Onko kumpparinaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kumpparisti
  • Ensimmäinen viesti
Koivuniemen Herra
Alkuperäinen kirjoittaja Satu maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivuniemen Herra:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
On punaiset Hait ja mustat Kontiot kumppareina.



Millaisessa käytössä on sun kumpparit ;)

Silloin kun on kumpparikelit, silloin kumppareita käytetään. Vuoroin Haita, vuoroin Kontioita.

mentäiskö joskus kävelylle ja vaikka kahville ;)
 
kumpparilla
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
Alkuperäinen kirjoittaja etsivälle:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä olen:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kovasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Kyllä löytyy kumpparit ja ne ovat Nokian mustat Kontiot kooltaan 40. Ainakin 10 vuotta vanhat. Kukas nyt Suomessa voisi olla ilman kumppareita?
Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Sumi24 leikit&fetissit osastolta köytyy sivulta 10 paljon kumppareilla liiskaustarinoita.
Kiitos vihjeestä. Niinpä löytyikin. Heti rupesi pikkuveli jöpöttämään, kun luin tarinoita. Kumpparit kiihottavat niin pirusti.
Siellä kyyt sun muut saavat naisen kumpparia kalloonsa.
 
Kontiota
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparilla:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
Alkuperäinen kirjoittaja etsivälle:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä olen:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kovasti:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura23:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Kyllä löytyy kumpparit ja ne ovat Nokian mustat Kontiot kooltaan 40. Ainakin 10 vuotta vanhat. Kukas nyt Suomessa voisi olla ilman kumppareita?
Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Sumi24 leikit&fetissit osastolta köytyy sivulta 10 paljon kumppareilla liiskaustarinoita.
Kiitos vihjeestä. Niinpä löytyikin. Heti rupesi pikkuveli jöpöttämään, kun luin tarinoita. Kumpparit kiihottavat niin pirusti.
Siellä kyyt sun muut saavat naisen kumpparia kalloonsa.
Varsinkin, kun ne liiskaukset on yleensä tehty lempikumppareillani, Kontioilla.
 
Koivuniemen Herra
Alkuperäinen kirjoittaja Korkokumpparityttö:
Mulla olis vitivalkoiset Nokia City korkokumpparit. Haluaisko kukaan opetta mulle miten niiden ja mun kanssa leikitään kumpparileikkejä?
No missäs se tyttö asustelee. pistä viestiä [email moderoitu]
 
sohvis
Sohvis hurahtanut korkkareihin.Tyylikkäitä kenkiä.Nainen korkokengissä todella seksikäs ilmestys.Itse halusin kokeilla ja sainkin upeet lakeeri korkkarit,korkoa n.12cm.Alkuunsa teki kipeetä,nyt mukava tepastella rinta rottingilla.Olo on aika ylväs.Mitäs naiset sanotte seksistä korkkarimiehen kanssa.Joku voi saada vääriä käsityksiä.Varmuudeksi,olen hetero.Korkkarit vaan sattu meikäläisen ajatusmaailmaan ja jalkaan.Ei tarvi olla naisia huonompi.
 
sohvis
Onko tämä nyt niin kauheeta.Te naiset tykkäätte kauniista kengistä,Hieno homma.Minäkin alan pitämään kauniista kengistä.En tarvi yrittää olla mies,olen MIES.Hetero sellanen.Kiinnostaa vaan kokeilla asioita.Homopuoli ,se ei kiinnosta,kaikille tiedoksi.Miksi aloitit hyi olkoon? Ovatko naisten kengät jollain tapaa hyi olkoon?Korkkarit on eroottisennäköiset kengät.Eikös me miehetkin saada pukeutua eroottisesti?
 
arvit
Alkuperäinen kirjoittaja korkkarinainen:
no ei oo miehellä korkkarit eroottisen näköset vaan oksettavat! miehen kuuluu olla MIES!
Totta puhut korkkarinainen,naisille ne kuuluu korkkarit ja korkea korkoiset saappaat ja hameet.Miehelle kuuluu vain kunnon kulli ja seisokki.
 
Kumpparit
Alkuperäinen kirjoittaja arvit:
Alkuperäinen kirjoittaja korkkarinainen:
no ei oo miehellä korkkarit eroottisen näköset vaan oksettavat! miehen kuuluu olla MIES!
Totta puhut korkkarinainen,naisille ne kuuluu korkkarit ja korkea korkoiset saappaat ja hameet.Miehelle kuuluu vain kunnon kulli ja seisokki.
Naiselle kuuluvat kumpparit, mieluusti Kontiot joka paikkaan. Olipa sitten juhlat, tai sienimetsässä käynti.

 
Katja K.
Alkuperäinen kirjoittaja arvit:
Mitenkä on naiset miten paljon käytätte kaupungilla naisellisia kumisaappaita rännän ja veden seassa.Ja sitten normaali keleillä tavan nahka ym.saappaita?
Tavallisia mustia Kontio-kumppareita käytän niin kaupungilla kuin sienimetsässä. Niillä on hyvä kulkea.
 
arvit
Alkuperäinen kirjoittaja Katja K.:
Alkuperäinen kirjoittaja arvit:
Mitenkä on naiset miten paljon käytätte kaupungilla naisellisia kumisaappaita rännän ja veden seassa.Ja sitten normaali keleillä tavan nahka ym.saappaita?
Tavallisia mustia Kontio-kumppareita käytän niin kaupungilla kuin sienimetsässä. Niillä on hyvä kulkea.
kyllähän kontiot on ihan jees,mutta ei niin naiselliset.Minkälaisia muita saappaita sinulla Katja on ja käytätkö niitä?
 
litskauksiin
Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
[/quote]

Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.[/quote]

Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Kumppareilla litsaaminen on parasta mitä tiedän. Harva nainen kertoo vaan omista liiskauksistaan muuta kuin puutarhapalstoilla. Eivät poloiset ymmärrä, että aika monta miestä saisi pyörryksiin, kun litsaisi jonkun ötökän kumpparin alle.
 
