vierailija
Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
40v nainen on himoittavaNykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Moni avioliitto on kariutunut, kun miestä on alkanut kiinnostaa nuoremmat naiset. Nuori kiinteävartaloinen nainen kiihottaa kevytkenkäistä miestä enemmän kuin 50- vuotias vaimo, jonka vartaloa on muokannut vuodet, raskaus, synnyttäminen ja imettäminen.Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Kyllähän sitä näin hieman varttuneempana miehenä (45v) tuollaista nuorikkoakin (20+) panisi mutta kyllä ne itsensä kanssa ns. sinut olevat, 40+ ja 50+ NAISET vaan ovat kiimaisia, estottomia, kokeilunhaluisia ja tietävät mitä seksissä haluavat ja sen myös ottavatNainen on kauneimmillaan 17-20 vuotiaana. Panen mieluummin nuorta naista kuin vanhaa.
Nuorista naisista unelmoidaan ja pannaan innoissaamme mutta normaalisti oman ikäiset ovat kuitenkin vakituisimmat seksi kumppanit.Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Kiinnostus johtuu kun nuoret miehet ei välttämättä halua seksiä ja nuoret naiset haluaa pitää hauskaa vanhempien miesten kanssa jotka haluaa panna useein ja pitkään joskus myös kaverien kanssa.Nykyään miehiä kiinnostaa vain nuoret 17-25-vuotiaat naiset. Sen ikäiset ovat todella haluttavia. Olen itse 40-vuotias nainen ja tuntuu, että olen liian vanha seksiin, vaikka olen hoikka ja nätti.
Olet pokannut vääriä naisia, olen kyllä jo 28v ja vanhin mies on ollut 67v.Nuoria naisia kiinnostaa menestyvät ja rikkaat vanhemmat miehet, mutta tavallisella duunarilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada nuorta 17-25 vuotiasta naista. Itse olen 45-vuotias varastomies ja olen aina saanut pakit, jos olen yrittänyt pokata nuorta naista.
Olisikohan 45-vuotias vielä liian "nuori" vaiko juuri passelin ikäinen, hieman vanhempi mies?Kiinnostus johtuu kun nuoret miehet ei välttämättä halua seksiä ja nuoret naiset haluaa pitää hauskaa vanhempien miesten kanssa jotka haluaa panna useein ja pitkään joskus myös kaverien kanssa.
Itse olen ollut joitakin kertoja 3 vanhemman miehen kimppa panona eikä jäänyt pshaa mieltä, lähden kyllä uudestaankin.
Hmm... onkohan 45-vuotias mies mielestäsi jo "liian vanha" vai voisikohan kaltaisesi 35-vuotias ryhtyä sen ikäisen kanssa parisuhteeseen?Olen 35-vuotias sinkku nainen ja ole selvästi huomannut, että miehiä kiinnostaa nuoremmat naiset. Jään varmasti loppuelämäkseni ilman vakituista parisuhdetta. Nykyään miehet pyrkivät saamaan puolisoikseen itseään kymmeniä vuosia nuorempia naisia.