Piiskaa pepulle

  • Viestiketjun aloittaja Jak
  • Ensimmäinen viesti
Jussi
Saisipa oikein kunnollisen piiskauksen, pajuvitsalla pakarat helakan punaisiksi. Mieheni on kyllä kiinnostunut ja piiskaakin, mutta ei tarpeeksi kovaa. Luethan näitä sivuja työpaikallasi huomaa pyllyn pitää olla punaisten juomujen peitossa ja hellänä.
Kun kerroin vaimolleni kiihoittuvani piiskauksesta, niin hän ei oikein uskonut eikä sanonut itse olevansa laisinkaan kiinnostunut asiasta. Antoi sitten kuitenkin "muka" piiskaa, mutta ihan olemattomalla voimalla, ettei vaan satu. Kun sitten sain hänet vakuuttuneeksi kovemmasta piiskan käytöstä, niin jopas rupesi tulemaan ja ihan täysillä. Nyt melkein pelottaa, kun hän sitten huomasi itsekin saavansa siitä kiihoketta ja alkaa läpsiä omasta aloitteestaan ja käskee hakemaan piiskaa ja laskemaan housut jne. Ja piiskaus todella tuntuu ja sattuu ja vaimo on hikinen ja naama punottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Äitiltä Vitsaa
Eilen Aamulla Äiti herätti MInut aamukahville Jota ei yleensä tee Oli jotakin Tärkeää Asiaa olin lauantaina kylillä yömyöhään en olut sovittuna aikana Kotona Äiti Oli hakenut etellisen illan saunavastasta piiskan Äiti Riisui Pöksyni otti syliinsä Pyrstöni oli Äiti oikean reiten päällä kehoni lepäsi vasemmalla reitellä Pitin Äitini Nilkasta kaksin käsin kiini Teimme selvitystä etellisen illan Touhuistani sain vitsaa kysymysten välissä Kunnes löytyi oikeat vastaukset Pyysin Äitiltä Anteeksi JA sain.
 
eemmii
Olisko täällä ketään kuka olisi kiinnostunut piiskaleikeistä? Jos on niin kirjoittele tänne. Mua kiinnostais sekä saada että antaa piiskaa. Ja siis ihan piiskaleikkimielessä.
Mulle kelpaa piiska, olen aika nuori mutta ei sillä ole mun mielestä mitään väliä :D tykkään antaa piiskaa ja ite haluan ehdottomasti piiskaa :) kämmenellä mieluusti. en ole ikinä saanut mutta haluan!
 
Viimeksi muokattu:
Piiskan Käyttö.
Olin saanut Aivan pienenä pikkasen vitsaa Äitiltä Meni vuosia Minä villiinnyin pahastituli tehtyä kaikkea tyhmää 3vuotta taaksepäin vanhemmat Ottivat Uutelleen vitsan käyttöön Meillä Annetaan vitsaa harkiten Ei mieli johteesta Äitini Ja Isäni Sanovat etu käteen tulevasta vitsasta tämä tapahtuu vanhempieni makkarissa Sylissä alapää paljaana saan piiskaa hiljalleen mutta pitempään niin kaun kunnes itken saan vielä vähän vitsaa päälle molemmat Vanheppani antavat mulle piiskaa Napakasti mutta Hellästi Pitän vanheppieni Tavasta pitää kuria.
 
Yllätys
Alkuperäinen kirjoittaja Piiskan Käyttö.;10679781:
Olin saanut Aivan pienenä pikkasen vitsaa Äitiltä Meni vuosia Minä villiinnyin pahastituli tehtyä kaikkea tyhmää 3vuotta taaksepäin vanhemmat Ottivat Uutelleen vitsan käyttöön Meillä Annetaan vitsaa harkiten Ei mieli johteesta Äitini Ja Isäni Sanovat etu käteen tulevasta vitsasta tämä tapahtuu vanhempieni makkarissa Sylissä alapää paljaana saan piiskaa hiljalleen mutta pitempään niin kaun kunnes itken saan vielä vähän vitsaa päälle molemmat Vanheppani antavat mulle piiskaa Napakasti mutta Hellästi Pitän vanheppieni Tavasta pitää kuria.

Luulin saavani piiskaa Olin Äitin Sylissä pymppypaljaana Äiti otti Hameestaan vyön taittoikaksin kerroin sitten alkoi lätinä pylläni lantio ja reitet sai osansa Äiti antoi remmiä paljon ääntelin remmin tahtiin saan jatkossakin remmiä lupasi Äiti.
 
piiskaa Saanut poika
Äiti toi vitsan Olohuoneeseen Alkoi riisua minua Äitikiikkui housun kauluksessani koiti riisua painimme lattialla n15 minuttia olimme molemmat hikisiä Äiti riisui mekkonsa kävi kylpyhuoneessa kuivaamassa itsensä Otin Äitiä kaulasta pyysin anteeksi tappelemistani samalla äitiriisui housuni sainTupakan poltosta/tappelemisesta paljon piiskaa.
 
