Mies 45v
Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu? Tai kun sinä olet runkannut miestä tai ottanut suihin?
Mieheni on katsellut kun minua on naitu, sormetettu ja olen ottanut suihin. Parhaillaan ollut kolme miestä kanssani kun mieheni on katsellut. Näiden miesten lähdettyä oma mies on nuollut spermaista alapäätäni ja nainut eritteitä valuvaa pilluani. Molemmista ihanaa!!Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu? Tai kun sinä olet runkannut miestä tai ottanut suihin?
Oi Susa... kumpa olisi mahdollista olla yksi noista kolmesta...Mieheni on katsellut kun minua on naitu, sormetettu ja olen ottanut suihin. Parhaillaan ollut kolme miestä kanssani kun mieheni on katsellut. Näiden miesten lähdettyä oma mies on nuollut spermaista alapäätäni ja nainut eritteitä valuvaa pilluani. Molemmista ihanaa!!
Minun mies anto nyrkkipanon minulle vaikka tiesimme naisystävämme näkevän kuulevan sen, mökkimme parvelta on kumminkin suora näköyhteys sänkyyn. Ensin vastustelin mutta kiihotuin niin että hetken päästä en voinut vastustaa. Kyllä se voihkinta ja litinä olis jo herättänyt ystäväni jos olisi nukkunut. Kun olin saanut orgasmin mieheni tuli päälleni työntäen kyrpänsä suuhuni. Imin ja nuolin kunnes mieheni laukesi, osa spermasta tuli suuhun ja kasvoille, loput rinnoille. Tiesin että ystäväni katseli koko touhun. Toisaaltaan se kiihotti mutta myös vähän hävetti.Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu? Tai kun sinä olet runkannut miestä tai ottanut suihin?
Kai naapuri oli vanha pappa joka nautti näkemästään?Minä sormetin itseäni takapihalla naapurin nähden. Oli ihana ja kiihottava kokemus. Nautin paljastaa vähän itseäni vieraille ihmisille. Nyt olin rohkeampi kun tyydytin itseni vieraan nähden. Olen myös haaveillut seksistä naisen kanssa.
Olisi kyllä kiva olla paikallaMinä sormetin itseäni takapihalla naapurin nähden. Oli ihana ja kiihottava kokemus. Nautin paljastaa vähän itseäni vieraille ihmisille. Nyt olin rohkeampi kun tyydytin itseni vieraan nähden. Olen myös haaveillut seksistä naisen kanssa.
Olisi kyllä kiva olla paikalla
Eiköhän se järjesty..Olisi kyllä kiva olla paikalla
Haluutko...Olisi kyllä kiva olla paikalla