Minä olen mies joka nauttii siitä että vaimo käy vieraissa, itsee en kaipaa vieraita naisia ollenkaan. Olen jäänyt koukkuun, se on aivan uskomaton tunne kun odotan vaimon kotiin saapumista vieraista. Kiimaista kuulla mitä on tehty, miten nautittu , mustasukkaisena kuuntelen miten vieras on saanut vaimoni nauttimaan ja laskenut sisään spermansa. Kiihottavaa katsoa kuinka rinnoista ja vatsasta löytyy fritsuja jopa joskus kaulastakin. Kun hän aamusta palaa ja kaivautuu kainalooni peiton alle ja leviää "hapan" tuoksu, tiedän että se on vieraan spermaa joka tuoksuu. Käteni hakeutuu vaimon pikkareihin ja tunnen turvonneet ja naimisesta liukkaan pillun sormissani tuntuu että menetän tajuntani niin kiimaista se tuntuu. Yleensä hän pyytää että saako hän vaan nukkua, väsyttää...mutta en anna nukkua, haluan maistaa pillun ihanuutta ja tuntea kunka se lämpöisenä ja kiimaisena sykkii vielä nautinnosta vieraan miehen jäljiltä. Kuinka ihanaa ja kiihottavaa on työntyä häneen ja kuvitella mitä pillu on saanut kokea, haluan kuulla kaikki...sydän hakkaa tuhatta ja kauaa ei kestä kun sperma lentää ja molemmat väsyneen vajaa sänkyyn. Suosittelen muillekin, kokeilkaa ilman mustasukkaisuutta, voitte kokea jotain ainutkertaista ja laatuista nautioa molemmat. Yhteisiä kokemuksia jo noin parikymmentä kertaa...joitakin kertoja ollen ollut mukana toisena miehenä tai sitten toisessa huoneessa kuunnellut, kaikki omalla tavallaan kiihottavia.