Kysy vaan kuinka paljon....tai älä kysy, emmä niitä ole sentäs laskemaan alkanut.Piereskeleekö äijät kuntosalilla?
Kysy vaan kuinka paljon....tai älä kysy, emmä niitä ole sentäs laskemaan alkanut.Piereskeleekö äijät kuntosalilla?
Veikkaan luumun kokoisia.Ei tätä voi kysyä!!!
No, yritetään.
Miten isoja
on pierukuplat suolessa? Nuppineulan vai kirsikkatomaatin kokoisia?
*haloo, onko Luontoillassa?*
Jos hänellä oli kaveri...Joko olet jäätävän notkee tai sitten sulla on jäätävän pitkä......niska
sattuu ja siksihän se ylimääränen paine pitää laskea poisOikeesti? Eiks semmonen satu jo suolessa?
kakkaako karhut metsään?Piereskeleekö äijät kuntosalilla?
On varmaan mukavat lemut hienhajun lisäksi.Kysy vaan kuinka paljon....tai älä kysy, emmä niitä ole sentäs laskemaan alkanut.
En ole koskaan kuullut ainakaan mun salillaPiereskeleekö äijät kuntosalilla?
Eikakkaako karhut metsään?
Ja höpöhöpö. Mullako muka kavereita?Jos hänellä oli kaveri...
Joskus olin jalkaprässiä odottamassa vapaaksi ja menin heti kun vapautui siihen intopiukeena istumaan...no ei ois kannattanut.On varmaan mukavat lemut hienhajun lisäksi.
Se oli selkeesti sulle *love is in the air*Penkki oli ihan lämmin ja ympärillä leijui kiva hikinen kananmunapieru.
Mulla tai miehellä ei itseasiassa ole yhtään lelua, mä en tykkää mistään hilavitkuttimistaahaa, sullekki on käyny niin?
Niin, ajattele minkä busines idean siitä sais, jos sen helminauhan sais tiivistettyä korun muotoon....Nii eli sit jos niitä tulee sarjana niin sit se on niinko helminauha.
Niin kovalla paineella, niin tuleekin timanttiketjuNiin, ajattele minkä busines idean siitä sais, jos sen helminauhan sais tiivistettyä korun muotoon....
Niin, ajattele minkä busines idean siitä sais, jos sen helminauhan sais tiivistettyä korun muotoon....
Niin kovalla paineella, niin tuleekin timanttiketju
Sulla ne timantit on jo sit pierunkuoria, kovassa kuumuudessa ja paineessa hioutuneetNiin kovalla paineella, niin tuleekin timanttiketju
Voisin kuvitella vaimojen ilmeet jouluaattona, kun avaavat miehiltä saatuja lahjapaketteja...''Kulta ostin sulle tämmösen metaanisen helminauhan...''.*kuvittelee mielessään toisiinsa liitettyjä anaalihelmiä*
Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?Timanttiketju! Se olkoot sit seuraavan "ketjun" nimi!
Nääh, ne on vaan anaali-geishakuulia, tuhkaluukun rassaajat kun valitettavasti tarttee vähän jumppaa.*kuvittelee mielessään toisiinsa liitettyjä anaalihelmiä*
Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?
Sillekö sä kaikki meidän jutut raportoit? Tänkin laadukkaan ja sivistävän pierukeskustelun?Mä en ollut edes kuullut ennenko ihmettelit mutta mies valisti ja nyt tiedän!
Kuvaava nimi, minusta.