Hih se oliskin hyvä ideaMä luulen, että muut ihmiset vaan kohta väsyy ja antaa teidän uskoa noin kaikessa rauhassa.
Trump voi sitten sillä omalla tv- kanavallaan esiintyä pressana. Tehän voisitte tehdä siitä vaiks koko maailman pressan
Ei sun tartte tammikuulle odottaaEi sitä nyt ihan niinkään ole todistettu todeksi, kun on paljastunut kuitenkin että jotain on tapahtunut.
Mutta katotaan tammikuussa miten asianlaita on.
Tuo hemmo jää kyllä historiankirjoihin maailman huonoimpana häviäjänäCNN International - Breaking News, US News, World News and Video
Find the latest breaking news and information on the top stories, weather, business, entertainment, politics, and more. For in-depth coverage, CNN provides special reports, video, audio, photo galleries, and interactive guides.edition.cnn.com
” it’s over- again”
Tuo hemmo jää kyllä historiankirjoihin maailman huonoimpana häviäjänä
JAWOHLGerman magazine Der Spiegel names Trump ‘Loser of the Year’
Prominent German news magazine Der Spiegel on Thursday named President Trump its “loser of the year,” the same day Time magazine named President-elect Joe Biden and Vice President-elect Kamala…thehill.com
No voi toista. Tyhmä oikeuslaitos .”The Supreme Court really let us down. No Wisdom, No Courage!”
Että semmonen Twiitti Trumpilta.
Ei auttanu pikanimityksetkään.
Naiset tykkää öykkäröivistä, vähä-älyisistä ja arvaamattomista jännämiehistäMiksi sä lispetti tahdot niin kovin konservatiivisia arvoja ja nyrkin ja hellan väliin hoitamaan kakaroita ilman omaa rahaa?
Heh. rajakin itku on musiikkia korvilleni.”The Supreme Court really let us down. No Wisdom, No Courage!”
Että semmonen Twiitti Trumpilta.
Ei auttanu pikanimityksetkään.
Äläpäs yleistäNaiset tykkää öykkäröivistä, vähä-älyisistä ja arvaamattomista jännämiehistä
Ei kannata sanoa noin ja sortua siihen mihin tuo toinen osapuoli sortuu. Heidän ajatusmaailma lähtee siitä, että tuotaa toisille kärsimystä. Kyllähän esim. Trump on sellainen henkilö, joka nauttii toisten kärsimyksistä.Heh. rajakin itku on musiikkia korvilleni.
USA:n korkein oikeus torppasi oikeuskanteen, jolla yritettiin kumota neljän osavaltion vaalitulokset
Kyseisissä vaa'ankieliosavaltioissa demokraattien Joe Biden voitti presidentti Donald Trumpin.yle.fi
Republikaanit eivät tosiaan ole niin kuin Suomen Vihreät. USA on oikeusvaltio.Eli Trump todellakin kuvitteli, että korkein oikeus suostuu ns. laittomuuksiin ihan vaan siksi, että enemmistö on rebutaustaisia:
En mä kysynyt, millasista miehistä se tykkää, vaan sitä, miksi se tahtoo nyrkin ja hellan väliin jne.Naiset tykkää öykkäröivistä, vähä-älyisistä ja arvaamattomista jännämiehistä
Uskoks sä kaiken, mitä herra DT suoltaa youtubessa?
Oliko se törkeää, kun trumpistit meni äänestyspaikoille aseiden kanssa?
Niin demoneissa kun repuissaki on mätämunansa. Ei kannata sortua tekopyhyyteen/kaksoisstandardeihin.Oliko se törkeää, kun trumpistit meni äänestyspaikoille aseiden kanssa?
Minulla ei ole kakaroita. Minulla on rakkaita lapsia.Miksi sä lispetti tahdot niin kovin konservatiivisia arvoja ja nyrkin ja hellan väliin hoitamaan kakaroita ilman omaa rahaa?
Demoneissa?Niin demoneissa kun repuissaki on mätämunansa. Ei kannata sortua tekopyhyyteen/kaksoisstandardeihin.
Mutta tuo, että vanhuksia käytetään hyväksi on törkeää.
Miksi tahdot sellaisesta pois? Ei konservatiiviset arvot tuo naiselle mitään vapauksia. Konservatiivisilla arvoilla et olisi edes saanut jättää miestäsi, vaan sun täytyis pitää siitä huolta, vaikka se kuinka hakkais.Minulla ei ole kakaroita. Minulla on rakkaita lapsia.
Ja kokkailen omilla rahoillani, ilman nyrkkiä, rakkaille lapsilleni hyvää ruokaa.
Sähän sorrut kokoajan kaksoisstandardeihin.Niin demoneissa kun repuissaki on mätämunansa. Ei kannata sortua tekopyhyyteen/kaksoisstandardeihin.
Mutta tuo, että vanhuksia käytetään hyväksi on törkeää.