Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love toivottavasti on vaan ihan harmitonta ja kaikki hyvin❤

@Kuumeilija40 todella epäreilu teko.. :( Toivottavasti saatte puhuttua vielä asiasta❤

Täälä dpo 5 ja ei mitään kummempia oireita ja epäilen et ne mitä on ollu on oman mielen tuotoksia, koska ei alkio vielä tässä vaiheessa oo edes kiinnittynyt.. Eilen siis oli äkkinäinen vihlasu vasemmassa rinnassa ja mahalla ollu välillä pieni äkkinäinen kipu tai tuikkasu ja oviksesta lähtien ollu sellasta jäytävää inhottavaa närästystä.. Piinaa tämä on, vielä pitäs jonki aikaa malttaa olla testaamatta..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Loree
Hei! Onko täällä lugesteronin vaginaalisiakäyttäjiä? Mulle määrättiin tosiaan emättimeen ne ja haluaisin tietää että kauan tolla kapselilla menee liueta ja katooko se kokonaan vai pitääkö jotain onkia pois ? Ja mites seksi sen kanssa ? Tai oikeemmin sen jälkeen ? Ja kuinka nopeesti seksin jälkeen sen voi laittaa kun lapsentekohommissa ei viittis pestä kaikkia siittiöitä heti pois

anteeks yksityiskohtaset kysymykset
Mulla on käytössä. Se imeytyy tosi nopeasti mutta kaikki ei tietenkään imeydy vaan siitä jää jotain jämiä emättimeen. Ne tulee sitten itsestään ulos ja kannattaa käyttää pikkuhousunsuojia ettei kaikki housut mene pilalle, huomasin ettei se ihan helpolla lähde edes pesussa vaatteista. Itse oon laittanut sen noin tuntia ennen seksiä ja todennut että mies saa nyt vaan kestää että paikat on vähän tahmaiset. Tuoksukin on vähän erikoinen lugesteronin takia mutta kestäkööt senkin.
Onnea vauvantekohommiin!
 
Nyt oon jo aivan varma etten vaan kuvittele vv:n rusehtavaa sävyä :( Sattuukohan täältä löytymään ketään, jolla ois aina ennen menkkoja tuhrua, ja myös ois plussannut vaikka ois siinä kierrossa ollut tuhrua? Aika epätoivoiselta tuntuu enää pitää toivoa yllä tähän kiertoon, kun omissa raskauksissa tuhrua ei oo tullut sillon kun on tärpännyt.
 
Nuorena äidiksi
Täällä ei oo menkkoi näkyny vielä :)
Hämmentävän hetken koin viimeyönä ja olisko eilenkin ollu.
antakaas kun selitän, siivotessa vessaa mä haistoin pissan tosi selvästi, mikä ei yleensä haise, ja putsasinkin vessanpytyn varmaan kahteen kertaan uskoen et olin vaa siivonnu sen huolimattomasti + sit samana päivänä ku ei enää pissa haissu, ni viemäri haisi tosi pahal.
JA MIKÄ JÄNNINTÄ! YÖLLÄ VESI MAISTU SAMALATA KU PISSA HAISEE??

Hmm.. :D
 
Mulla on tosi turvonnut olo, ja tänään oon ollut huolissani että onko vv:ssä inan rusehtavampi sävy. Tuhru mulla on aina johtanut menkkoihin, että sitä en nyt mitenkään halua nähdä Näin todella aidon tuntuista unta, että miehen kanssa sängyssä heräillessä juteltiin miten toimitaan jos nyt ei tärppää, ja päätettiin yrittää vielä syyskuun vauvaa. Selvästi en aika vahvasti halua kolmatta loppuvuoden vauvaa, kun se ajatus uniinkin jo tulee.
Saanko kysyä miksi et toivoisi loppu vuoden vauvaa?

Onko täällä muita jotka ei toivo loppu vuoden vauvaa?

