Onko kumpparinaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kumpparisti
  • Ensimmäinen viesti
Sivhos
Tämä kumpparikeskustelu,olenko käsittänyt oikein,alunalkaen seksikkäänä osana seksissä,olen käsittänyt asian näin.Samoin kuten korkkarit mielletään osana seksiin.Nyt kumpparikeskustelu mennyt navettakumppareitten loossiin.Leenalle ja siipalle hyvää walpuria.
 
m.m.
mua naurattaa vain hyvällä tällainen asia :) se kuka löytää kumppareista tai kumpparinaisista seksiä, on jo aika pitkällä näissä asioissa. ja se kuka osaa olla seksikäs kumppareissa, voi olla aika kiva..?
 
Tuohi-kontiot
Kyllä Nokialaiset Kumisaappaat ovat yli-veto tuotteita,vaikka ne tehdään halpamaassa.Ihania Hai saappaita saa ihailla aamuisin bussia odotellessa.Uusissa väreissä löytyy myös.Odottelen KUMIN NATINAA tässä jonkun päivän,onanoidessa KUMISAAPPAIDEN kanssa,Hyvejä KUMEJA!!!
 
hitsi
Tämä hiukan sivuaa aiheesta, mutta kysyn, onko korkkarimiehiä, naisia, pidättekö korkkareita seksikkäinä jalkineina, kuten jotkut tykkäävät kumisaappaista?
Tahdot sellaista söpöä puhdasta intiimiä siistiä kamaa, jota seksipalstoilla ei ole?

Nyt selvisi, ensin luulin että tämä Sohvis on nainen, mutta jossain vaiheessa huomasin että mieshän se.
Seikkailee ja nyt siellä täällä ja hakee määrättyä kamaa, ehkä tosiaan seksipaltat eivät enää kiihota tahtoo löytää onnettomia jotka sortuu tietämättömyyttään paskaan. Googleta hei kulli tai vittu ja löydät heti omaa kamaa, mitä täällä palloilet.
 
Viimeksi muokattu:
-_-
Rohkaisin mieleni nyt viimein ja kerroin kumppanilleni tästä pikku fetissistäni kumikenkiin.. Itselläni kun vielä on tilanne se, että vain tietty malli kiihottaa. Oli todella vaivaannuttavaa kertoa tästä kumppanille, mutta vastaanotto lopulta hyvinkin lämmin. Silitti päätäni ja sanoi, että tuo nyt on hänen mielestään normaaleimmasta päästä fetissejä.. Kertoi että kumpparit voi vetää mielellään jalkaan makkarissa mutta korsettiin ei koskaan, viittasi tällä siis yleisimmin miesten hoitsu yms. juttuihin..

Mutta nyt oon häpi! =)

Mutta siis kysymykseni on, että ovatko muut uskaltautuneet kertoa näistä asioista kumppaneilleen tai oletteko kenties kuulleet kumppanin avautuvan moisesta asiasta?
 
raija
Minäkin rohkaisin mieleni , ja ostin siniset Hai-saappaat. Olen katsellut niitä pitkään ja nyt ajattelin toteuttaa mieltymykseni niihin. Tulin kotiin ja näytin niitä miehelleni. Hän meni hämilleen ja sanoi, että oletpa tehnyt hyvän ostoksen. Ilta alkoi hämärtyä , ja sanoin hänelle, että katsotaanko tarkemmin näitä minun päivällä tekemiäni ostoksia. Laitoin ne jalkaan, ja mieheni kumartui eteeni ,ja hänellä oli se aika kovana. No minähän näin tilaisuuteni tulleen, ja astuin päälle. Kyllähän se varmaan tuntui , mutta hän hän halusi sitä monta kertaa. No iltahan meni sitten oikein hyvin. Seuraavana aamuna ajateteltiin ,jos lähdettäisiin käymään vielä näin syksyn edetessä mökillä. Ehdotin , että minähän voisin ajaa, kun minulla on nämä uudet kumpparit. No tottakai hän suostui. Siellä sitten tuli mieleen, että jos noilla potkaisisi jalkoväliin. Se varmaan tuntuu , sillä onhan ne kuitenkin aika kovat. Päivähän meni sitten näissä harrasteissa. Illalla ajeltiin kotia , ja tottakai minä ajoin . Käytttäkää naiset Hai- saappaita, sillä niistä on paljon hyötyä parisuhteessa. Ja aina kun sää on selllainen, niin minä ajan Hai-saappailla. On niillä niin hyvä ajaa.
 
