Myös minä olen himoinnut tätiäni ja vieläkin vaikka hän on jo eläkeikäinen. Nuorena tuli vakoiltua tätiä usein kun se sattu oleen yksin mökillä. Kiikaroin häntä ja tyydytin itseäni. Usein kun huomasin että sauna on lämpiämässä jäin kyttäämään häntä. Kurkin ikkunasta ja katselin kun hän kävi uimassa. Kerran menin muka sattumalta sinne kun oli alasti vilvoittelemassa, en saanut katsettani orti hänen vartalosta kun katselin rintaja sekä ihanaa karvakolmiota. Täti kyllä aika pian kietoi pyyhkeen ympärilleen. Kerran ollessani 19 vuotias menin kurkkimaan mitä se puuhaa, olin juonut kaljaa ja minulla oli muutama pullo vielä mukana. Näin kun täti kantoi ssunaan vesiä ja päätin mennä auttamaan. Kun täti sanoi menevänsä saunaan niin tokaisin vaan että mä voisin kans tulla eikä täti estellyt. Saunottiin ja uitiin, kun mentiin takaisin saunaan minua alkoi panettaan ja kyllä sen tätikin aivan varmaan huomas. Täti alkoi peseytymään ja minä istuin hänen edessään lauteilla kulli pystyssä. Sitten sanoin että voin pestä sen selän. Pesin selkää ja kosketin samalla vähän rintoja ja peppua, työnsin itseni myös lähemmäksi niin että kulli osui peppuun. Silloin täti sanoi että kyllä se jo hyvä on ja tarjoutui pesemään minun selän ja meni sen jälkeen pukuhuoneeseen. Huuhtelin itseni nopeast ja menin perässä, täti seisoi peilin edessä harjaten hiuksia. Minulla oli upeat näkymät, peilin kautta näin hänen upeat rinnat ja takaa kauniin perseen. En enää voinut hillitä itseäni vaan painaiduin tätiä vasten samalla tarttuen hänen rintoihin kiinni. Täti sanoi että mitä oikein touhuan ja sain kiihkolta änkytettyä että haluan sitä. Täti sanoi että päästäs nyt irti. Minua nolotti mutta kumminkin pyysin että hän koskettaisi kulliani, täti ei ehtinyt sanoa mitään kun otin hänen kädestä kiinni ja ohjasin sen kullilleni. Ehkä vähän yllätyinkin kun hän veti esinahkan taakse ja alkoi hitain liikkein liikutella sitä. Tunsin että en kestäisi kauaa jos jatkaisi, kosketi jänen rintaa ja siirsin käden hänen pillulle. Sanoin että haluan työntää kullin sisään mutta täti sanoi että sitä me ei tehdä mutta jatkoi minun runkkaamista ja minä hyväilin samalla hänen rintoja. Aika pian laukesin ja täti sanoi että nyt vaatteet päälle. Tuvan puolella keitettiin kahvit ja juteltiin, minua nolotti kun täti kyseli että miten innostuin ja kiihotuin hänestä. Sain kyllä jotain vastattua. Kello oli jo yli yksi yöllä kun täti sanoi menevänsä nukkumaan, kysyin että voinko jäädä yöksi kun ei viitsis enään lähteä kotiin pilkemaan. Lupasi että voin jäädä. Mökissä oli vain alkovi jossa yksi sänky joten nukuttiin vierekkäin. Kävin vielä tupakilla ennen maate menoa, näin ikkunasta että tätini meni nukkumaan ainoastaan pikkuhousut päällä. Menin hänen viereen ja täti kysy että haluunko että hän etsii mulle oman peiton, sanoin että ei tarvi ja pujahdin myös petiin. Uni ei tullut heti ja kulli seisoi, laitoin käden tädin reidelle sanoin että tuntu tosi hyvältä se kun hän runkkasi saunalla mua. Täti sanoi että olis ehkä pitänyt jättää tekemättä se. Ei ois sanoin ja hyväikin reittä liikuttaen kättä hiljalleen kohti pillua, täti ei estellyt ja hyväilin häntä tuntien hänen kostuvan. Hyväilin myös rintoja ja kysyin että saisinko työntää kullin pilluun. Sen täti kielsi mutta alkoi hyväillä kulliani käsin ja siirtyi alemmaksi ottaen sen suuhun, tiesin laukeavani kohto joten kysyin että saisinko minä nuolla häntä. Kyllä tätikin oli kiihottunut kun sanoi että nuole vaan, hän meni selälleen ja aloin nuolemaan häntä samalla työnsin sormen pilluun. Täti alkoi jo vähän voihkimaan ja pyysin että hän menisi nelinkontin että haluan nuolla takaapäin, täti kääntyi ja oli uskomattoman kiihottava näky kun hän pyllisti. Aloin hyväillä pakarouta ja nuolin pillua ja välillä peppereikää, työnsin pari sormea pilluun, nuolin. Sitten en voinut hillitä vaan työnsin kullin hänen märkään pilluun. Täti sanoi että tätä meidän ei pitänyt tehdä, jatkoin kumminkin eikä tätikään kumminkaan estellyt, tunsin kuinka orgasmi lähestyi otin kullin ulos ja sanoi tädilke että ota se suuhun. Ei ehtinyt kun juuri suuhun ottamaan kun laukesin, täti nousi istumaan ja antoi sperman valua suusta rinnoille ohjaten pääni rinnalle ja sanoi että nuole ja ime nännejä. Minä kourin, imin ja nuolin rintoja tädin tyydyttäessä itseään sormin. Hän sai orgasmin ja sanoi että nyt nukutaan ja tätä ei ole sit tapahtunut ikinä, johon vastasin että ei tietenkään. Tämän jälkeen olen kerran ollut tätini kanssa sängyssä ja sillä kerralla täti oikein pyysi että nussin häntä.