Toiveissa vauva 2021

multa voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Varhaisultrassa oli kaikki hyvin, tämän viikon ultrassa sikiö vastasi kokoaan rv 10 mutta ei sykettä. Ensi viikolla alkaa toimenpiteet, eiköhän se oo taas kaavinta edessä niinkuin viime vuonna. Ei antanut taaskaan mitään ennakkomerkkejä että olis keskeytynyt. Kaikkemme tehtiin ja kokeiltiin hoitojenkin ja tukilääkkeiden kautta vaan ei se onni osu meidän kohdalle ja nyt 4:n keskenmenon ja 3:n kemiallisen jälkeen on aika luovuttaa.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille
Osanotot <3 Ja paljon jaksamista.

Varhaisultrassa oli kaikki hyvin, tämän viikon ultrassa sikiö vastasi kokoaan rv 10 mutta ei sykettä. Ensi viikolla alkaa toimenpiteet, eiköhän se oo taas kaavinta edessä niinkuin viime vuonna. Ei antanut taaskaan mitään ennakkomerkkejä että olis keskeytynyt. Kaikkemme tehtiin ja kokeiltiin hoitojenkin ja tukilääkkeiden kautta vaan ei se onni osu meidän kohdalle ja nyt 4:n keskenmenon ja 3:n kemiallisen jälkeen on aika luovuttaa.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille ❤
On tämä vaan niin epäreilua:'(
Tulee niin pahamieli tämmösestä.
Paljon jaksamista ja voimia ❤❤❤

vierailija
Parempaa menestystä muille haaveilijoille
Olen niin pahoillani :( ❤ Varmistavathan kuitenkin myöhemmin vielä, että löytyisikö syke kuitenkin? On tämä niin epäreilua, ettei voi edes sanoin kuvailla, kuinka pahoillani olen.

Minulle voi päivittää dpo 1.

Tänään on särkenyt ja turvottanut alavatsaa, ja valkuaislimaa tullut hieman :oops: Yleensä kipuilu että limailu loppuu dpo -1 aikoihin, viimeistäänkin dpo 0. Toivotaan, että nämä olisivat hyviä merkkejä :X3:

• Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija

Kyllä tämä kierto taitaa olla tässä! Oletettu Dpo9 ilta eikä mitään vahvistumista aamuisesta, mikälie olikaan. Tähänkin sain kuviteltua "jotain" mut taitaapi olla viivan paikka Höhhöh!
Aika usein vahvistuminen tapahtuu 2pvä välein. Aikaiset dpo:t niin ei aamun ja illan välillä välttämättä eroa ole. MUTTA, kyllä siellä punertavaa viivaa näkyy :) (y)

• Tykkää
Reactions: chili_ ja minttuni
@Alinna86 olen niin pahoillani ♡ Kaikkea hyvää sinulle.

@chili_ Joo kyllä minäkin näen aika selkeästi punertavaa väriä.

Omaa napaa. Tämä kierto taisi mennä ohi. Ehdittiin hommailla vain kp6 ja se ei paljoa lohduta, kun selkeät ovismerkit tuntui tänään kp16. Töissä käyminen ja kiireiset illat taaperon kanssa ei paljoa jätä voimia hommailulle. Noh, tjottailullahan tässä ehkä enemmän edetään. Taitaa olla jo myöhäistä, kun toissapäivänä ja eilen oli liukkaat kelit ja nyt jo "valkoista limaa" ahh ihanaa kuvailua. Mutta tiedättehän te :D Jospa sitten seuraavassa kierrossa. ♡

Heips ! Tänään oli sit gynen aika vol 3. Sain toivomani lugesteronin käyttöön jo tästä kierrosta ja nyt mieliala toiveikas ja hyvä. Ohjeet oli oviksesta kolme päivää alotus ja käytetään 10pv ja mikäli raskaana niin käytetään rv 7 asti.
Mulle jäi vähän epäselväks se et missävaiheessa lääkitys tauotetaan. Kun se puhu jotain sellasta että raskaustesti tehtäis vasta 2viikkoo oletettujen menkkojen alkamisen ajankohdasta ja jos sillon ei oo raskaana niin tauotettais ovikseen asti taas..
kuinka täällä sitä käyttäneille on toi ohjeistettu..?

• Tykkää
Reactions: chili_ ja Tiukuna
Heips ! Tänään oli sit gynen aika vol 3. Sain toivomani lugesteronin käyttöön jo tästä kierrosta ja nyt mieliala toiveikas ja hyvä. Ohjeet oli oviksesta kolme päivää alotus ja käytetään 10pv ja mikäli raskaana niin käytetään rv 7 asti.
Mulle jäi vähän epäselväks se et missävaiheessa lääkitys tauotetaan. Kun se puhu jotain sellasta että raskaustesti tehtäis vasta 2viikkoo oletettujen menkkojen alkamisen ajankohdasta ja jos sillon ei oo raskaana niin tauotettais ovikseen asti taas..
kuinka täällä sitä käyttäneille on toi ohjeistettu..?
Minulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?

Minulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?
lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta

lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta
Okei, pitääköhän vielä kysyä ohjetta että miten tauotetaan. Minulla yhden lugekierron jälkeen menkkojen alkaminen venyi, ovis tuli jo kp8 ja limakalvo ei ollut ehtinyt kasvaa tarpeeksi. Muuten toiminut oikein hyvin (y)

Parempaa menestystä muille haaveilijoille ❤
Osanottoni :(
Surullista, ettekä varmasti olisi voineet tehdä mitään paremmin. Voimia toipumiseen!

Yhteistyössä