Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kovasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Kyllä löytyy kumpparit ja ne ovat Nokian mustat Kontiot kooltaan 40. Ainakin 10 vuotta vanhat. Kukas nyt Suomessa voisi olla ilman kumppareita?
Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.
Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.
Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.
Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.
Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.
Sumi24 leikit&fetissit osastolta köytyy sivulta 10 paljon kumppareilla liiskaustarinoita.