Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu?

• Viestiketjun aloittaja Mies 45v
  • Ensimmäinen viesti
Susa
Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu? Tai kun sinä olet runkannut miestä tai ottanut suihin?
Mieheni on katsellut kun minua on naitu, sormetettu ja olen ottanut suihin. Parhaillaan ollut kolme miestä kanssani kun mieheni on katsellut. Näiden miesten lähdettyä oma mies on nuollut spermaista alapäätäni ja nainut eritteitä valuvaa pilluani. Molemmista ihanaa!!

Viimeksi muokattu:
norpatar
Kyllä on katsottu ja kaikki mahdolliset temput tehty näkösällä.
Kaikki tutut tietää, että kun tämä pari saa vähän alkoholia, niin vaatteet vähenee ja elimet saa kyytiä.
Eikä yhtään hävetä, vaikka luulisi.

.....
naapurin mies taisi kerran ikkunasta nähdä ja sitten about kuukausi sen jälkeen pyysi treffeille (en suostuntu kun oli kännissä asiasta kysyessään). tiedä sitten oliko asioilla syy-yhteys, en tullut kysyneeksi.

Vannomatta paras
Olin lomamatkalla erään seurueen kanssa kauenpana koti Suomesta. Huonekaverini kanssa puhuimme seurueen miesjäsenestä että miten naiset voi tollaisen hölösuun kanssa viettää aikaa. Yks ilta tämä kyseinen heppu oli kuitenkin huoneessani ja eikös huonekaverini kampea sisään, ei siinä mitään mutta kun me olimme juuri rakastelemassa. Huonekaverini sanoi että jatkakaa vain loppuun ettei toi häntä häiritse. Niin teimmekin. Kului pari iltaa kun olin menossa huoneeseeni niin eikös tää heppu ole taas siellä ja nai huonekaveriani takaapäin eteivät tajua edes minun tuloa. Sitten aktin loputtua hölmistyneenä katsoivat minua. Sanoin, tuttu tilanne ;). Huonekaverini puolustautui sanomalla, tälläistä sattuu mut oli pakko maistaa kun näin teidän paneskelevan.

M43
Mieheni on katsellut kun minua on naitu, sormetettu ja olen ottanut suihin. Parhaillaan ollut kolme miestä kanssani kun mieheni on katsellut. Näiden miesten lähdettyä oma mies on nuollut spermaista alapäätäni ja nainut eritteitä valuvaa pilluani. Molemmista ihanaa!!
Oi Susa... kumpa olisi mahdollista olla yksi noista kolmesta...

Viimeksi muokattu:
Asterix
No mä en tiedä kuuluuko tää tähän, mutta minut iski yks hyvänmallinen muija karaokesta tossa vuosia sitten. Panin sitä sähkömuuntajan takana kesä kun oli, pikkukännissä tajuamatta että sen aikaisen tyttöystäväni paras kaveri katsoi ikkunasta toiselta puolen katua. Mut luulen että silläkin on jotain salattavaa kun ei ole nykyiselle vaimolleni mitään sanonut. Tai sit halusi itekki : D

Lissu 68
Onko joku katsellut, kun sinua on nussittu tai sormetettu? Tai kun sinä olet runkannut miestä tai ottanut suihin?
Minun mies anto nyrkkipanon minulle vaikka tiesimme naisystävämme näkevän kuulevan sen, mökkimme parvelta on kumminkin suora näköyhteys sänkyyn. Ensin vastustelin mutta kiihotuin niin että hetken päästä en voinut vastustaa. Kyllä se voihkinta ja litinä olis jo herättänyt ystäväni jos olisi nukkunut. Kun olin saanut orgasmin mieheni tuli päälleni työntäen kyrpänsä suuhuni. Imin ja nuolin kunnes mieheni laukesi, osa spermasta tuli suuhun ja kasvoille, loput rinnoille. Tiesin että ystäväni katseli koko touhun. Toisaaltaan se kiihotti mutta myös vähän hävetti.

Viimeksi muokattu:
Sormitypy
Minä sormetin itseäni takapihalla naapurin nähden. Oli ihana ja kiihottava kokemus. Nautin paljastaa vähän itseäni vieraille ihmisille. Nyt olin rohkeampi kun tyydytin itseni vieraan nähden. Olen myös haaveillut seksistä naisen kanssa.

Hieman huolimaton
On siitä jo aikaa paljon kun silloisen kaverini kanssa oltiin Lintsillä. Istuimme kaksistaan penkillä elokuun pimeässä yössä. Valot siellä kyllä valaisivat, mutta aika hämärä oli penkki jolla olimme. Kaverini käsi oli hameeni alla vatkaamassa pillua ja toinen käsi paidan sisäpuolella pusertelemassa rintaa. Minunkin käsi oli kaverin munilla housujen sisällä. Näimme miten vinottain käytävän toisella puolella istui pari, joka tiiviisti seurasi meitä. Kuiskivat jotain, mutta kiinnostneita näyttivät olevan. Jatkettiin touhuiluamme ja taisi siitä jokunen kävelevän ohikin. Tuommoista tapahtui Lintsin kallioilla ja hämyissä paljonkin. Ainakin silloin ennen.

Yhteistyössä