Mieheni on useat halunnut piiskata minua, en ole suostunut. Kerran hän houkutteli että piiskaisin häntä. Suostuin. Ensin tosi varovaisesti. Mutta oli tosi kiihottavaa, annoin lisää ja lisää ja lisää. Miehelläni oli seisokki päällä koko ajan. Lopuksi sain itse, en piiskaa vaan kalua.
Tämän jälkeen mieheni takapuoli on kiihottanut kovasti. Ohikulkiessani saatan läpsäistä tai puristella sitä, etenkin jos on naisvieraita kylässä. Joka viikko haluan mieheni riisuutuvan edessäni ja pian hänen takapuoli onkin punainen. Moni tuntemani nainen haluaisi piiskata miestä, mutta oma mies ei halua. Tekisi mieli antaa miestäni lainaksi. Tai oikeastaan piiskata miestäni kahdestaan jonkun kaverini kanssa. Vielä parempi jos jokin kaverini suostuisi lopuksi mieheni piiskattavaksi. Saisi miehenikin nähdä ihanan punaisen takapuolen. Mieheni on jo suostunut riisuutumaan jonkun kaverini edessä ja antamaan takapuolensa meidän käsiin. Mietin oikeastaan enää koska sen teen ja kenet otan kaveriksi.Voi,voi,voi jos minä löytäisin tuollainen nainen joka nauttii annaa minulle piiskaa!Se rupea seisoa minulle kun luen sinun kertomus!
Äitini kertoi, että oli kerran nähnyt kun annoin miehelleni piiskaa kotipihallamme. Oli katsonut sivusta kun mieheni sai piiskaa ja miehelläni oli ollut täysi seisokki. Äitini oli lähtenyt vaihvihkaa pois siinä vaiheessa kun minä olin riisunut hameeni ja mieheni oli alkanut ottaa minua takaapäin. Kerroin miehelleni tämän. Sitä hävitti. Mutta sitten tunnusti nähneenä äitini paljaat rinnat suhteemme alkuvuonna noin 20 vuotta sitten. Että olisivat nyt sitten tasoissa. Oliko tuo totta, vai härnäsikö mieheni minua. En tiedä, mutta annoin välittömästi kunnon piiskat, otin kuvat takapuolesta ja etupuolesta. Kuvia on kiva katsella. Näytin ne myös äitilleni ja näytän kaikille muillekin jotka tissinsä menevät näyttämään miehelleni. Mieheni tunnusti nähneensä kahdella työmatkalla yhteensä neljän työkaverinsa tissit. Vielä kun tunnustaisi keiden.
Eniten mietityttää oikeastaan se, meneekö tämä entistä villimmäksi jos otan toisen naisen mukaan leikkiin. Itse en halua piiskaa, mutta ajatus kuitenkin kiihottaa. Ja jos mieheni saisi piiskata jotain toista naista, niin mieheni tuntien minäkin alkaisin saada piiskaa varmuudella mitä kiihottavammissa paikoissa aivan kuten saan kaluakin. Tai jos en minä, niin sitten se toinen. Sitä en haluaisi.