K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No valita niille, ketkä niitä koruja sun muita antaa, tuskin ovat tältä palstalta. Ihan aikuisia taitaa kyllä olla hekin.
En tiedä yhtään kuka oli kyseessä, enkä muutenkaan halua yksilöidä ketään yhtä ihmistä. Mä osallistuin täällä tähän keskusteluun mikä oli käynnissä noista shippikoruista yleisesti.

Mut mitä jos vaihdetaan aihetta eikä intetä koko iltaa, kaikki on varmaan jo mielipiteensä sanoneet? Mitä te odotatte eniten illan keikalta. Mua kiinnostaa kaikkein eniten se, millainen Lips on livenä..!

vierailija
Niin oisko se ollut viime keväänäkin jossain muissa hommissa. Ja siitä ei ois vaan mainostettu mitään🤔
Viime vuoden lopussa tienasivat aika hyvät rahat sillä only fans -joulukalenterilla, joista puolet meni Härtsälle. Se saattoi riittää aika hyvin Härtsälle elämiseen siihen saakka, kunnes keikat taas alkoivat. Tänä vuonna ei todennäköisesti ole mitään joulukalenteria tulossa.

vierailija
En tiedä yhtään kuka oli kyseessä, enkä muutenkaan halua yksilöidä ketään yhtä ihmistä. Mä osallistuin täällä tähän keskusteluun mikä oli käynnissä noista shippikoruista yleisesti.

Mut mitä jos vaihdetaan aihetta eikä intetä koko iltaa, kaikki on varmaan jo mielipiteensä sanoneet? Mitä te odotatte eniten illan keikalta. Mua kiinnostaa kaikkein eniten se, millainen Lips on livenä..!
Uutta introa, millaiset uudet Merchit on ja just kaikki muut uudet biisit, miltä ne kuulostaa livenä!

vierailija
Mua myös vähän häiritsee kaiken tuon muovikrääsän ja tilpehöörin lahjoittaminen Joksuille. Varsinkin noi hassunhauskat korvapannat ja tiarat ym. selvästi vaan halutaan hauskoja kuvia someen ja ne on pari minuuttia artistin päällä. Sitten itketään yhdessä Novi valin tahtiin kun maapallo tuhoutuu.
Niinpä... ja vahvistaa kuvaa että artistit nähdään vain some-mannekiineja joita fanit saa pukea miten tekee mieli. Ennemin kuin arvostettaisiin artisteja ihmisinä.

vierailija
Mua myös vähän häiritsee kaiken tuon muovikrääsän ja tilpehöörin lahjoittaminen Joksuille. Varsinkin noi hassunhauskat korvapannat ja tiarat ym. selvästi vaan halutaan hauskoja kuvia someen ja ne on pari minuuttia artistin päällä. Sitten itketään yhdessä Novi valin tahtiin kun maapallo tuhoutuu.
Joo suurin osa tosta krääsästä menee suoraan roskiin keikan jälkeen, ei kovin ympäristöystävällistä. Ei varmaan panis fanit pahakseen, jos sanoisivat nätisti että pliis älkää roudatko sitä krääsää meille vaan laittakaa rahat mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen.

vierailija
Tämä on se mikä mua eniten rasittaa. Kun ei noi tilpehöörit tuo oikein edes sitä viihdearvoa.

vierailija
Viime vuoden lopussa tienasivat aika hyvät rahat sillä only fans -joulukalenterilla, joista puolet meni Härtsälle. Se saattoi riittää aika hyvin Härtsälle elämiseen siihen saakka, kunnes keikat taas alkoivat. Tänä vuonna ei todennäköisesti ole mitään joulukalenteria tulossa.
Ei taida tulla☹ Mutta eivät ole sanoneet lopettavansa sitä eli toivoa on, että jotain vielä tulee!

Yhteistyössä