Meillä ennestään kevään/kesän lapsia ja nyt tässä yrityksessä kuvittelin turhaan,että oltaisiin saatu kesävauva,no eipä saatu :( Ikää kun jo on niin se loppu vuoden vauvakin olisi tervetullut :) Ei olla puhuttu mihin asti yritetään mutta itse olen miettinyt, että ensi syksyyn nyt ainakin :)
 
Nyt oon jo aivan varma etten vaan kuvittele vv:n rusehtavaa sävyä Sattuukohan täältä löytymään ketään, jolla ois aina ennen menkkoja tuhrua, ja myös ois plussannut vaikka ois siinä kierrossa ollut tuhrua? Aika epätoivoiselta tuntuu enää pitää toivoa yllä tähän kiertoon, kun omissa raskauksissa tuhrua ei oo tullut sillon kun on tärpännyt.
täällä hep! Mulla on ollut jo pitkään ongelmana tosi runsas tuhruvuoto ennen menkkoja, sain Terolutit tähän avuksi mut en huomannut niistäkään olevan mitään apua. Tässäkin kierrossa kerkesin heittää jo hanskat tiskiin ku tuhruilu taas alkoi jo dpo7 ja olin ihan varma etten voi tulla raskaaksi tämmöisellä vuotelulla. Mut tein sit kumminkin testin dpo9 vaikka vuotoa oli vielä tuolloin ja haamulainen siellä kurkisteli. Vuoto loppui jossain dpo11-12 paikkeilla ja edelleen on testit nätisti vahvistuneet. Nyt omien laskujen mukaan rv 4+6. Joten toivoa on, tuhrusta huolimatta! Tsemppiä ❤
 
Mulle olis tässä tilanteessa aivan sana missä kuussa vauva syntyisi, KUNHAN syntyisi edes ollenkaan

Lämmöt pomppasi 37.4 eli ovis on ollut, mulla loppui tikut kesken, ko 12 oli melkein tasavahvat ja muissa kierroissa oon ko 12 ovisplussan tikkuun saanut, nyt en sit viittiny 25kilsaa ajaa uusia ostaa vaan on peittoja heiluteltu ja aateltu et tulee /on tullut ilman testinkin. Nyt ehkä dpo1
Kauhee migreenopöivä oli eilen, oksentelin monta tuntia ja lopulta mies lähti ostaa lääkettä kun todettiin ettei ohi mee ilman sitä migreenilääkettä.
Ihan kuollu olo ollu tän päivää :(


Miten vietätte itsenäisyyspäivää?
 
@petronella09 voi olla että yritetään, vaikka mahdollinen LA ois loka-joulukuussa. Mutta nyt kun loppuvuodesta jo on koko perheen syntymäpäivät, isänpäivä, itsenäisyyspäivä, joulu ja uv, niin haluaisin tän todennäköisesti viimeisen juhlanaiheen johonkin muuhun osaan vuotta. Plus olisi kiva, jos edes yksi lapsista ei olisi lähes vuoden nuorempi ikäluokkansa vanhimpia. Ja suurimpana itsellä on ärsytys siitä, että halusin olla äitiyslomalla kun esikoinen aloittaa koulun. Nyt on jo aika monta kiertoa tultu lähemmäs sitä aikarajaa.

Ehkäisyä ei varmasti oteta käyttöön, mutta saatan harkita että muutama kk ei yritetä. Sinä aikana voisi myös käydä gynellä miettimässä onko jotain estettä raskautumiselle, ja suunnata toiveensa vuoteen 2022. Mutta nyt vielä tämä loppukierto ja seuraava kierto ensin :)
 
Mä oisin niin halunnut sen keväisen toukovauvan joka meni kesken. Ois ollut ihana 3v ikäero lähes tasan lapsilla ja kesä ois ollu kiva vauvan kanssa. Mutta nyt toivon vaan että vielä sen vauvan saisin. Toukokuussa on mun deadline, sit on vuosi yritystä ja ikä tulee lähinnä henkisenä vastaan. Vielähän tässä onneksi toivoa on.
 
