kengissä ja kersojen vaatteissa. Etenkin tuo nuorimmainen on sellanen rymy-iita ettei mitään rajaa
no ei ainaskaan voi sanoa että olisit toisaikainen kun olet tuollai tasasesti äreäAamupäivää
Pää neljättä päivää jo tasaisen kipeänä, sydän hakkaa tuhatta ja sataa (veikkaan stressistä aiheutunutta verenpainetta) ja ulkona tulee vettä kuin saavista kaatamalla.
se on kyllä aivan järkyttävää, tai siis muistaakseni oli
mulla on kuopuski jo yläasteella
Mutkun emmä ole äreä, en edes tälleen päänsärkyisenä....astetta enemmän vaan tykkään olla keskenäni Lauloin äsken kissallekin ''Ei yksin kannata murjottaa, kun reilun kaverin mukaan saa...'' ja silleeno ei ainaskaan voi sanoa että olisit toisaikainen kun olet tuollai tasasesti äreä
joo, onhan se tosiaan paljo kivempaa mököttää porukallaMutkun emmä ole äreä, en edes tälleen päänsärkyisenä....astetta enemmän vaan tykkään olla keskenäni Lauloin äsken kissallekin ''Ei yksin kannata murjottaa, kun reilun kaverin mukaan saa...'' ja sillee
Eiku mä en mökötä!!!joo, onhan se tosiaan paljo kivempaa mököttää porukalla
Nuhvit nyt juuttuu hevosenpaskaan kiinni, ne ei lunta tartte.yöllö oli tullut niin paljon lunta, että mulla juuttu Nuffield 10/60:seksi muuttunut traktori pihaan kiinni
niimpä, siks mulla ei olekaan nuhviaNuhvit nyt juuttuu hevosenpaskaan kiinni, ne ei lunta tartte.
tuota häätyy testataMaksapasteijaa. Suunnilleen tällä reseptillä mut mausteita enemmän ja hunajaa myös ja vehnäjauhojen sijaan ruokalusikallinen perunajauhoja (keliaakikko kekkereissä mukana) ja, ööö, siinä ne muutokset taisikin olla.
Maksapasteija
Maksapasteijaa ei ole lainkaan vaikea tehdä itse. Se sopii hyvin joulupöytään, mutta sitä voi tehdä vuoden ympäri joko alkupalaksi tai voileivän päällysteeksi.www.mtvuutiset.fi
Eiku juu! ei mitään TIMJAMIA maksaan. Enemmän pippuria.