"--"
Tuo edellinen kertomus on niin hyvä , että on ihan pakko kertoa myös omista kokemuksista. Sillä meidän kumpparinaisten pitää uskaltaa tunnustaa mieltymyksensä. Minäkin pidän keväällä ja syksyllä aika usein hai-saappaita. Niitä voi ihan hyvin käyttää julkisilla paikoilla. Minä ajan aika paljon autolla, ja niillä on tosi hyvä painella polkimia. Kotiin tullessa , jos eivät ole kovin likaiset , ne usein "unohtuvat" jalkaan. Ne ovat jalassa monesti koko illan. Mieheni ei ole ollut ollenkaan sitä vastaan , päinvastoin. Tässä kerran sattui semmoinen tapaus , että hän istui sohvalla , ja leikkimielellä potkaisin häntä "sinne". No siitähän sitten innostuttiin tosi toimiin. Minä potkin häntä oikein kunnolla munille hai-saappaillani. Sitten myöhemmin katsottiin , että mitä "Haitsuni" olivat saaneet aikaan. Ja olivathan ne, sillä "se"oli mustelmilla , ja ne "kaksi palloa"olivat ainakin kananmunan kokoiset. Varmaankin otetaan joskus uusiksi, mutta kertokaa nyt ihmeessä muutkin omista kokemuksistanne.
 
vierailija
Minullakin on kumisaapasfetissi. Olen nainen , ja se alkoi nuorena. Koulussa pelattiin jalkapalloa ja minulla , kuten siihen aikaan , ja monilla tytöillä oli Hai-saappaat jalassa.
Se oli kivaa , kun potkittiin palloa Hait jalassa. Nykyäänkin pidän Hai-saappaista.
Autoilussa pidän niiitä usein. Jos minä potkin , niin minulla on jalassa Hait.
 
vierailija
Poltatko tupakkaa ja polkaisetko ne kumppareillasi sammuksiin? Oletko koskaan liiskannut mitään ötökkää kumppariesi alle? Kaikki liiskausjutut kumppareilla kiinnostavat.
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.[/quote]

Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Kumppareilla litsaaminen on parasta mitä tiedän. Harva nainen kertoo vaan omista liiskauksistaan muuta kuin puutarhapalstoilla. Eivät poloiset ymmärrä, että aika monta miestä saisi pyörryksiin, kun litsaisi jonkun ötökän kumpparin alle.
[/QUOTE]
 
vierailija
Poltan tupakkia ja olen polkaissut monta tupakkaa kumpparilla talloen. Joskus olen myös liiskannut jonkun ötökän kumpparin alle.
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Kumppareilla litsaaminen on parasta mitä tiedän. Harva nainen kertoo vaan omista liiskauksistaan muuta kuin puutarhapalstoilla. Eivät poloiset ymmärrä, että aika monta miestä saisi pyörryksiin, kun litsaisi jonkun ötökän kumpparin alle.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Nokian Lena-saappailla liiskailen sammakoita poikaystävääni kiihottaen. Kerran autoni töytäisi jänistä ja se jäi tielle makaamaan. Sehän on selvää että lopetin sen korkokumppareillani.
 
vierailija
Polkaisetko kumpparin kantapäällä vai etuosalla ötökkää tai tupakkaa? Entäs kumman jalan kumpparilla? Nämä ovat meille kumppariliiskausten ystäville tärkeitä tietoja.

Oikean jalan etuosalla polkaisen tupakanjämää ja muutaman kerran vielä pyörittelen kumpparia maata vasten.
Mielenkiintoista tämä kiinnostus kumppareihin.

Erittäin eroottista tuo kumppareilla liiskaaminen. Moni nainen ja tyttö vielä puheleekin ötökälle, ennenkuin polkaisee sen littanaksi. "Nyt saat maistaa kumpparia". Silloin viimeistään kulli alkaa seistä. Olen päässyt joskus läheltä näkemään.

Kannattaa lukea puutarhapalstoja. Siellä kotiot, etanat ja liljakukot saavat maistella naisten kumppareita.

Kyllä niitä luetaankin, mutta näin talvella kumppariliiskauksista ei tahdo kuulla halaistua sanaa.

Kumppareilla litsaaminen on parasta mitä tiedän. Harva nainen kertoo vaan omista liiskauksistaan muuta kuin puutarhapalstoilla. Eivät poloiset ymmärrä, että aika monta miestä saisi pyörryksiin, kun litsaisi jonkun ötökän kumpparin alle.
[/QUOTE]
Nokian Lena-saappailla liiskailen sammakoita poikaystävääni kiihottaen. Kerran autoni töytäisi jänistä ja se jäi tielle makaamaan. Sehän on selvää että lopetin sen korkokumppareillani.
[/QUOTE]
 
vierailija
Nokian Lena-saappailla liiskailen sammakoita poikaystävääni kiihottaen. Kerran autoni töytäisi jänistä ja se jäi tielle makaamaan. Sehän on selvää että lopetin sen korkokumppareillani.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Nokia Lenat on kyllä seksikkäät. Maassa olevan linnun pesä tuhosin juuri. Poikaset saivat kumpparin korkoa viime näkynään. Cora
 
vierailija
Kyllä Nokialaiset Kumisaappaat ovat yli-veto tuotteita,vaikka ne tehdään halpamaassa.Ihania Hai saappaita saa ihailla aamuisin bussia odotellessa.Uusissa väreissä löytyy myös.Odottelen KUMIN NATINAA tässä jonkun päivän,onanoidessa KUMISAAPPAIDEN kanssa,Hyvejä KUMEJA!!!
kontiot tulevat serbian suunnilta. Suomihan se tuohihivirsumaa on nykyään.
 

Yhteistyössä