Hei! Onko täällä lugesteronin vaginaalisiakäyttäjiä? Mulle määrättiin tosiaan emättimeen ne ja haluaisin tietää että kauan tolla kapselilla menee liueta ja katooko se kokonaan vai pitääkö jotain onkia pois ? Ja mites seksi sen kanssa ? Tai oikeemmin sen jälkeen ? Ja kuinka nopeesti seksin jälkeen sen voi laittaa kun lapsentekohommissa ei viittis pestä kaikkia siittiöitä heti pois :X3:

anteeks yksityiskohtaset kysymykset:eek:
Minä käytän luget alakautta. Vähän riippuu päivästä, joskus lääkettä vuotaa ulos (ei ole haitaksi) ja joskus pysyy sisällä. Vessassa käydessä huomaan, että pöntössä on valkoisia hiutaleita, jotain lääkkeen jäämiä. Minun mielestäni se alkaa nopeasti hajoamaan, kun sisälle lykkää. En tiedä miten seksin kanssa, minulla alkaa lääke sen verran oletetun oviksen jälkeen että välttämättä siinä ei seksiä ole niin paljoa. Varmaankin laittaisin lääkkeen vasta sitten, kun pesun olisin hoitanut. Tässä vähän omia kokemuksia xD
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Minulla on ehtinyt olla yritysaikana erilaisia oireita ja oireettomuutta, että en osaa innostua enää mistään. Odotan vain menkkoja alkavaksi. Kun jätimme ehkäisyn pois alkuvuodesta 2019 mietimme, että ei haittaa ihan eka yk tärppi, että saa mennä la alkuvuoteen 2020. Ja nyt on jo ajatukset ja toiveet 2022 vauvassa. Ihme sais tapahtua vauva 2021, koska ilmeisesti ivf jos päästään aloittaan, niin menis sitten 2022 vauvan tulo. Nykyisin tuntuu jo siis, että ihan sama missä kuussa syntyy, kunhan syntyis ❤
 
Mulle olis tässä tilanteessa aivan sana missä kuussa vauva syntyisi, KUNHAN syntyisi edes ollenkaan

Lämmöt pomppasi 37.4 eli ovis on ollut, mulla loppui tikut kesken, ko 12 oli melkein tasavahvat ja muissa kierroissa oon ko 12 ovisplussan tikkuun saanut, nyt en sit viittiny 25kilsaa ajaa uusia ostaa vaan on peittoja heiluteltu ja aateltu et tulee /on tullut ilman testinkin. Nyt ehkä dpo1
Kauhee migreenopöivä oli eilen, oksentelin monta tuntia ja lopulta mies lähti ostaa lääkettä kun todettiin ettei ohi mee ilman sitä migreenilääkettä.
Ihan kuollu olo ollu tän päivää


Miten vietätte itsenäisyyspäivää?
Itsenäisyyspäivän kunniaksi olen kokkaillut jo jouluruokia ja huomenna syödään laatikoita ja kinkkua :love: Ostin myös punkkupullon, niin saa sopivasti samalla kiinnittymisviinit kun on huomenna dpo 6:X3:
 
Itsenäisyyspäivän kunniaksi olen kokkaillut jo jouluruokia ja huomenna syödään laatikoita ja kinkkua Ostin myös punkkupullon, niin saa sopivasti samalla kiinnittymisviinit kun on huomenna dpo 6
Mekin tehdään paistia uuniin, laatikoita ja vihersalaatteja, katetaan ruokapöytä mummovainaan vanhoilla astoilla ja kynttilät palamaan heti aamusta
Eskarilainen teki hienon lipun pöytään
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

