Mia
Olemme nelikymppinen aviopari ja viime yönä ravintolasta kotiin päästyä menimme sänkyyn.
Olimme molemmat aika huppelissa ja mieheni alkoi puhumaan josko leikittäis että sängyssä olis mukana toinen mies.
Joskus aikaisemminkin on ollut puhetta asiasta, mutta ei näin paljoa.
Mieheni kävi hakemassa kaapista aidonnäköisen tekokalun.
Kertoi kuinka hän kiihottuu ajatellessaan minua toisen miehen kanssa. Yllättäen minäkin kiihotuin leikistä.
Leikin tekokalula innokkaasti ja mieheni kertoi vieressä kuinka ihanan näköistä kun tuo iso kalu hoitelee minua.
Oli aika villi yö sängyssä.
Mieheni vielä tänä aamuna kiusasi ja ehdotteli jos joskus toteuttaisimme oikeasti leikkimme.
Koen itsekkin pientä kiinnostusta asiaan...
Onkohan muilla kokemuksia tämmöisistä leikeistä tai paria joka olisi ottanut oikeasti toisen miehen mukaan?
Onko kaikki onnistunut hienosti?
Olimme molemmat aika huppelissa ja mieheni alkoi puhumaan josko leikittäis että sängyssä olis mukana toinen mies.
Joskus aikaisemminkin on ollut puhetta asiasta, mutta ei näin paljoa.
Mieheni kävi hakemassa kaapista aidonnäköisen tekokalun.
Kertoi kuinka hän kiihottuu ajatellessaan minua toisen miehen kanssa. Yllättäen minäkin kiihotuin leikistä.
Leikin tekokalula innokkaasti ja mieheni kertoi vieressä kuinka ihanan näköistä kun tuo iso kalu hoitelee minua.
Oli aika villi yö sängyssä.
Mieheni vielä tänä aamuna kiusasi ja ehdotteli jos joskus toteuttaisimme oikeasti leikkimme.
Koen itsekkin pientä kiinnostusta asiaan...
Onkohan muilla kokemuksia tämmöisistä leikeistä tai paria joka olisi ottanut oikeasti toisen miehen mukaan?
Onko kaikki onnistunut hienosti?