Osanotot <3 Ja paljon jaksamista.multa voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Varhaisultrassa oli kaikki hyvin, tämän viikon ultrassa sikiö vastasi kokoaan rv 10 mutta ei sykettä. Ensi viikolla alkaa toimenpiteet, eiköhän se oo taas kaavinta edessä niinkuin viime vuonna. Ei antanut taaskaan mitään ennakkomerkkejä että olis keskeytynyt. Kaikkemme tehtiin ja kokeiltiin hoitojenkin ja tukilääkkeiden kautta vaan ei se onni osu meidän kohdalle ja nyt 4:n keskenmenon ja 3:n kemiallisen jälkeen on aika luovuttaa.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille
On tämä vaan niin epäreilua:'(multa voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Varhaisultrassa oli kaikki hyvin, tämän viikon ultrassa sikiö vastasi kokoaan rv 10 mutta ei sykettä. Ensi viikolla alkaa toimenpiteet, eiköhän se oo taas kaavinta edessä niinkuin viime vuonna. Ei antanut taaskaan mitään ennakkomerkkejä että olis keskeytynyt. Kaikkemme tehtiin ja kokeiltiin hoitojenkin ja tukilääkkeiden kautta vaan ei se onni osu meidän kohdalle ja nyt 4:n keskenmenon ja 3:n kemiallisen jälkeen on aika luovuttaa.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille![]()
Olen niin pahoillanimulta voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille
Aika usein vahvistuminen tapahtuu 2pvä välein. Aikaiset dpo:t niin ei aamun ja illan välillä välttämättä eroa ole. MUTTA, kyllä siellä punertavaa viivaa näkyy![]()
Kyllä tämä kierto taitaa olla tässä! Oletettu Dpo9 ilta eikä mitään vahvistumista aamuisesta, mikälie olikaan. Tähänkin sain kuviteltua "jotain" mut taitaapi olla viivan paikka Höhhöh!
Kyllä minäkin näen tuossa haalean, punertavan toisen viivan![]()
Kyllä tämä kierto taitaa olla tässä! Oletettu Dpo9 ilta eikä mitään vahvistumista aamuisesta, mikälie olikaan. Tähänkin sain kuviteltua "jotain" mut taitaapi olla viivan paikka Höhhöh!
Minulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?Heips ! Tänään oli sit gynen aika vol 3. Sain toivomani lugesteronin käyttöön jo tästä kierrosta ja nyt mieliala toiveikas ja hyvä. Ohjeet oli oviksesta kolme päivää alotus ja käytetään 10pv ja mikäli raskaana niin käytetään rv 7 asti.
Mulle jäi vähän epäselväks se et missävaiheessa lääkitys tauotetaan. Kun se puhu jotain sellasta että raskaustesti tehtäis vasta 2viikkoo oletettujen menkkojen alkamisen ajankohdasta ja jos sillon ei oo raskaana niin tauotettais ovikseen asti taas..
kuinka täällä sitä käyttäneille on toi ohjeistettu..?
Täähän on ihan hyvä dpo9 viiva. Mulla oli ihan samanlainen dpo9!![]()
lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vastaMinulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?
Okei, pitääköhän vielä kysyä ohjetta että miten tauotetaan. Minulla yhden lugekierron jälkeen menkkojen alkaminen venyi, ovis tuli jo kp8 ja limakalvo ei ollut ehtinyt kasvaa tarpeeksi. Muuten toiminut oikein hyvinlääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta
Toivotaan, että on sitä itseään! Siis ei tuota silmälläkään kovin hyvin näe kun ei ole luonnonvaloaTäähän on ihan hyvä dpo9 viiva. Mulla oli ihan samanlainen dpo9!
Voisiko olla, että on tarkoittanut että r-testi 2 viikkoa oletetusta oviksesta?lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta
Osanottonimulta voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille![]()
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!