No mikä jottei...tänään olen kattellut USAn Montanan kameroita, siellä on niin ihanan lumista ja jouluistaHaluatko, että linkitän, josta näet myös minun pikkukätösten kättenjälkiä livenä?
No mikä jottei...tänään olen kattellut USAn Montanan kameroita, siellä on niin ihanan lumista ja jouluistaHaluatko, että linkitän, josta näet myös minun pikkukätösten kättenjälkiä livenä?
No mäpä panenNo mikä jottei...tänään olen kattellut USAn Montanan kameroita, siellä on niin ihanan lumista ja jouluista
Mun keskimmäinen poitsu vois opettaa sua, alottelee nyt espanjan päälle opiskelemaan latinaa...on kuulema niin mielenkiintoista ja helpottaa vanhojen historiallisten kirjojen ja taiteen tutkimista...äkkisiltään vois aatella, että on melkonen nörtti ja lukutoukka, mutta toi tapaus on niin paljon enemmänJa mulla mun espanjankurssi. Tosin en vieläkään osaa mitään, mutta...
Oih, mun on pakko saada noita!
Et saa.
Saat katsoa ikkunasta ulos ja kuunnella joululauluja ja miettiä mitä kaikkea kivaa laitat joulupöytään syötäväksi.
Sen verran joustan, että saat tehdä kaiken tuon käsi kalsareissa.
Ei kaukana totuudesta.Sitähän tuo Echokin valittelee. Tästä voidaan päätellä, että hänellä on runsaasti muotoja eikä ainakaan vinot silmät.
blondi vai brunette?Ei kaukana totuudesta.
Ota puhelin vessaan mukaanJonotin viisi minsaa koronalinjalle. Sit luovutin ja jätin soittpyynnön.
Ihan varmasti soittavat just ku oon vesikssä kakkosella. :S
Mun tekee mieli värikkäitä turkinpippureita...tekee niin paljon, että oikein suussa maistan niien maun.
Mutta ennen joulua en osta yhtään karkkia!
No ei ainoastaan, mutta ehdottomasti parhaimman makuisia!Ruskeat ovat ainoastaan hyviä kyseisessä pussissa
Eipäs kun hyvää. Riittävästi suolaa ja ripaus voita mukaan.tattaripuuro on ihan hirveetä
lisää todisteita siitä että sulla on outo makuEipäs kun hyvää. Riittävästi suolaa ja ripuaus voita mukaan.
Pane mullekkin, mäkin haluun nähdä!No mäpä panen
En voisi enempää olla samaa mieltä tästä asiastatattaripuuro on ihan hirveetä
Voi kun luonnollisuutta arvostettaisiin enemmän! Tuo on niin paljon nätimpi kun ne tyrkyt joilla on meikit ammuttu naamaan.Tässä alkuperäisemmän pääkaupungin eli Turun Lucia tälle vuodelle, Janina Karrento.
No älähän nyt, aivan varmasti voit ollaEn voisi enempää olla samaa mieltä tästä asiasta
Itseasiassa ensin tattarit keitetään suolassa ja vasta seuraavana päivänä ne paistetaan pannussa valion meijerivoin kanssa, ja sen voin kanssa ei pihistellä!Eipäs kun hyvää. Riittävästi suolaa ja ripaus voita mukaan.