Vyö käyttöön
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiltä Vitsaa;10669691:
Eilen Aamulla Äiti herätti MInut aamukahville Jota ei yleensä tee Oli jotakin Tärkeää Asiaa olin lauantaina kylillä yömyöhään en olut sovittuna aikana Kotona Äiti Oli hakenut etellisen illan saunavastasta piiskan Äiti Riisui Pöksyni otti syliinsä Pyrstöni oli Äiti oikean reiten päällä kehoni lepäsi vasemmalla reitellä Pitin Äitini Nilkasta kaksin käsin kiini Teimme selvitystä etellisen illan Touhuistani sain vitsaa kysymysten välissä Kunnes löytyi oikeat vastaukset Pyysin Äitiltä Anteeksi JA sain.
Kiikuin äitini reisillä pyrstö paljaana äiti olihakenut vyön valmiiksi kun piiska eitehonnut sain äitinivyötä pyrstölle napakasti niin kauan kunneslupasin muuttaa tapani.
 
ellit
Meillä oli mun nuorempi mies ja pouva kylässä, miehellä rupes bolserit pullottamaan niin että näky. Sanoin että annan piiskaa, rouva innostu ja rupes riisumaan pojan housuja. annettiin molemmat piiskaa ja seiso silti kun katseltiin ja annettin remmiä. Kun nai mun tuttua annoin samaan aikaan remmiä pakaroille.Sitten vaihdettin paikkoja ja anto pojalle kunnolla remmiä kun valitti naidessa. Aamulla oli pakarat punaisena kun innostuttin yöllä. Ilmeisesti tykkäs kun oli kovana niin pitkään että molemmat sai.
 
piiskaamista
Sain Piiskaa Pepulleni eilen puolivuotta oli väliä Pakariota olikutittanut monta viikkoa viimein sain olin sylissä piiskattavana nyt on ihana olo ototan seuraavaa kertaa.
 
Sain.
Alkuperäinen kirjoittaja Yllätys;10680801:
Luulin saavani piiskaa Olin Äitin Sylissä pymppypaljaana Äiti otti Hameestaan vyön taittoikaksin kerroin sitten alkoi lätinä pylläni lantio ja reitet sai osansa Äiti antoi remmiä paljon ääntelin remmin tahtiin saan jatkossakin remmiä lupasi Äiti.
Äitini vyö oli käytössä eilen tein kaikkeni jotta saisin äitin antamaan selkään sain lopulta hyvästi vyöstä kutina ja kihelmöinti loppui pympyltäni kunnes ototan uutta remmitystä oli ihanaa saata kunnolla remmiä.
 
Iloa Vitsasta
Olin Aamulla äitin sylissä sain kunnon selkäsaunan hyvällä koivu vitsalla piiska sattui makeasti nyt on ihanaolo piiskan jälkeen pitän äitin antamista selkäsaunoista.
 
masokistimies
Minäkin haluan löydä sellainen äiti minulle joka annaa minulle piiskaa ja kaikki muuta mukava alistettava ja nöyryyttävä,häpeänurka,kiittää rangaistuksesta,pyydä anteeksi,ehkä äitini halua laittaa jotain kirvelevä anuksessani?
 
Mikko Vilkastus
Haluaisin saada oikein kunnollisen vanhanaikaisen piiskauksen,että pylly olisi hellänä muutaman päivän.
Niin minäkin. En olekaan saanut sitten poikavuosien. Se oli helkkarin jännää, kun äijä lupasi selkäsaunan. Sitten 15-16 vuotiaana nujakoitiin jo useampi minuutti, ennen kuin äijä sai multa housut alas ja pääsi tarjoamaan koivuniemenherraa paljaille pakaroille. Niin riskiä miehiä ei taida enää olla olemassakaan, jotka siihen pystyisivät. Piiskasauna on aito vasta silloin, kun sen joutuu ottamaan vaikka pistäisi kuinka hanttiin. Homma oli valmis kun pääsi parku. Olisi jännä joskus kokeilla.

Epäilen, että äijä nautti piiskan antamisesta, koska homma hoidettiin aina saman kaavan mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Minä ja vaimoni
Minulle on täysin outoa ja vierasta ajatus yhdistää piiskauksen parisuhteessa lasten kurittamiseen. Olen naimisissa naisen kanssa, joka nauttii saadessaan minulta piiskaa tai minun muuten alistaessani häntä. Minä taas saan mielihyvää piiskatessani tai rankaistessani häntä. Meille molemmille tämä nautinto yhdistyy seksuaaliseen mielihyvään. Emme koe tässä taipumuksessamme ja kyvyssämme tuottaa molemmille lähentävää seksuaalista mielihyvää mitään väärää tai hävettävää.

Hänen lapsuuden kokemuksiinsa ei kuulunut lainkaan ruumiillista kuritusta. Minulla taas lapsuuteeni kuului melko ankara kasvatus ruumiillisine kurituksineen. Muistoni noista lapsuuden selkäsaunoista ovat yksinomaan vastenmieliset ja ajatus yhdistää ne minun ja vaimoni selsuaalisen mielihyvän tuottamiseen piiskan avulla on luotaantyöntävä. Vaimoni lapsuuden muistoihin liittyy leikit, joissa lapset antoivat toisilleen piiskaa. Hänelle varhaisia seksuaalisesti kiihottavia muistoja ovat televiisiosta nähdyt elokuvat, joiss naista on ruoskittu.

Meille kyse ei ole mistään lapsuuden traumojen toistosta, vaan seksuaalisesta taipumuksestamme.
 
Sain hyvästi
Alkuperäinen kirjoittaja Piiskan Käyttö.;10679781:
Olin saanut Aivan pienenä pikkasen vitsaa Äitiltä Meni vuosia Minä villiinnyin pahastituli tehtyä kaikkea tyhmää 3vuotta taaksepäin vanhemmat Ottivat Uutelleen vitsan käyttöön Meillä Annetaan vitsaa harkiten Ei mieli johteesta Äitini Ja Isäni Sanovat etu käteen tulevasta vitsasta tämä tapahtuu vanhempieni makkarissa Sylissä alapää paljaana saan piiskaa hiljalleen mutta pitempään niin kaun kunnes itken saan vielä vähän vitsaa päälle molemmat Vanheppani antavat mulle piiskaa Napakasti mutta Hellästi Pitän vanheppieni Tavasta pitää kuria.
Aloin Pitkä perjantaina kiukuttelemaan jatkoinnlauntain ja sunnuntain maanantaina aamuna Äiti oli hakenut koivu vitsan valmiiksi kun aloin liukutella tätä poikaa vietiin takka huoneeseen olin äitin kanssa kahten äitiavasi housuni ja vyöni riisuin päällyshousut pois äiti otti alkkarini istui takka huoneen sohvalle levitti reitensä otti minut syliinsä pakarani jäivät reisien väliin kiikuin sylissä sain potkin ja ääntelin vitsan tahtiin.
 
masokistimies
Minä haluan osallistua piiskaleikkiä! Minä kaipaan piiskaa niin paljo että joudun auttaa minua itse ja annaa minulle itse piiskaa pajuvitsalla eli puukeppi eli metrin pitkä kenkälusikka,ei se haita jos se on mies eli nainen joka annaa piiskaa mutta se on tietysti yksinkertaisimpi seurastella naisen kansa maalla kuin saada miesvieraat taloon.
 
piiska
Minä haluan osallistua piiskaleikkiä! Minä kaipaan piiskaa niin paljo että joudun auttaa minua itse ja annaa minulle itse piiskaa pajuvitsalla eli puukeppi eli metrin pitkä kenkälusikka,ei se haita jos se on mies eli nainen joka annaa piiskaa mutta se on tietysti yksinkertaisimpi seurastella naisen kansa maalla kuin saada miesvieraat taloon.

tule viron vierailule, piiskatan sun takamus kunnola, niin että palumatkale ei teke mieli laivassa penki hakea :=)
 
Viimeksi muokattu:
halloween
olen 20 vuotias mies ja haluaisin saada piiskaa pepulle kiihottaa niin kauheasti sen saanti. en ole saanut koskaan vanhemmilta mutta olen piiskannut itse itseäni. ois mukavaa olla sidottuna pylly pystyssä ja suu pallo suussa. tekis aivan energisen hyvää sellainen kokemus. aivan kaikki välineet ois sallittu kuten esim. nahka vyö pajun oksa ruoska, raippa. kirjoitelkaa...
 
TuhmaPoika
olen 20 vuotias mies ja haluaisin saada piiskaa pepulle kiihottaa niin kauheasti sen saanti. en ole saanut koskaan vanhemmilta mutta olen piiskannut itse itseäni. ois mukavaa olla sidottuna pylly pystyssä ja suu pallo suussa. tekis aivan energisen hyvää sellainen kokemus. aivan kaikki välineet ois sallittu kuten esim. nahka vyö pajun oksa ruoska, raippa. kirjoitelkaa...

Naiseltako?

Moni mies luule ettei nainen pysty piiskaamaan kovaa mutta siinä ovat väärässä :)
 
Viimeksi muokattu:
piiska
olen saanut tytolta, jos ollan sidotuna , pylly pytyssä niin kyllä se itku sielta pikkuhilja rupe tulema, kunnon koivuvitsa teke eritäin hyvää jälkea , vaikka piiskaja olis miten pieni ja heikko tahansa, riitava määra kui tule tehtua sita toistuva liiketta niin kyllä veri saatan irti pakatroista ja itku tule kun tule
 
TuhmaPoika
Oletko itse sitten saanut lujaa selkään tytöltä?
Varmasti auttaa, jos tyttö harrastaa urheilua:)

Saan piiskaa Rouvaltani melkein kerran viikossa ja joskus hän kurittaa myöskin muita paljaita tuhmapyllyjä ja voin vakuttaa että kaikilla piiskatuilla "pojilla" on vaikea istua kurituksen jälkeen :>)

Hellä ja kirvelevä pylly tuottaa toki paljon mielihyvääkin
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä