Vaikuttaako miehenne runkkaaminen seksielämäänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonå

Vieras
25-vuotias mies haluaa enää kerran kuukaudessa, koska muuten oma käsi menee edelle.

Onko normaalia? Pitäisikö runkkaamisen ylipäätään vaikuttaa miehen seksihaluihin, onko minulla siis vähähaluinen mies joka ei vaan seksiä halua koska kyllähän aktiivisen seksielämän omaavat miehet myös runkkaavat eikä siinä ole mitään pahaa.

Mies saattaa tosiaan runkata 4 kertaa viikossa, ja seksiä haluaa kerran. En ole kamala ämmä enkä lahna.

Onko muilla näin? Haluaako miehenne ennemmin seksiä vai runkkaako koska se on helpompaa eikä vie niin kauaa aikaa?

25-vuotias mies haluaa enää kerran kuukaudessa, koska muuten oma käsi menee edelle.

Onko normaalia? Pitäisikö runkkaamisen ylipäätään vaikuttaa miehen seksihaluihin, onko minulla siis vähähaluinen mies joka ei vaan seksiä halua koska kyllähän aktiivisen seksielämän omaavat miehet myös runkkaavat eikä siinä ole mitään pahaa.

Mies saattaa tosiaan runkata 4 kertaa viikossa, ja seksiä haluaa kerran. En ole kamala ämmä enkä lahna.

Onko muilla näin? Haluaako miehenne ennemmin seksiä vai runkkaako koska se on helpompaa eikä vie niin kauaa aikaa?
Runkkaus on kuin pelihimo, ei siitä jotkut pääse ikinä eroon. Ja totta kai runkkaus vaikuttaa seksihaluihin, senhän nyt tietää tyhmempikin. Jos halut on tyydytetty, miten niitä enää muille jakaa.
Vaikka mies lupaisi sinulle että vähentää, älä usko, ei niin tapahdu, kyllä se on oman nyrkkinsä kanssa "naimisissa".

Kun olet vielä nuori, lähde etsimään arvoisesi mies, kyllä niitäkin on ja paljon, runkkareita vähemmän. Jos jäät runkkarin luo, olet puutteessa koko ikäsi, onko se kivaa? Voiko siis runkkaria rakastaa niin että jaksaisi katsella koko elämänsä? Sitten vanhana kiikkustuolissa manaat, että olisihan sen elämänsä voinut elää halukkaankin miehen kanssa.

Viimeksi muokattu:
Minun eksäni oli aivan samanlainen. Työt, stressi ja muut harrastukset veivät niin paljon aikaa, että oli nopeampaa vain itse tyydyttää tarpeensa. Ja samaan se ajoi sitten minutkin, vaikka seksiä olisin paljon mieluummin hänen kanssaan harrastanut. Suurimmat riitamme koskivat nimenomaan seksiä ja sen puutetta, läheisyyttä meillä kyllä oli.

Olimme 7 vuotta yhdessä ja lopulta seksuaalinen itsetuntoni oli ihan nollissa, koska mies ei koskaan halunnut seksiä kanssani, tai ainakin niin harvoin että itkin onnesta aina jokaisen kerran jälkeen. En koskaan onnistunut hyväksymään sitä, että halumme ja tarpeemme olivat vain hyvin erilaiset. Ei kukaan ollut minulle kertonut, että se voi olla nuori parikymppinen mies, joka ei halua seksiä!

Nyt olen suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa halut nappaa yksiin ja kyytiä saa oikeastaan milloin sitä haluaa. :) Toisaalta tämä mies kyllä vilkuilee muita naisia, ei välttämättä sillä että koskaan pettäisi, mutta on ylipäätään enemmän kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Minulle se taas luo epävarmuutta, että enkö ole esim. tarpeeksi ihana ja kaunis. Joka tapauksessa olen jälleen saanut hänen kanssaan naisellisen itsetuntoni takaisin, fyysiset tarpeeni ovat enemmän kuin tyydytetyt, ja on ihanaa olla haluttu!

Nyt olen suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa halut nappaa yksiin ja kyytiä saa oikeastaan milloin sitä haluaa. :) Toisaalta tämä mies kyllä vilkuilee muita naisia, ei välttämättä sillä että koskaan pettäisi, mutta on ylipäätään enemmän kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Minulle se taas luo epävarmuutta, että enkö ole esim. tarpeeksi ihana ja kaunis. Joka tapauksessa olen jälleen saanut hänen kanssaan naisellisen itsetuntoni takaisin, fyysiset tarpeeni ovat enemmän kuin tyydytetyt, ja on ihanaa olla haluttu!

"Ihana ja kaunis". Miten sä määrittelet ylipäätänsä seksuaalisuuden, entäs kun et ole enää ihana ja kaunis kun ikäännyt. Keneltä sä sitten haet sitä kyytiäs?

Viimeksi muokattu:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä