Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kehonhuoltoasiaa.

Mä en oo ennen tajunnut että venyttelyt on ihan must liikunnan yhteydessä. Jos niitä ei ole, liikunta voi tehdä hallaa.

Mä kun aloitin sillon toukokuussa lenkkeilyn, niin muutaman kerran jälkeen tuntui että mun jalat lyheni takapuolelta, takareidestä ja pohkeesta. Eli kiristyivät. Huomasin kun askelet muuttui vähän töksähtäviksikin.

Kuukausi sitten alkoi monen viikon ihan jatkuvat alaselkäkivut, jotka on öisinkin.
Tein äsken sitten takareiden, pakaran ja lonkankoukistajia, ja nyt alaselkä on kuin samettia.
On mulla välilevyt jumissa ja kaikilla keski-ikäisillä jotain kulumaa on joihin ei mikään tehoa, mut uskomaton vaikutus oli venyttelyllä!

T:kiukkup*rse -ja reisi
 
Kehonhuoltoasiaa.

Mä en oo ennen tajunnut että venyttelyt on ihan must liikunnan yhteydessä. Jos niitä ei ole, liikunta voi tehdä hallaa.

Mä kun aloitin sillon toukokuussa lenkkeilyn, niin muutaman kerran jälkeen tuntui että mun jalat lyheni takapuolelta, takareidestä ja pohkeesta. Eli kiristyivät. Huomasin kun askelet muuttui vähän töksähtäviksikin.

Kuukausi sitten alkoi monen viikon ihan jatkuvat alaselkäkivut, jotka on öisinkin.
Tein äsken sitten takareiden, pakaran ja lonkankoukistajia, ja nyt alaselkä on kuin samettia.
On mulla välilevyt jumissa ja kaikilla keski-ikäisillä jotain kulumaa on joihin ei mikään tehoa, mut uskomaton vaikutus oli venyttelyllä!

T:kiukkup*rse -ja reisi

Mä olen sulle yrittänyt joogasta mainita mutta hyvä että edes normivenyttelyn olet hoksannut.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Kehonhuoltoasiaa.

Mä en oo ennen tajunnut että venyttelyt on ihan must liikunnan yhteydessä. Jos niitä ei ole, liikunta voi tehdä hallaa.

Mä kun aloitin sillon toukokuussa lenkkeilyn, niin muutaman kerran jälkeen tuntui että mun jalat lyheni takapuolelta, takareidestä ja pohkeesta. Eli kiristyivät. Huomasin kun askelet muuttui vähän töksähtäviksikin.

Kuukausi sitten alkoi monen viikon ihan jatkuvat alaselkäkivut, jotka on öisinkin.
Tein äsken sitten takareiden, pakaran ja lonkankoukistajia, ja nyt alaselkä on kuin samettia.
On mulla välilevyt jumissa ja kaikilla keski-ikäisillä jotain kulumaa on joihin ei mikään tehoa, mut uskomaton vaikutus oli venyttelyllä!

T:kiukkup*rse -ja reisi
Sehän se olisikin kun itsekuri riittäisi. Mä kävin joskus pilates-jooga-tai chi jumpassa ja tunnin jälkeen oli olo aina ihan uskomattoman hyvä.
Työt ja lapset vaan lopetti harrastuksen lyhyeen, mä kun olen sellainen etten kotona saa aikaiseksi mitään itselleni hyvää tekeviä juttuja, aina on muka jotain tärkeämpää.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Sehän se olisikin kun itsekuri riittäisi. Mä kävin joskus pilates-jooga-tai chi jumpassa ja tunnin jälkeen oli olo aina ihan uskomattoman hyvä.
Työt ja lapset vaan lopetti harrastuksen lyhyeen, mä kun olen sellainen etten kotona saa aikaiseksi mitään itselleni hyvää tekeviä juttuja, aina on muka jotain tärkeämpää.
En mäkään ole kovin hyvä toteuttamaan säännöllisiä juttuja. Mutta luulen että tää ristiselkäkipu on aika hyvä motivaattori.
 
Ahmed ahne täällä työsti pari iltacroissanttia, tässä käy nyt varmaan niin, että mä syön niitten croisanttien muodossa noi torttutaikinat pois....:rolleyes:
ja ihan varmasti unohdan ostaa niitä lisää ja sitten mulle ollaan kiukkusia..... tein aamulla ja oli kyllä liian helppo herkku toteutettavaksi, mä oon oikeasti kohta varmaan satakiloinen:cautious:
 
Ahmed ahne täällä työsti pari iltacroissanttia, tässä käy nyt varmaan niin, että mä syön niitten croisanttien muodossa noi torttutaikinat pois....
ja ihan varmasti unohdan ostaa niitä lisää ja sitten mulle ollaan kiukkusia..... tein aamulla ja oli kyllä liian helppo herkku toteutettavaksi, mä oon oikeasti kohta varmaan satakiloinen
Sitten sussa on enemmän rakastettavaa, sut on hankalampi kidnapata ja se toisessa ketjussa mainittu ongelma ratkenee kuin itsestään :geek:
 
No sitä sä ainaskin oot!
Saat aina hyvälle tuulelle
No tästä jotkut voi olla eri mieltä :D

Pitäis paketoida lahjoja ja kahviakin tekis mieli..... Toisaalta vöhän ehkä väsyttäs ja nukkuminenkin olis kiva juttu

No, mä keitän kahvit, meen sit nukkuun ja paketoin lahjat huomenna ja ylihuomenna
Unta palloon vaan vaikka paketointi onkin ihan mukavaa puuhaa
 

Yhteistyössä