Minkäslaiset saappaat siellä kaapissa Leena muuten on?varmaan sexyt.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Näin näkyy käyneen...onhan ne sexyt saappaat minullakin kaapissa mutta huvikseen näistä ihan oikeista kumppareista jutustelen.
Tahdot sellaista söpöä puhdasta intiimiä siistiä kamaa, jota seksipalstoilla ei ole?Tämä hiukan sivuaa aiheesta, mutta kysyn, onko korkkarimiehiä, naisia, pidättekö korkkareita seksikkäinä jalkineina, kuten jotkut tykkäävät kumisaappaista?
Vaimon kanssa meillä on usein tiukat farkut ja mustat Kontiot. Lahkeet tietysti saappaan sisällä.Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
Olisko aika kehittyä eteenpäin vaihtamalla farkut mustiin kumihousuihin?Vaimon kanssa meillä on usein tiukat farkut ja mustat Kontiot. Lahkeet tietysti saappaan sisällä.
Farkut tai farkkusortsit ovat parhaat Kontioiden kanssa.Olisko aika kehittyä eteenpäin vaihtamalla farkut mustiin kumihousuihin?
Olisko aika kehittyä eteenpäin vaihtamalla farkut mustiin kumihousuihin?
Eiku kehittyä suoraan kokovartalo kumi catsuitiin.Farkut tai farkkusortsit ovat parhaat Kontioiden kanssa.
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.[/quote]Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.
[/QUOTE]Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.
Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.
Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.
Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.
Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.
Kumppareilla litsaaminen on parasta mitä tiedän. Harva nainen kertoo vaan omista liiskauksistaan muuta kuin puutarhapalstoilla. Eivät poloiset ymmärrä, että aika monta miestä saisi pyörryksiin, kun litsaisi jonkun ötökän kumpparin alle.
kontiot tulevat serbian suunnilta. Suomihan se tuohihivirsumaa on nykyään.Kyllä Nokialaiset Kumisaappaat ovat yli-veto tuotteita,vaikka ne tehdään halpamaassa.Ihania Hai saappaita saa ihailla aamuisin bussia odotellessa.Uusissa väreissä löytyy myös.Odottelen KUMIN NATINAA tässä jonkun päivän,onanoidessa KUMISAAPPAIDEN kanssa,Hyvejä KUMEJA!!!