Suosituimmat seksilelut?!

• Viestiketjun aloittaja Mirkeli234
  • Ensimmäinen viesti
Mirkeli234
Kertokaapa ihmiset, käytättekö yhdessä partnerinne kanssa seksileluja ja jos käytätte niin millaisia? Mitkä ovat suosikkejanne ja mistä niitä oikeastaan myös hankitte? Noin niinku ehkä vinkkinä ensikertalaiselle?

Jatkuvuus
Monenlaista dildoa vaimoni on kokeillut, mutta yksi on ylitse muiden.
Mutta kahden PEEN (Pitkä ja Paksu) dildo on kaikkein paras, vaikka hiukan aikaa meni sisäänajossa.

höh
Meillä käytetään melkein kaikenlaisia seksileluja. Kokeilemalla ne itselleen mieluisimmat löytyy, ei ole oikein olemassa mitään kaikki sopii kaikille leluja.
Ostokset tehdään täällä http://ihmeellinenhuone.fi/ on todella edullinen ja aika hyvä valikoimakin.
Ihmeellinen huone voisi vaikka hankkia ihan maksettua mainostilaa eikä spämmäillä aina foorumeille. =( Periaatteestakaan en teiltä ostaisi.

Viimeksi muokattu:
höh
Sitten itse aiheeseen vastaus:

1. Anaalitappi. Käytössä miehellä ja naisella molemmilla. Pumpattava anaalitappi on ollut mukava löytö, googlettamalla löytyy monien kokemuksia...
2. Strap-on. Pääsee nainenkin kokeilemaan panemista.
3. Vibroja klitoriksen kiihottimista varten, mutta voi niillä miehenkin penistä hyväillä.
4. Piiskoja ja sidontavälineitä.

Ostan monista kaupoista...
Yksi hyvä ja valikoimaltaan monipuolinen on brittiläinen lovehoney.co.uk! Toimituskulutkin ovat ilmaiset, jos tilaa olikohan se nyt yli 20 punnalla.

pomppuli
Sitten itse aiheeseen vastaus:

1. Anaalitappi. Käytössä miehellä ja naisella molemmilla. Pumpattava anaalitappi on ollut mukava löytö, googlettamalla löytyy monien kokemuksia...
2. Strap-on. Pääsee nainenkin kokeilemaan panemista.
3. Vibroja klitoriksen kiihottimista varten, mutta voi niillä miehenkin penistä hyväillä.
4. Piiskoja ja sidontavälineitä.

Ostan monista kaupoista...
Yksi hyvä ja valikoimaltaan monipuolinen on brittiläinen lovehoney.co.uk! Toimituskulutkin ovat ilmaiset, jos tilaa olikohan se nyt yli 20 punnalla.
Loukkaannut kun Ihmeellinen huone kauppaan on linkki keskustelussa jossa kysytään mistä leluja kannattaa ostaa ja sitten omassa vastauksessasi itse mainostat englantilaista verkkokauppaa.
Mitä järkee tässä nyt on?

Viimeksi muokattu:
mietipä
Loukkaannut kun Ihmeellinen huone kauppaan on linkki keskustelussa jossa kysytään mistä leluja kannattaa ostaa ja sitten omassa vastauksessasi itse mainostat englantilaista verkkokauppaa.
Mitä järkee tässä nyt on?
No lol. Tuo ihmeellinen huone -viesti nyt oli selkeästi ihmeellisen huoneen omaa mainostamista, ei kenenkään oikean asiakkaan suositus.
Minä suosittelin ihan aidosti ko. englantilaista verkkokauppaa – en heidän palkkalistoillaan ole vai niinkö ajattelit?

Viimeksi muokattu:
pomppuli
No lol. Tuo ihmeellinen huone -viesti nyt oli selkeästi ihmeellisen huoneen omaa mainostamista, ei kenenkään oikean asiakkaan suositus.
Minä suosittelin ihan aidosti ko. englantilaista verkkokauppaa – en heidän palkkalistoillaan ole vai niinkö ajattelit?
On sulla murheet!
Ennustajan lahjojakin löytyy ja kristallipallosta katsotaan toisten työpaikat.

Viimeksi muokattu:
Faktaa ja fiktiota
Eräs nainen paljasti teeskennelleensä orgasmia olleessaan Axel Smithin kanssa, muttei se Axelia yhtään haitannut, oli hän itsekkin filmannut siinä tilanteessa.

Axl Harlin
Eräs nainen paljasti teeskennelleensä orgasmia olleessaan Axel Smithin kanssa, muttei se Axelia yhtään haitannut, oli hän itsekkin filmannut siinä tilanteessa.
Axl oli laittanut twitteriin kuvan jossa kehuu lähtevänsä käväseen ulkomailla kun kerran poliisikin antoi luvan.
Huhut kertoo että Hollywoodissa olis Axlille tarjolla elokuvaohjaajan töitä... vai oliks se kuitenki kuvaajan, sellasen salakuvaajan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä