Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noin, nyt olen nähnyt/tykännyt/hihitellyt/hieman hirnunut ääneen kaikille niille viesteille, jotka ovat tänne ilmestyneet sinä aikana kun lepuutin silmämunia.
Voin siis jatkaa uniani, jatkoyöt kaikille! :giggle: :giggle:
 
Nyt kaikki vinkit käyttöön:notworthy:, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa:confused:
 
Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa
Onko koko joulusiivous pakko tehdä nyt? Meillä siivotaan usein ehkä 22.12, koska jos nyt laittaa ihan tiptop niin nää kerkee sotkea ennen aattoa. Uudet pölytkin ehtii laskeutua ennen torstaita (laskelmoi pölyjen kans :sneaky:).

Toki siivotaan semmonen perussiivo tänä viikonloppuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nuo leffat nyt ovatkin niin puuduttavia, että sopisivat reseptivapaaksi unilääkkeeksi. Yhtään en ole pystynyt kokonaan katsomaan.
Kerrankin oon samaa mieltä sun kans. Ne leffat on tylsiä.
Sinänsä hyvä näyttelijä Johnny Depp ei saa mua nauramaan, ja älyttömän kaunis Keira Knightley vaan näyttää kaikille ikeniään. Varmaan raskasta näytellä "näytä pari tuntia kiihtyneeltä ja loukatulta terrieriltä ja ärise kaikille miehille".
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Onko koko joulusiivous pakko tehdä nyt? Meillä siivotaan usein ehkä 22.12, koska jos nyt laittaa ihan tiptop niin nää kerkee sotkea ennen aattoa. Uudet pölytkin ehtii laskeutua ennen torstaita (laskelmoi pölyjen kans ).

Toki siivotaan semmonen perussiivo tänä viikonloppuna.
No kun mullla on iltavuoroja ja miehellä yövuoroja:rolleyes:
Ei ihan kauheasti voi mekastaa:cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
No kun mullla on iltavuoroja ja miehellä yövuoroja
Ei ihan kauheasti voi mekastaa
Nii ja mä tein huolestuttavan ajatuspäätelmän sun kannalta:

Tunnelmallista joululeipomista ei voi tehdä jos huusholli on mullinmallin. Jos keittiön keskellä makaa vieläkin isännän metsästämän hirven raato ja sen vieressä lattialla lojuu isännän ripulikalsarit (hirvimetsällä hiljaa passissa seisoessa tuli hätä), nii leivo siinä sit tunnelmallisesti pipareita lasten kans joululaulujen soidessa. :eek:

Sun on pakko siivota enste. *ääni väräjää ja siemailee Merry Christmas-kahvikuppiaan järkyttyneenä*
 
Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa
Tikku teipattuna pään päälle ja tikun nokkaan Tom Hardyn kuva.

t: niksipirkka fani
 
Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa
Nii ja mä tein huolestuttavan ajatuspäätelmän sun kannalta:

Tunnelmallista joululeipomista ei voi tehdä jos huusholli on mullinmallin. Jos keittiön keskellä makaa vieläkin isännän metsästämän hirven raato ja sen vieressä lattialla lojuu isännän ripulikalsarit (hirvimetsällä hiljaa passissa seisoessa tuli hätä), nii leivo siinä sit tunnelmallisesti pipareita lasten kans joululaulujen soidessa. :eek:

Sun on pakko siivota enste. *ääni väräjää ja siemailee Merry Christmas-kahvikuppiaan järkyttyneenä*
Niin ja aina voit Ellimaar tehdä yövuorosta nukkumaan menevän miehen kans siten, että tunget sen parvekkeelle nukkumaan makuupussissa ja siivoat itse sisällä. :)

:eek:
 
Nappaa
Nyt kaikki vinkit käyttöön, mun pitäis kaikki mahdollinen joulusiivo, leivonnat ja etukäteen valmistettavat ruuat tehdä nyt viikonloppuna, mutta......
Mua väsyttää, päätä särkee enkä millään jaksais....
Mä tiedän että kun alkaa tekeen niin loppu menee vaan omalla painollaan, mutta kun se aloitus....oon jotenkin ihan juntturassa

Kun nyt ei vaan tää meidän flunssa sinne lentäisi. Olo oli just tuollainen viikko sitten.
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Ellimaar ja Kais

Yhteistyössä