Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Moro,sitä on taas kaupassa käyty ja 50€ hujahti ja maskeja piti ostaa lisää. Olipa kyl tänään vaikea pitää ensialkuun maskia kaupassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa
Voiskos tehä pikku hiljaa,onko pakko kaikkea tehä viikonloppuna?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
@Echo, et reagoinut viestiini tuolla perjantain tiskoteekki-ketjussa. No, se ei ollut yllätys.

Kerron kuitenkin, mikä se ajatus siinä takana oli. Ei siis ollut pilaa eikä kiusoittelua.

Kyseisen aasialaisryhmän jäsenistä ainakin 4 (ilmeisesti 5) on kristittyjä, heistä ainakin 2 protestantteja. Tuolla linkkaamallani videolla tähän asti ateistina pidetty kiinalaisjäsenkin tanssii risti kaulassa (voi toki olla vain koru). Yllättävää sikäli, että Koreassa/Japanissa/Taiwanissa ei kristittyjen osuus väestöstä kovin suuri ole.

Ryhmän keulahahmo Nayeon (se joka aloittaa tuossa videossa, musta asu) on ilmeisesti jopa hyvin tosissaan vakaumuksensa kanssa - rukoilee yhdessä faniensa kanssa ja kiittelee crediteissä "isä Jumalaa".

Nayeon
Ei ollu tahallista tuo sun viestiin reagoimattomuus.
Mulle oli tullu viimekin yön aikana 12 hymiöilmoitusta, jotka selasin tuon kellon alta. Luulen että se on monille aika tavallinen määrä, eli koska peukutamme toistemme viestejä paljon.

Mut aina en ehdi selata niitä ilmoituksia (YV:t katon aina) ja jos ekat ilmoitukset alkaa jo 5 sivua sitten tai niitä löytyy miljoonasta eri ketjusta johon oon kirjottanu, niin en ehdi katsoa. Syöksyn palstalle tultua suoraan kirjoittamaan.

Joskus kesällä oli pari vakkaria semmoisia että ne oli muutaman päivän pois palstalta. Ja oi että sitä kun ne alkoi sit palattuaan kahlata monta sivua vaikka tästä ketjusta, ja peukuttaa vaaaanhoja viestejä, niin käy sit niitä ilmoituksia läpi 10 sivun varrelta.

Sori. Nytkin mulla on/ois kiire.

Mut laittakaa vaan peukkuja ja linkittäkää mut ketjuihin jos haluatte, mut mä oon niin lahopää etten aina niitä noteeraa.

*sori*
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mut ainahan voi kostaa.
Mä taidan tehdä yhdelle vanhojen viestien peukuttajalle (nikki alkaa L:llä, toinen kirjain I...kolmas on S) siten että peukutan sen viestejä tän ketjun sivuilta....ööö sivuilta 14, 125, 178, 592, 801....ja se ois ihan purjeissa kun kahlais koko ketjua.
Hahhahhaa. Se ei kerkee muuta tekemäänkään jouluna. :D *hieroo käsiään yhteen*
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä