Heippa! En tiedä kuuluuko tänne mutta kerron kuitenkin. Me olemme mieheni kanssa kuvailleet toisiamme ja myös tehneet muutaman videon. Yhdellä videolla oli myös toinen mies mukana. Miheni näytti kerran kaverilleen näitä kuvia joita oli minusta ottanut, näytti myös sen viedeon missä mukana toinen mies. Minua kiihotti kun huomasin miten tuo kaveri katseli minua. Mieheni kysyi sitten kaveriltaan haluaisko harrastaa meidän kanssa seksiä niin että kuvataa se. Mies oli innokas ja suostui heti. Tämä kaveri nai minua useassa eri asennossa mieheni kuvatessa. Olemme muuten nelikymppinen aviopari. Mieheni kyseli joskus minulta että suostuisinko naisen kanssa sänkyyn niin että kuvattaisiin. Olin halukas kokeilemaan kunhan löydettäisiin nainen joka suostuisi mukaan. Mieheni sitten kertoi että hänen serkkunsa voisi suostua kun tykkää niin miehistä ja naisista. Tuo mieheni serkku on jo viidenkymmenen. Kutsuttiin sitten kerran meille kylään. Ensin iltaa vietettiin ihan normaaleissa merkeissä, grillaten, juoden alkoholia ja saunoen. Saunassa oli tuon naisen kanssa ja kieltämättä minä aloin himoita häntä varsinkin kun huomasin miten hän katseli minua. Illan edetessä miheni rohkaistui ja näytti näitä meidän kuvia ja videoita. Tämä selvästi kiihotti meitä kaikkia ja ilmssa oli erottinen ja jännittynyt henki. Vihdoin tuo nainen teki itse aloitteen, hyväili minun teittä ja rintaa. Suudeltii ja hyväiltiin toisiamme miheni katsellessa. Kysyin että suostuisiko hän sänkyyn kanssani niin että mieheni kuvaa. Suostui kun lupasimme että sitä videota ei näytetä kellekkään. Nuolimme ja hyväilimme toisiamme, mieheni kuvasi ja oli selvästi tosi kiihottuneessa tilassa. Olimme 69 asennossa, nuolimme ja hyväilimme toistemme pillua. Silloin mieheni kiinnitti kameran jalustaan ja riisuitui. Sitten vaihdettiin asentoa niin että makasin selälläni, tuo nainen nuoli pilluani mieheni imi nänniä samalla hyväillen rintojani. Olin lähellä huippua kun mieheni siirtyi tuon serkkunsa taakse, hyväili hänen peppua siirtyi sitten kontillen hänen taakse. Alkoi nuolla tämän pillua samalla naisen nuollessa omaani. Voikin kiimassa, nainen tiesi mitä tehdä, nuoli ja sormetti minua. Olin taivaassa, ihanaa, lähellä huippua. Huomasin että tuo nainen oli myös todella kiimassa mieheni tyydyttäessä häntä. Sitten mieheni nousi ylös ja näin että hän työntyi tuon serkkunsa sisään ja hän vaan jatkoi nuolemistani. Sain valtavan orgasmin ja mieheni sai samaan aikaan. Sitten tuo nainen siirtyi makuulle ja minä hyväilin hänet orgasmiin nuolemalla hänen märkää ja spermaista pillua. Olimme kaikki tämän jälkeen vähän hämillään siitä että mieheni nai tuota naista ja että hän myös halusi sitä. Tarpeeksi kiihottuneessa tilassa kyllä tekee melkei mitä vaan. No se oli tapahtunut eikä meitä kaduta. Ehkä joskus jopa uudestaan.