Totta kai muorin pittää saaha joulukeppiä,niihJoulumuori on joulukeppiä vailla :/
Totta kai muorin pittää saaha joulukeppiä,niihJoulumuori on joulukeppiä vailla :/
Voiskos tehä pikku hiljaa,onko pakko kaikkea tehä viikonloppuna?Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa
Eee-en.On se. Et oo tainnut Tammsaaren tuotantoon tutustunua.
Totta kai muorin pittää saaha joulukeppiä,niih
Ei ollu tahallista tuo sun viestiin reagoimattomuus.@Echo, et reagoinut viestiini tuolla perjantain tiskoteekki-ketjussa. No, se ei ollut yllätys.
Kerron kuitenkin, mikä se ajatus siinä takana oli. Ei siis ollut pilaa eikä kiusoittelua.
Kyseisen aasialaisryhmän jäsenistä ainakin 4 (ilmeisesti 5) on kristittyjä, heistä ainakin 2 protestantteja. Tuolla linkkaamallani videolla tähän asti ateistina pidetty kiinalaisjäsenkin tanssii risti kaulassa (voi toki olla vain koru). Yllättävää sikäli, että Koreassa/Japanissa/Taiwanissa ei kristittyjen osuus väestöstä kovin suuri ole.
Ryhmän keulahahmo Nayeon (se joka aloittaa tuossa videossa, musta asu) on ilmeisesti jopa hyvin tosissaan vakaumuksensa kanssa - rukoilee yhdessä faniensa kanssa ja kiittelee crediteissä "isä Jumalaa".
Nayeon
Saako peukutusesta jonkun ilmon?Tai pliis: älkää peukuttako mun ikivanhoja viestejä 15 sivun takaa. Sit kun tuutte 2-3 viimeiselle sivulle, niin lupaan tsekata ne ilmoitukset.
Tänks
Mä ainakin. Tuonne kellon viereen tulee niiden peukkujen/hymiöiden määrä. Sit kun sitä kelloa klikkaa, tulee luettelo kuka on peukuttanu ja missä ketjussa.Saako peukutusesta jonkun ilmon?
Puhelimellakin?Mä ainakin. Tuonne kellon viereen tulee niiden peukkujen/hymiöiden määrä. Sit kun sitä kelloa klikkaa, tulee luettelo kuka on peukuttanu ja missä ketjussa.
Ainaki kännykällä palstaillessa.Mä ainakin. Tuonne kellon viereen tulee niiden peukkujen/hymiöiden määrä. Sit kun sitä kelloa klikkaa, tulee luettelo kuka on peukuttanu ja missä ketjussa.
Mä palstailen aina kännykällä.Puhelimellakin?
Eikös sen viesti/ tykkäysilmoiksen saa pois kaksplussan omista asetuksista ?Ainaki kännykällä palstaillessa.
Se on varmaan joku ilmoitusasetusjutska. Mulla on sit kiinni seMä palstailen aina kännykällä.
Liittyiskö se jotenki kännykällä palstailuun?Ei mul vaa mittää näy tai ei sit mul kukkaa anna peukkua tai ees keskaa
Laita asetukset uusiksi ja tadaa, palstailusi siirtyy uudelle tasolleSe on varmaan joku ilmoitusasetusjutska. Mulla on sit kiinni se
Tai pliis: älkää peukuttako mun ikivanhoja viestejä 15 sivun takaa. Sit kun tuutte 2-3 viimeiselle sivulle, niin lupaan tsekata ne ilmoitukset.
Tänks
Kyllä, mä saan aina kun joku on tykännyt, nauranut jne.Puhelimellakin?