Minun on vaikea ymmärtää näitä parisuhteita. Miten ihmeessä nämä ihmiset, joiden seksuaaliset halut ovat täysin vastakkaisia ovat onnistuneet löytämään toisensa ja menemään naimisiin? Eikö tällaiset asiat selkiä jo melko nopeasti seurustelun alussa?
Sen käsitän, että joku ei halua olla piiskattavana. Itse nautin vaimoni piiskaamisesta ja hän nautii tästä käsittelystäni. Itse en taas pidä lainkaan edes ajatuksesta, että minua piiskattaisiin. Jos olisin suhteessa naiseen, jolla olisi suuri tarve piiskata minua, suhteessa todennäköisesti olisi vaikeuksia. Todennäköisesti yrittäisimme löytää jonkinlaisen molemmille sopivan tavan. Jos naiselleni tuottaisi selkeästi suurta nautintoa saada piiskata minua, olisi se myös minulle palkintoa, jonka avullla voisin ehkä oppia kestämään jossain mitassa tuota alistumista ja piiskaamista.
Jos taas toinen haluaa olla piiskattavana ja itse ei piiskaamisesta erikoisesti kiihotu, on tilanne hieman erilainen. Jos ei tuota nautintoa piiskan saamisesta viitsi toiselle antaa, niin silloin on suhteessa jotain muutakin vialla. Piiskaajan ei tarvitse muuta kuin antaa piiskaa. Piiskattuna taas kokee kipua tai esimerkiksi minulle epämiellyttävää alistettuna olemisen tunnetta. Tuollaista on vaikeampi ylittää, vaikka palkintona onkin partnerin kiihottuminen ja nautinto.
Oletteko itse valmiita, ikäänkuin vastapalvelukseksi, tuottamaan naisillenne sellaisia nautintoja, joita he eivät ole vielä kokeneet? Pelkkä omien fantasioiden toteuttaminen ja niiden vaatiminen alkaa varmasti tökkimään jokaista, niin naista kuin miestä.
Hyvä konsti on edetä itse, eikä odottaa toiselta aloitetta. Selvittäkää ja kokeilkaa uusia konsteja naistenne tyydyttämiseen. Usein naisen fantasiat saattavat olla niin piilossa, ettei hän edes itse niitä itselleen myönnä. Koettakaa kaivaa ne esiin ja tyydyttää niitä mahdollisimman täydellisesti. Jos tässä onnitutte, on naisenne todennäköisesti tämän jälkeen paljon valmiimpi tyydyttämään myös teidän fantasioitanne.
Seksissä pitää osata myös antaa, eikä vain vaatia ja edellyttää toiselta kaikkea mahdollista.