Samis! Mäkin imuroin äsken ja tiskasin....Siivoan kymmeneen asti ja palaan sitten, heippa
Samis! Mäkin imuroin äsken ja tiskasin....Siivoan kymmeneen asti ja palaan sitten, heippa
mutta semmosta on tuumittu ja suunniteltu että takoille, kiukaille ja sen sellaisille tulis jotkut normit hyötysuhteen kannaltaOk! Uskon että olet tässä(kin) asiassa mua viisaampi
Munalukko on vähintäänkin aiheellinen, kersat kun tuppaavat löytämään ennemmin tai myöhemmin tiensä joka kaapille ja laatikolle, etenkin niihin kielletyille...Mä olen tiennyt, asia tuli jo joskus vanha the ketjun aikaan esille, kun rättis kertoi surullisena siitä miten seksilelut pitää olla lapsilta lukollisessa kaapissa tai laatikossa piilossa....tai en muista oliko surullinen ja miten mä muistelen, että siinä laatikossa oli oikein munalukkokin?
ahaa, sullekki on käyny niin?Munalukko on vähintäänkin aiheellinen, kersat kun tuppaavat löytämään ennemmin tai myöhemmin tiensä joka kaapille ja laatikolle, etenkin niihin kielletyille...
Taylor Swiffinki pitäis imuroida!Samis! Mäkin imuroin äsken ja tiskasin....
totta, imurointi on naisten hommaaTaylor Swiffinki pitäis imuroida!
Miehet ei tunnu oikein ylettävän, enkä usko että moni alkais ees ite imuroimaan.totta, imurointi on naisten hommaa
aika harva varmaan yltää mutta monet on testanneet että josko sittenkinMiehet ei tunnu oikein ylettävän, enkä usko että moni alkais ees ite imuroimaan.
Niinpä ja sopii niin aiheeseen, kato vaikka: Muna...Lukko...Daa!
tuopi se pukki sulle lahjoja kun oot ollu niin kilttinäkiMulla on yks kyssäri mut en ilkeä sitä kysyä. Oon miettiny sitä kohta kuukauden.
Vastaan kyllä 'kyllä'Mulla on yks kyssäri mut en ilkeä sitä kysyä. Oon miettiny sitä kohta kuukauden.
Kyllä mun avaimella on auennut iseampikin lukko. Mulla on nk. Master KeyMinä olen avain, en siis tiiriikka eli käyn vain yhteen lukkoon
Mulla on yks kyssäri mut en ilkeä sitä kysyä. Oon miettiny sitä kohta kuukauden.
Sen verran on nuorena testannu, että kyllä yletti ja hävettiMiehet ei tunnu oikein ylettävän, enkä usko että moni alkais ees ite imuroimaan.
Vastaus on kyllä, seksilelut keksittiin ihan muista syistä ilahduttamaan elämää kuin illu jutut.....ne on enemmänkin niitä p......illu juttujaMulla on yks kyssäri mut en ilkeä sitä kysyä. Oon miettiny sitä kohta kuukauden.
niin siis oon miettiny että saankohan mitään joululahjoja pukiltaKysy harmaana ni me ei arvata että se olit sä!
Joko olet jäätävän notkee tai sitten sulla on jäätävän pitkä......niskaSen verran on nuorena testannu, että kyllä yletti ja hävetti
ne on viinirypäleen kokosiaEi tätä voi kysyä!!!
No, yritetään.
Miten isoja
on pierukuplat suolessa? Nuppineulan vai kirsikkatomaatin kokoisia?
*haloo, onko Luontoillassa?*
Noku äänestä päätellen ne on ison perunan kokoisia.Ei tätä voi kysyä!!!
No, yritetään.
Miten isoja
Joskus tulee kyllä mieleen, että pakko olla ihan kunnollisia kaasupalloja, kun oon kuullut kuntosalilla raavasten miesten päästelevän alahöyryjä pihalle.Ei tätä voi kysyä!!!
No, yritetään.
Miten isoja
Oikeesti? Eiks semmonen satu jo suolessa?ne on viinirypäleen kokosia
Piereskeleekö äijät kuntosalilla?Joskus tulee kyllä mieleen, että pakko olla ihan kunnollisia kaasupalloja, kun oon kuullut kuntosalilla raavasten miesten päästelevän alahöyryjä pihalle.