6.12.2020 - Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

5xäiti...............................kp 35/?
Lillium............................kp 34/29-31
Chili.................................kp 30/28-29
Nuorena Äidiksi...............kp 30/36
Liljannuppu........................kp 29/29
Meemuli.........................kp 27/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 27/29
Wbä.............................kp 26/26-28
Loree..........................kp 25/31-33
Pandanen.................kp 24/29-31
Hamsteri20..................kp 22/27
Satsuma_.........................kp 21/28-32
Deneb............................kp 20/28-32
Mysteerio.........................kp 20/30
Rimaleli............................kp 19/34
Suhveli..............................kp 18/27
Toive23...........................kp 15/27
Mamtobe.......................kp 13/28
Nobelius.........................kp 11/28
Persikka123........................kp 11/33
Nipsuneiti83.................kp 10/25-33
Petronella09...............kp 9/26-28
Sinisilmät........................kp 4/29
KirJoh89..........................kp 3/28
Iinesankka82.................kp 1/31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Lillium........................................dpo 16
Liljannuppu...........................dpo 14
Chili............................................dpo 14
Wbä...........................................dpo 12
Pandanen.............................dpo 8
Loree....................................dpo 6
Meemuli.............................dpo 6
Deneb...................................dpo 6
Rimaleli...............................dpo 3
Toive23.................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Testiä kehiin! Mulla tuli pienet valemenkat aikoinaan esikoisesta. Loppui aika nopeasti mutta ekan päivän jouduin käyttämään sidettä, ilman ei olisi pärjännyt.
:O no jooo, ehdottomasti testaan kunhan kotiin pääsen ja saan ostettua testin.. mut uskaltaaks testata muuski pissast ku aamu? Onks se enää luotettava sillo?
 
  • Tykkää
Reactions: Hipppu ja minttuni
Huomenta! Täällä dpo 8 ja eilen taas kuivui vv. Nykyään tiedän aina jo siitä, että jos dpo 7 vv kuivuu, niin kierrossa on toivo menetetty. Kyllä sitä alkaa todella miettiä, että miksi ei tärppää. Meillä vasta yk4, mutta silti mieli käy jatkuvasti taistoa siitä, että missä mättää? Esikoisen vauvaryhmissä tuntuu, että kaikki ovat jo toisella kierroksella ja tärpit ovat käyneet nopeasti. Sitten itse on näissä ryhmissä se ainoa, joka joutuu jatkuvasti uuteen kiertoon, vaikka yritystä on oviksen aikaan kunnolla, ovis on tikutettu, tunnettu ja todettu, mutta aina vaan ei.

Ja tietysti olen todella onnellinen esikoisesta ja olen onnekas, kun olen saanut noin ihanan lapsen.Teillä monilla kun on vielä esikoinen haaveissa. Silti oma tilanne satuttaa, varsinkin kun pelottaa, että ikä alkaa vaikuttaa tämän kakkoshaaveen toteutumiseen...

Pahoittelut negatiivissävytteisestä viestistä! Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja ihanaa itsenäisyyspäivää <3
 
:O no jooo, ehdottomasti testaan kunhan kotiin pääsen ja saan ostettua testin.. mut uskaltaaks testata muuski pissast ku aamu? Onks se enää luotettava sillo?
Kunhan pidätät tarpeeksi kauan, mieluiten ainakin 4 tuntia. Ei siinä aamuvirtsassa mitään muuta erikoista ole, yleensä sitä vain öisin tulee pidätettyä riittävän pitkään
 
  • Tykkää
Reactions: Hipppu ja minttuni
@petronella09 muistan että sinä mittaillit silloin niitä aamulämpöjä... missä vaiheessa sulla laski aanulämmöt kun menkat alkoi?
2 kiertoa mittailin,nyt en ole mittaillut.Viime kierrossa lämmöt ei laskenut vaikka menkat alkoi(lopetin mittaamisen kp1), edellisessä laski samana aamuna kun vuoto alkoi.En enää mittaa,kun en tullut yhtään viisaammaksi niistä :(

Eilen oli siivous päivä,tänään vaan lepäillään ja vietetään itsenäisyyspäivää :) Joulutorttuja leivotaan illaksi, muuten ei mitään juhlavampaa ruokaa ole :)

Yritän kokoajan ottaa rennosti tätä kiertoa,keksinyt kaikkea jouluista tekemistä jotta vauva ei olisi kokoajan mielessä :) Toki oviksen testaus päivittäin vähän koettaa saada stressiä esiin..Luultavasti menkkojen pitäisi alkaa jouluaattona ,tai näin flo ennustaa kun ei vielä ole ovis plussaa tullut .Pakko testailla ennen joulua, että mikäli nega niin pystyy ehkä paremmin valmistautumaan menkkojen alkuun kesken joulun...

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille
 

Yhteistyössä