Panetus voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta tai sitten kasvaa pikkuhiljaa. On välillä ihan pakko runkata työpaikalla. Yleensä sen saa kyllä tarvittaessa pysymään aisoissa jos kuitenkin saa säännöllisesti vähintään viikottain seksiä. Sinkkuaikoina oli niin pahoja panetuksia parin kuukauden selibaatin jälkeen, että meinasi orkku tulla, kun mies kosketti kättä ja katsoi silmiin…
Jos panettaa oikein pahasti, voi alkaa sattua pilluun (lähinnä siihen ulkopuolelle, isoihin häpyhuuliin ja lähinnä niiden alaosaan). Semmosta viiltävää kipua. Ja silloin on kyllä pakko vähän kosketella sieltä. Kipu tulee siis vaan jos alkaa hirveesti panettaa ja ei tee alapään alueelleen mitään fyysisesti. Mua ainakin voi alkaa sattua esimerkiksi jos mies pitkittää esileikkiä eikä koske pimpan alueelle ollenkaan. Sitten on pakko itse vähän hyväillä sieltä.
Ja tietysti voi panettaa niin paljon, että on pakko mennä runkkaamaan. Itse ainakin tosiaan välillä runkkaan töissä. Varsinkin silloin runkkasin töissä kun parisuhde oli uusi ja panetti ihan koko ajan. Nykyään noin yleensä riittää kotona runkkaaminen.
Sen mä luulen että miehillä ja naisilla on semmonen ero, että miehillä panetus menee helposti ohi. Naisilla se vaan jatkuu ja jatkuu kun se on kerran alkanut. Runkkaaminenkaan ei välttämättä auta kovin pitkäaikaiseksi. Tällöin varmaan tulee se horny katse, jota olet baarissa nähnyt. Toisaalta se voi olla vain avoimen seksuaalinen katse. Vanhemmat ovat avoimempia kuin nuoremmat ja saattavat viestiä panohaluja, vaikkei fyysisesti juuri sillä hetkellä ihan hirveästi panettaisikaan. Tietysti osa nuoremmistakin niin tekee. Kai miehilläkin voi tehdä mieli seksiä, vaikkei ihan varsinaisesti ja fyysisesti sillä hetkellä panetakaan? Kyllähän ne panohalut sitten syttyy kun pääsee lähempään kontaktiin jonkun kanssa.
Esim meillä voi olla silleen että aletaan esileikkeihin ja sitten tuleekin jotain takapakkia ja aletaan jutella jostain vähemmän mukavasta. Miehellä menee halut siihen ja hänet täytyy uudelleen virittää tunnelmaan. Mulla säilyy halut koko ajan ja se voi olla tosi raastavaa kun mies ei sitten välttämättä annakaan. No, yleensä sen saa kyllä suostuteltua