Turha tässä on enää yrittää yhtään mitäön. Ei kiinnosta enää pitää elämää kasassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Valvon joka yö 3-5 ja nukkun klo 11-13.

Olen 25v mies tai poika.

Kaljaa tulee kiskottua iltaisin. Käytännössä minun ei kannata yrittää mitään enää. Olen sosiaalisesti kömpelö ja yksinkertainen.

Pituutta 164cm ja kroppa, kuin 12veellä.

Minusta tuntuu, etten kehittynyt normaalisti, mutta eipä ketään se kiinnostanut...
En saa apua terveydenhuollosta, kun kuulemma testot ovat normaalin rajoissa.

Silti näytän kasvon piirteiltäni pikkupojalle ja olen siihen päälle vielä rumakin...

Ei ole tarkotus kerjätä sääliä, mutta miksi kannattaisi yrittää mitään?

Tähän päälle en ole hyvä yhtään missään...

Miksi minun kannattaisi yrittää enää mitään muuta, kuin nauttia elämästä?

Olen 25v mies tai poika.

Kaljaa tulee kiskottua iltaisin. Käytännössä minun ei kannata yrittää mitään enää. Olen sosiaalisesti kömpelö ja yksinkertainen.

Minusta tuntuu, etten kehittynyt normaalisti, mutta eipä ketään se kiinnostanut...

Silti näytän kasvon piirteiltäni pikkupojalle ja olen siihen päälle vielä rumakin...

Siks koska moni miehillä menee toisin päin kuin naisilla, moni mies on vanhempana oikea herkku ja sä olet vielä nuori. Toista se on meillä akoilla kun 25-> eteenpäin lervahtaa vaan vaikka mitä tekis. @m1es on sen meille "todistanut" täällä palstalla jo monesti:sneaky:
Vaihda kalja viskiin niin saat sexyn käheen äänen, mee oikeasti fyysisiin töihin niin kroppa kehittyy itsellään, saat rahaa ja itsetunto kohoaa:giggle:
Unirytmikin korjaantuu (ehkä) töiden myötä.

ääh.Kyllä se kroppa siitä vielä vanhenee,itseltäkin kysyttiin papereita kaupoissa ja ravintoloissa 30v asti.Ei ole kuitenkaan enää kyselty vuosikymmeniin moisia lappuja,turhaan murehdit asiaa kyllä se luonto tekee tehtävänsä vartoo vaan.Kaljan juontia kannattaisi rajoittaa maha kasvaa eikä sitten enää jakssa liikkua.Miksipä et muuten treenaisi kroppaasi hankkisit lihaksia ja jättäisit sen kaljan kittaamisen vähemmälle.

Siks koska moni miehillä menee toisin päin kuin naisilla, moni mies on vanhempana oikea herkku ja sä olet vielä nuori. Toista se on meillä akoilla kun 25-> eteenpäin lervahtaa vaan vaikka mitä tekis. @m1es on sen meille "todistanut" täällä palstalla jo monesti
Vaihda kalja viskiin niin saat sexyn käheen äänen, mee oikeasti fyysisiin töihin niin kroppa kehittyy itsellään, saat rahaa ja itsetunto kohoaa
On nuoretkin herkkuja.

Haluaisit olla vanha ja ryppyinen? Onnittelut.

PS. Ryppyjä ei saa aikaiseksi testosteronipiikeillä, joten ihan turha niitä piikkejä on käydä lääkäriltä kerjäämässä.

Opettele olemaan ihmisten kanssa niin voit saadakin jonkun tavoittelemasi naisen. Toki yksi vaihtoehto on myös tasovaatimusten lasku. Voi vaikka huolia jonkun lihavan yksinhuoltaja-lähihoitajan, ja sitten löytää elämääsi sisällön siitä, että hoidat sen kakaroita sillä aikaa, kun mamma itse on vanhainkodilla pesemässä takapuolia.

Olen 25v mies tai poika.

Siks koska moni miehillä menee toisin päin kuin naisilla, moni mies on vanhempana oikea herkku ja sä olet vielä nuori. Toista se on meillä akoilla kun 25-> eteenpäin lervahtaa vaan vaikka mitä tekis. @m1es on sen meille "todistanut" täällä palstalla jo monesti
Vaihda kalja viskiin niin saat sexyn käheen äänen, mee oikeasti fyysisiin töihin niin kroppa kehittyy itsellään, saat rahaa ja itsetunto kohoaa

Olet huonon itsetunnon kierteessä, joka vie sinua alaspäin.

