Heippa kaikille Tänne kuuluu ihan hyvää. Edelleen huono olo päivittäin, varsinkin iltaisin, mutta odotan niin rv 12, jos vaikka helpottais. Viime raskaudessa ainakin helpotti kuin seinään rv 12 jälkeen. Ihana kun sitten ehkä alkaa ruokakin maistumaan paremmin, ja taaperon kanssa jaksaa paremmin touhuta jne. Just tein uunilohta, ja nyt en oo ihan varma et maistuuko mulle kuitenkaan se, tuo haju on aika ällö Usein on kyllä niin et kun vaan väkisin vähän syö, niin olo paranee ja maistuukin sitten.
Me lähdetään joulureissuun jo ens vkl, ja palaamme kotiin vasta vuoden alussa, niin ultran varasin sitten vasta 5.1. Joulun jälkeen oisin päässyt muuten jo. Täytyy jaksaa odottaa! Tämä nyt on vissiin se np- ultra.
Tuosta työnimestä sen verran, että sitä oikein mietittiin miehen kanssa et mikähän voisi olla hyvä, sitten mä sanoin että no hän on ihmeluomu, ja mies sitten tokas et ilu siis Eli ilu hän sitten on. Saattaa muuttuakin matkan varrella
Anis ja Ilu 9+0
Me lähdetään joulureissuun jo ens vkl, ja palaamme kotiin vasta vuoden alussa, niin ultran varasin sitten vasta 5.1. Joulun jälkeen oisin päässyt muuten jo. Täytyy jaksaa odottaa! Tämä nyt on vissiin se np- ultra.
Tuosta työnimestä sen verran, että sitä oikein mietittiin miehen kanssa et mikähän voisi olla hyvä, sitten mä sanoin että no hän on ihmeluomu, ja mies sitten tokas et ilu siis Eli ilu hän sitten on. Saattaa muuttuakin matkan varrella
Anis ja Ilu 9+0