Katja K.
Alkuperäinen kirjoittaja arvit:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja K.:
Alkuperäinen kirjoittaja arvit:
Mitenkä on naiset miten paljon käytätte kaupungilla naisellisia kumisaappaita rännän ja veden seassa.Ja sitten normaali keleillä tavan nahka ym.saappaita?
Tavallisia mustia Kontio-kumppareita käytän niin kaupungilla kuin sienimetsässä. Niillä on hyvä kulkea.
kyllähän kontiot on ihan jees,mutta ei niin naiselliset.Minkälaisia muita saappaita sinulla Katja on ja käytätkö niitä?

Ei ole muita kumppareita kuin Kontiot ja viis naisellisuudesta. Eikös kumppareita käytetä ihan toiseen tarkoitukseen kuin naisellisuuden korostamiseen. Sitäpaitsi Kontiot ovat hyvät jalassa ja sopivan pitkävartiset.
 
kumppareissa
Alkuperäinen kirjoittaja K K Kontio:
Kontiot ovat parhaat, sopii tilanteeseen kun tilanteeseen. Nainen näyttää tosi hottia noissa kun kävelee aivan alastomana ja Kontiot jalassa.
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
 
osaavat
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
[/quote]

Onneksi nykynuoriso osaa pitää farkkujen lahkeet kumppareiden varsien sisäpuolella, joten kumpparit näkyvät koko komeudessaan.
 
varret
Alkuperäinen kirjoittaja osaavat:
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
Onneksi nykynuoriso osaa pitää farkkujen lahkeet kumppareiden varsien sisäpuolella, joten kumpparit näkyvät koko komeudessaan.
[/quote]

Aikoinaan oli myös muotia kääntää Kontio-kumppareiden varret. Varsinkin tytöillä oli se muotina 80-luvulla.
 
kumppareita
Alkuperäinen kirjoittaja varret:
Alkuperäinen kirjoittaja osaavat:
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
Onneksi nykynuoriso osaa pitää farkkujen lahkeet kumppareiden varsien sisäpuolella, joten kumpparit näkyvät koko komeudessaan.
Aikoinaan oli myös muotia kääntää Kontio-kumppareiden varret. Varsinkin tytöillä oli se muotina 80-luvulla.
[/quote]

Varsien sisäpuolille oli kirjoitettuna eriläisten bändien nimiä. Kyllä silloin kumppareita näki kaikkialla. Näkisipäs vieläkin.

 
Kontioita
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:
Alkuperäinen kirjoittaja varret:
Alkuperäinen kirjoittaja osaavat:
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
Onneksi nykynuoriso osaa pitää farkkujen lahkeet kumppareiden varsien sisäpuolella, joten kumpparit näkyvät koko komeudessaan.
Aikoinaan oli myös muotia kääntää Kontio-kumppareiden varret. Varsinkin tytöillä oli se muotina 80-luvulla.
Varsien sisäpuolille oli kirjoitettuna eriläisten bändien nimiä. Kyllä silloin kumppareita näki kaikkialla. Näkisipäs vieläkin.

Meikäpojalla on muutamat sellaiset Kontio-kumpparit, joissa on Dingon poikien nimiä. Naisten käyttämiä Kontioita on kertynyt HuutoNetistä ja kirppareilta ainakin 20 paria. Eipähän tarvitse aina samoilla kumppareilla nylkyttää.

 
Kontioita
Alkuperäinen kirjoittaja Kontioita:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:
Alkuperäinen kirjoittaja varret:
Alkuperäinen kirjoittaja osaavat:
Minun mielestäni nainen on parhaimmillaan, kun on kumpparit (Kontiot) ja tiukat farkut jalassa. Farkkujen lahkeet tietysti kumppareiden varsien sisällä.
Onneksi nykynuoriso osaa pitää farkkujen lahkeet kumppareiden varsien sisäpuolella, joten kumpparit näkyvät koko komeudessaan.
Aikoinaan oli myös muotia kääntää Kontio-kumppareiden varret. Varsinkin tytöillä oli se muotina 80-luvulla.
Varsien sisäpuolille oli kirjoitettuna eriläisten bändien nimiä. Kyllä silloin kumppareita näki kaikkialla. Näkisipäs vieläkin.

Meikäpojalla on muutamat sellaiset Kontio-kumpparit, joissa on Dingon poikien nimiä. Naisten käyttämiä Kontioita on kertynyt HuutoNetistä ja kirppareilta ainakin 20 paria. Eipähän tarvitse aina samoilla kumppareilla nylkyttää.

Löytyy niitä muiltakin. Taas on tulossa vanhat naisten käyttämät kumpparit (Kontiot), joilla voi runkkailla. Ei siihen naisia tarvita.
 

Yhteistyössä