Fantasia

• Viestiketjun aloittaja Nuori haaveilija
  • Ensimmäinen viesti
Nuori haaveilija
Miten asiat on.. Nauttiiko iäkkäämmät naiset nuoremmasta lihasta? Olen parikymppinen urheilullinen savuton fiksu ja terve mies ja olen haaveillut vanhemman naisen seurasta. Jotenkin vain tuntuu että 50+ ikäiset pitävät tätä ihan outona järjestelynä. Onko täällä kiinnostuneita?

Aino
Miten asiat on.. Nauttiiko iäkkäämmät naiset nuoremmasta lihasta? Olen parikymppinen urheilullinen savuton fiksu ja terve mies ja olen haaveillut vanhemman naisen seurasta. Jotenkin vain tuntuu että 50+ ikäiset pitävät tätä ihan outona järjestelynä. Onko täällä kiinnostuneita?
Kyllä nuoresta jaksavasta miehestä nauttii!! Olen 51 vuotias ja harrastanut seksiä usein nuoremman miehen kanssa.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä fantasijoin että olen runkulla keskellä olohuonetta ison peilin edessä. Ja paikalla tulee isä äitini ja heidän mukana muitakin, Ja minä itse teossa enkä voi painaa enää jarrua, Multa tulee lasti siihen lattialle. Isäni karjuu poika heti alaste ja pöydälle vatsalleen sekä te pidätte runkkaristamme kiinni, Ja päästelee housuistaan remmiä irti.

Yhteistyössä