löystynyt

• Viestiketjun aloittaja pesä
  • Ensimmäinen viesti
pesä
pillu on löystynyt, liekö käytössä kulunut reunoilta mutta isompi se on kuin ennen, sanonpahan vaan. lantiojumppaa olen tehnyt pitkän aikaa tunnollisesti, ei vaan tunnu olevan apua. en ole synnyttänyt eikä muutenkaan ole operoitu mitään alueelta. missä vika?

Ei löysty!
Ei välttämättä löysty.
Takavuosina meidän nurkilla ja kapakoissa asusteli sellanen keski-ikänen nainen, joka eli lähinnä ryyppäävien äijien kanssa. Se ei ollu kuitenkaan hassumman näköinen joten nuorehkona kollina kerran sitten vinnapullolla houkuttelin sen mukaan ja sainkin panna koko yön. Sillä oli ihan normaalin tiukkuinen pllu, ei yhtään löysä. Kuitenki sitä oli pantu yli kakskymmnetä vuotta ja paljon, niin paljon ettei se varmaan ittekään tiennyt. Se saatto kulkea puolen tusina miesporukassa ja vramaan kaikki pani sitä vuorotellen, pelkillä viinaryypyillä. Kyllä jotenki säälitti.

mattimeikäkäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ei löysty!:
Ei välttämättä löysty.
Takavuosina meidän nurkilla ja kapakoissa asusteli sellanen keski-ikänen nainen, joka eli lähinnä ryyppäävien äijien kanssa. Se ei ollu kuitenkaan hassumman näköinen joten nuorehkona kollina kerran sitten vinnapullolla houkuttelin sen mukaan ja sainkin panna koko yön. Sillä oli ihan normaalin tiukkuinen pllu, ei yhtään löysä. Kuitenki sitä oli pantu yli kakskymmnetä vuotta ja paljon, niin paljon ettei se varmaan ittekään tiennyt. Se saatto kulkea puolen tusina miesporukassa ja vramaan kaikki pani sitä vuorotellen, pelkillä viinaryypyillä. Kyllä jotenki säälitti.
Kaikki meille kiimaisille miehille kelpaa. Kai käytit kortsua,

Siilin käristäjä
Mites pojat on tämä fysiologian kertauspuoli? Mikäs lihas se käytössä löystyy? Onko pimppa jokin maailmanhistorian universumillinen erillinen poikkeus?Ja jos reikä suurenee, kyllä se yleensä reunasta lerpahtaa väljässä paidassakin se reikä, ei siihen keskelle mitään uutta ihmettä kasva, jos ei omanne jää kiinni. Vaikutatte niin pikkulapsilta, että sellainen vaara teillä olemassa.Jos takertuu, aukeaa ja irtoaa kun kääntää silmät väärinpuolin ja raakkuu 15 min. kuin varis.Pieni.

lörtsy
Kaitpa tommonen lörtsy-, löhö-, eli sohvapillu löystyy ja rapistuu, jos sitä ei hoida, jumppaa ja treenaa. -Siitä tulee ajanmittaan sellainen "lörstypillu", joka on verrattavissa lörtsyihin.

Toisaaltaan eihän siitä ole mitään haittaakaan, sillä "lörtsypillun" kosteaan ja lämpimään huomaan on ihan kiva laittaa mulkku lepäämään ja nauttimaan sen tarjoamasta tropiikin lämmöstä ja kosteudesta. -Ei tartte lähtee etelän aurinkoon ja säästyy rahaa.

höpöhöpö.
Löystyykö mulkku sitten käytössä? Entä lihaksistonne? Eiköhän se nimenomaan ole niin, että mitä enemmän käyttää, sitä paremmassa kunnossa on. Joillakin naisilla alapään lihaksisto on heikkoa, joten pahimmillaan jopa teinitytöllä voi olla virtsan karkailua. Silloin pitää vain löytää ne strategiset paikkansa ja opetella tekemään lantionpohjalihastreeniä oikein, jotta se vaikuttaa virtsanpidätyskykyyn ja nainenkin tuntee paremmin miehen vehkeen sisällään.

Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja pesä:
pillu on löystynyt, liekö käytössä kulunut reunoilta mutta isompi se on kuin ennen, sanonpahan vaan. lantiojumppaa olen tehnyt pitkän aikaa tunnollisesti, ei vaan tunnu olevan apua. en ole synnyttänyt eikä muutenkaan ole operoitu mitään alueelta. missä vika?
Todennäköisesti et jumppaa tehokkaasti. Minkälaisia harjotuksia teet?
Jotain kestoja, määriä viikossa yms.

Jotta lihas vahvistuisi, tulee sitä vahvistaa oikein. Ei riitä että osaat supistaa niitä säännöllisesti.

Lihas henkentyy ilman treenausta. Emätin ei itsestään löysty panemalla mutta ilman treenausta se kyllä löystyy.

Olen pannut naistani yli 2000 ja timmimmäksi muuttuu kokoajan jumppauksen myötä.

Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö.:
Löystyykö mulkku sitten käytössä? Entä lihaksistonne? Eiköhän se nimenomaan ole niin, että mitä enemmän käyttää, sitä paremmassa kunnossa on. Joillakin naisilla alapään lihaksisto on heikkoa, joten pahimmillaan jopa teinitytöllä voi olla virtsan karkailua. Silloin pitää vain löytää ne strategiset paikkansa ja opetella tekemään lantionpohjalihastreeniä oikein, jotta se vaikuttaa virtsanpidätyskykyyn ja nainenkin tuntee paremmin miehen vehkeen sisällään.
Miehen erektio on kovempi jos lantionpohjanlihaksisto on kunnossa. Rapapkuntoinen lihaksisto ei tuota kivistä. Ennen minulla seisoi eteenpäin. Nyt säännöllisen liikunnan tuloksena kalu seisoo tumman punaisena melkein ylöspäin.

Urheilu kunniaan.

Sivupersoona
Mitähän siinä loppujenlopuksi tapahtuu.

Ensin jännitetään yhdyntää, ja myöhemmin nainen osaa olla rentoutuneempi, tuntuuko silloin löysemmältä?

Tuntuuko kosteampi ja liukkaampi löysemmältä?

Entä se tunto, kun usein venytyksen olette kokenut, niin muuttuuko tunto heikommaksi, ja venyminen pitäisi olla jatkuvasti suurenpaa?

Siinäpä pohdittavaa tälle päivälle.

vierailija
Mulla löysty, kun en päässyt Gambiaan;)
Kyllä pillu sopeutuu siihen kaluun, joka siellä usein käy sisällä.
Minulla on henkilökohtaisia kokemuksia vaimoni pillun käytöstä.
Omen houkutellut vaimoni antamaan pillua myös muutamalle muulle miehelle.
Vaimoani on panntu arviolta 6500-7000 kertaa joista vieras on yhtynyt noin 2500-3000 kertaa.
Ainakin vaimoni pillu on timmissä kunnossa.
Kun panemme kimpassa viikonloppuna perjantai illasta maanantai aamuun saa vaimoni 30-50 spermalastia pilluun. Aikaa tähän on mennyt 18 vuotta.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulla on henkilökohtaisia kokemuksia vaimoni pillun käytöstä.
Omen houkutellut vaimoni antamaan pillua myös muutamalle muulle miehelle.
Vaimoani on panntu arviolta 6500-7000 kertaa joista vieras on yhtynyt noin 2500-3000 kertaa.
Ainakin vaimoni pillu on timmissä kunnossa.
Kun panemme kimpassa viikonloppuna perjantai illasta maanantai aamuun saa vaimoni 30-50 spermalastia pilluun. Aikaa tähän on mennyt 18 vuotta.
Vaimoni oli18-vuotias, kun harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Hänellä oli tosi tiukka pillu. Sain yhden sormeni mahtumaan reikään ja joudun kauan yrittämään, että onnistuin työntämään kyrpäni sisään. Sen jälkeen olen pannut vaimoani 20:n vuoden ajan noin kerran päivässä. Nyt vaimoni pillu on niin löysä, että sisään mahtuu vaikka koko käsi. Panenkin häntä nykyään anaaliin, kun sinne paneminen tuntuu paremmalta kun se on tiukempi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä