KontioM
Eikös kumpparit ovat tämän vuodan aikan aika kylmiä käyttää... Mutta eri asia on jos käytät noita sängyssä.. )Alkuperäinen kirjoittaja Kontiofani:Kontioita olen hankkinut kirppareilta, naistuttavilta, HuutoNetistä sun muualta. Kaikki naisten käyttämiä kumppareita.Alkuperäinen kirjoittaja utelias vaan:... saanut noin ihania kumppareita itsellesi?Alkuperäinen kirjoittaja Kontiofani:Minullakin on naisten käyttämiä mustia Kontioita ainakin kymmenen paria ja taas on yksi pari hakusessa. Voi aina vaihdella kumppareita runkkauksiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kumikas:Mustilla Kontioilla olen runkkaillut tuhansia kertoja. Kumpparirunkkaukset ovat parhaita, kun vaan saa naisten käyttämät kumpparit haltuunsa.Alkuperäinen kirjoittaja Runqvisti:Samanlaiset kumpparimieltymykset myös minulla.Alkuperäinen kirjoittaja Kontiofani:Naisten käyttämillä, mieluiten punaisilla, valkoisilla ja mustilla Kontion kumppareilla saa parhaat runkut.Alkuperäinen kirjoittaja Kumpparisti:Samaan yhtyy myös eräs toinen. Kumpparien pohjilla kun vetelee, niin kohta jysähtää mällit tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja yx vaan:Naisten kumppareilla runkkaileminen on parasta mitä tiedän.