tero
Joo... En kyllä muista ihan alusta mutta sama juttu, Terska oli eka joka paksuni, ja esaristarin tuli löysempi kun se "pakkovetäytyi", mutta tavallaan kasvoi??? Kyllä sitä gainii tais n. 2 cm tulla/vuosi. Ehkä nopein tulos mulla oli paksuus. Mutta, jos oot lukenut jonkun mun ex viestin, niin pumppaamisen jälkeen oon usein käyttäänyt ihan saatxxxx tiukkaa kyrpärengasta ja pakottanut suonet pullistumaan runkussa. Se on se, joka jeesaa paisuvaiskudoksiin, joka on koko sladdin sielu. Se ohjaa vehjettä. Paisuvaiskudos on tavallaan koko "peruskyrpä" t. Terojep, kyl mä jaksan, siitä ei oo kiinni, täähän on kivaa hommaa ja en kyllä muista että teinivuosien jälkeen näin kovaa seisois!! Tosiaan on aika weird tunne ku oot koko elämäst uijottanu sitä ja yhtäkkiå se kasvaakin mitivoi perkkeleesti!!! Tero, muistatko vielä ekan vuoden tuloksia? Paljon sait gainii vuodessa? Oikeestaan eka selvä muutos tapahtu terskassa, se vaan isoni ja aika paljon vielä!! Et kyl mä tätå jatkan niin kauan ku nään tuloksia. Paitsi että jos joskus 20cm pääsen ni sit enää huviks ja kalun kunnon takia!! En olis itse uskonu että tää todella toimii, alun kipujen yms jälkeen! Tosiaan tää homma vaatii pitkää pinnaa, eli jos sul on ens vkl treffit ni et viikossa kyrpääs isommaks saa!! No chance! Paitsi hetkellisesti paksuutta! Oma ohjelma tällä hetkellä on , aamulla 5-10min slow jelking + bm 1 kerta noin 15min ja illalla vielä 5-10min jelking, pyrin pitää viikossa yhen välipäivän, tietty riippuu ja,roikkuu menosta. Ensin bm ohjelma oli 8-10min x2. Mutta käy ehkä liikaa kalun päälle noi 2 kertaa peräkkäin, joten jelking ja bm tuntuu paremmalta. Mut saas nähä. Pum pum pum pumpatkaa ps. Tero kiitti neuvoista yms.
Viimeksi muokattu: