Käristetyt neulamuikut?Se on semmoista herkkua, että menee top-3:n, hirven käristys menee myös, mikähän se ois kolmantena näiden joukossa?
Käristetyt neulamuikut?Se on semmoista herkkua, että menee top-3:n, hirven käristys menee myös, mikähän se ois kolmantena näiden joukossa?
Kiva kuulla että Rättikselläkin on lapsosia!
En olis välttis osannu arvata että on.
naudanlihakäristys?Se on semmoista herkkua, että menee top-3:n, hirven käristys menee myös, mikähän se ois kolmantena näiden joukossa?
En mäkään tiennyt enkä arvannut! Minkä ikäisiä noin suunnilleen? Kouluikäisiä vai?
naudanlihakäristys?
Se oli ennen se, nykyään ei saunoissa saa riittävän kovia löylyjä. Tai ehkä omassa puusaunassa.Ennevvanhaa mentiin aina saunaan ja siellä läks taudit.
eikös se ole?Läskisoosi, onko possunkäristys sama ku läskisoosi?
Epävarmuus valtaa mieleni ja hymiöt ei toimi
sole mitään määränny, ihmiset vaan ostaa nuukuuttaan liian pieniä kiukaitaSe oli ennen se, nykyään ei saunoissa saa riittävän kovia löylyjä. Tai ehkä omassa puusaunassa.
Mut eikös eu määrännyt sähkökiukaat ja saunat lussuiksi?
Tuli siihen joskus joku säädöseikös se ole?
sole mitään määränny, ihmiset vaan ostaa nuukuuttaan liian pieniä kiukaita
ei tulluTuli siihen joskus joku säädös
Tai sit sillä vaan uhkailtiin
eikös se ole?
sole mitään määränny, ihmiset vaan ostaa nuukuuttaan liian pieniä kiukaita
minusta se läskisoosi ei ole kummostakaan ruokaa
olen, mummuvainaa teki just tuolleenEt oo saanut sellaista, missä läskit on hiljalleen kärvennetty lähes korpuiksi ja sen jälkeen annettu muhia uudelleen pehmeiksi ja suussasulaviksi.
Tosin siihen tulee maustepippuria. Ellei sen mausta pidä ni...
Akku loppuu, pitää mennä.
Moro!
Tuolleen se varmaan maistuisikin!Et oo saanut sellaista, missä läskit on hiljalleen kärvennetty lähes korpuiksi ja sen jälkeen annettu muhia uudelleen pehmeiksi ja suussasulaviksi.
Tosin siihen tulee maustepippuria. Ellei sen mausta pidä ni...
Mä olen tiennyt, asia tuli jo joskus vanha the ketjun aikaan esille, kun rättis kertoi surullisena siitä miten seksilelut pitää olla lapsilta lukollisessa kaapissa tai laatikossa piilossa....tai en muista oliko surullinen ja miten mä muistelen, että siinä laatikossa oli oikein munalukkokin?empä tiennytkään että sulla on lapsia
munalukko on niiiiin rättistäMä olen tiennyt, asia tuli jo joskus vanha the ketjun aikaan esille, kun rättis kertoi surullisena siitä miten seksilelut pitää olla lapsilta lukollisessa kaapissa tai laatikossa piilossa....tai en muista oliko surullinen ja miten mä muistelen, että siinä laatikossa oli oikein munalukkokin?
Niinpä ja sopii niin aiheeseen, kato vaikka: Muna...Lukko...Daa!munalukko on niiiiin rättistä
tiesittekö muuten että Taylor Swiftillä on 500 hittiä siitä kun ukko on jättäny sen mutta ei yhtään laulua suihinotosta
Ok! Uskon että olet tässä(kin) asiassa mua viisaampiei tullu
Ladattu osittain...Lataa akkusi, heippa