Olet lyhyt, sitä ei käy kieltäminen. Asia vaikuttaa joissakin työtehtävissä mutta ikävä kyllä myös naissuhteissa - nainen lähes aina haluaa itseään pidemmän miehen. Tähän kuitenkin ratkaisu pidemmällä viestissäni.

Sinun täytyy tehdä päätös siitä, että muutat elämäsi paremmaksi. Se ei onnistu hetkessä, vaan sinun pitää tehdä pitkäjänteisempi suunnitelma ja pitää siitä kiinni.

Tässä ehdotukseni:
  • Kaljan litkiminen pois, ota alkoholia vain satunnaisesti jos todellista syytä juhlimiseen on ja silloinkin hillitysti.
  • Ryhdy kuntoilemaan säännöllisesti, mieluiten päivittäin. Salilla ei korona-aikana kannata roikkua, mutta esim. lenkkeilyn voit aloittaa heti. Kun korona joskus hellittää, otat mukaan myös lihasmassan kehittämiisen salilla - älä kuitenkaan sorru hormoneihin (niitä joku saattaa tarjota) koska ne sotkevat muut tavoitteesi.
  • Ryhdy lukemaan, vaikka harva ikäisesi mies sitä harrastaa. Lainaa kirjastosta kirja joka toinen viikko (voit kysyä kirjastonhoitajilta suosituksia, esim. dekkari, toiminta, scifi.) Lukeminen laajentaa sanavarastoasi ja sinua aletaan pitää fiksumpana. Valitse siis kirja sen tosi-TV:n bimboilun tai typerien nettiprankien sijaan. Pidä yllä myös englannin kielen taitoa, tarvitset sitä myöhemmin.
  • Hakeudu töihin. Älä ensin aseta vaatimuksia työlle, hakeudu vaikka vuokratyöfirmaan. Halutessasi olet hyvä siinä, mitä työnantajat eniten haluavat: luotettavuudessa. Et myöhästy koskaan, ilmoitat aina jos olet sairas. Et vietä maanantaisin krapulavapaata. Suostut ylitöihin ja viikonloppuhommiin.
  • Pari vuotta työssä oltuasi pääset valikoimaan parempia tehtaviä ja saatat saada vakityön.
  • Säästä säännöllisesti, älä hanki turhaan mitään uutta. Riittää jos saat ensin satasen kuussa säästöön, joskin enempi on parempi. Säästä erilliselle tilille, jotta et tulisi käyttäneeksi rahoja päivittäisiin menoihin. Vanhallakin puhelimella pärjää etkä tarvitse muotivaatteita. Sinun pitää saada hieman rahaa kasaan, jotta voit toteuttaa sen lopullisen tavoitteen.
  • Se lopullinen tavoite: jos ei muutaman vuoden aikana ole sattunut sopivaa naista kohdalle, hae sellainen esim. Thaimaasta tai Filippiineiltä. Siellä 164 cm mies on normaalimittainen, eikä pituutesi ole ongelma. Jotta tuo naisen hakeminen onnistuisi, tarvitaan niitä säästöjä, sekä matkaan että naisen vakuuttamiseen - muualla merkitsee edelleen, onko miehellä edes hieman rahaa ja työpaikka.
  • Kaikkeen tähän meni aikaa ehkä 5 vuotta ja olet 30-vuotias. Olet kuitenkin onnellisesti parisuhteessa seksiin mielellään suostuvan naisen kanssa, sinulla on toimeentulo ja kroppakin on jo raamikkaampi. Kateelliset suomalaisnaiset (esim. tämän palstan Echo) yrittävät vinoilla vaimostasi, mutta olet oppinut olemaan välittämättä heidän kitinöistään. Minulla on suomalaisvaimo, joka näyttää aika aasialaiselta ja jo se herättää kateutta.

Puhunko omasta kokemuksesta? En, mutta olen auttanut jonkun hieman sinun kaltaisesi jaloilleen samankaltaisilla neuvoilla ja häntä alkuvaiheessa tsempannut. Nyt hänellä menee hyvin, oma asunto, auto ja kaksi lasta sen thaikun kanssa. Seksiä kuulemma tarjolla niin paljon kuin jaksaa.

Tavoite jonka voit määrätietoisena saavuttaa
4.jpg

Yhteistyössä