L
leena3372
Vieras
Miesystäväni kosi minua pari viikkoa sitten hieman vaille kolmen vuoden yhdessäolon päätteeksi. En suostunut, koska en koe olevani vielä valmis avioliittoon, vaikka rakastankin miestä ja haluan olla hänen kanssaan. Olemme kyllä puhuneet kihloihin ja naimisiin menosta, ja haluan kyllä olla miehen kanssa loppuelämäni ja mennä naimisiin, mutten vielä. Tarvitsisin vähintäänkin toiset kolme vuotta pystyäkseni päättämään naimisiinmenosta.
Mies meni kosinnasta kieltäytymiseni takia ihan rikki, ja aikoo nyt jättää minut. Hän ei sanojensa mukaan haluaisi odottaa enää kauempaa, ja kun en halua vielä naimisiin hänen kanssaan ei hän voi enää jatkaa suhdetta.
Onko minulla mitään enää tehtävissä, jotta saisin miehen jäämään?Rakastan häntä, ja todellakin haluan olla hänen kanssaan. En missään tapauksessa halua menettää häntä!
Mies meni kosinnasta kieltäytymiseni takia ihan rikki, ja aikoo nyt jättää minut. Hän ei sanojensa mukaan haluaisi odottaa enää kauempaa, ja kun en halua vielä naimisiin hänen kanssaan ei hän voi enää jatkaa suhdetta.
Onko minulla mitään enää tehtävissä, jotta saisin miehen jäämään?Rakastan häntä, ja todellakin haluan olla hänen kanssaan. En missään tapauksessa halua menettää häntä!