Erektion piilotus ?

• Viestiketjun aloittaja Uhkea 55v
  • Ensimmäinen viesti
Uhkea 55v
Kysymys miehille, Jos haluat jostain syystä piilottaa erektion ettei muut huomaa, istutko mielummin kuin seisot? siis tarkoitan onko erektio helpompi pitää piilossa kun istuu? Oikeasti haluaisin tietää tämän asian, kiitos jos vastaat :D

M__34
Kysymys miehille, Jos haluat jostain syystä piilottaa erektion ettei muut huomaa, istutko mielummin kuin seisot? siis tarkoitan onko erektio helpompi pitää piilossa kun istuu? Oikeasti haluaisin tietää tämän asian, kiitos jos vastaat :D
Kyllä se on helpompi piilottaa istuessa kuin seisoessa. Mikäli päällä sattuu olemaan esim. takki tai gollegepaita voi sen nostaa mahaa vasten pystyyn jolloin sitä on vaikeampi huomata.
Kunnollisilla tukevilla alushousuilla voi olla seisaaltaan mitä nyt vähän farkuissa pullottaa.

Tiirailetko miesten etumuksia erektioilla vai ilman? :)

Viimeksi muokattu:
uhkea55v
No ei sitä pysty kyllä tietämään jos sitä ei jotenkin tunne/tunnustele, en minä ainakaan, pitää vähän kourasta vaikka että, mikäs se täällä on jne ;)

Jos miehellä ei ole erektiota (siis housujen ollessa jalassa) niin huomaavatko tai pystyvätkö naiset päättelemään jotain peniksen koosta? Onko sitten baari-illan jälkeen veikkaukset osuneet kohdalleen satunnaisesti tai useamminkin?

Viimeksi muokattu:
M__34
No ei sitä pysty kyllä tietämään jos sitä ei jotenkin tunne/tunnustele, en minä ainakaan, pitää vähän kourasta vaikka että, mikäs se täällä on jne ;)
Tämä selittääkin miksi muutamat naiset tulevat laivalla ihan ronskisti kouraisemaan jalkovälistä tai sitten muuten koitetaan painautua tanssilattialla perseellä vasten etumusta :)
Osa tuntuu tietävän kokoluokan nopeallakin tunnustelulla mikä tuntuu miehenä hieman kummalliselle. Ei ole kyse kuitenkaan samasta asiasta kuin tissien puristelu pimeässä. ;)

Viimeksi muokattu:
vierailija
minä en peittele erektioo päinvastoin oikein keikistelee kuin riikinkukko, täällä on tulkaa hakemaan ja onneksi on kookas elin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä