Tiina 1
itsellä on tapana sitoa nainen ja piiskata pillu suurin osa valuu tuon jälkeen lemmen mehua ihan valtoimenaan
Viimeksi muokattu:
itsellä on tapana sitoa nainen ja piiskata pillu suurin osa valuu tuon jälkeen lemmen mehua ihan valtoimenaan
Minulla on usein jalassa nämä erään kauppaketjun `halpiskumpparit`. Niillä minä olen polkenut miehen seisovan peniksen. Olen käyttänyt niitä myös potkimisessa.
Palleille potkiminen on taitolaji.Voi potkaista lujaakin jos vain tietää mihin potkaisee.Kiveksiin jos osuu niin se on pahempi juttu.Netistä löytyy ohjeita siittä miten potkia ilman että vahingoittaa mies poloa pysyvästi.Kiveksiä voi myös siedättää kestämään aloitamalla juuri läpsimällä ja pikku hiljaa ko kipukynnys nousee niin lisäämällä voimaa ennen potkimista esim polvea munille ja ko se ei riittä enää siirrytään potkimaan.Ko vaan löytäis jostain naisen joka suostuis moiseen.Tyttökaveri alkoi silleen vähitellen läpsiä palleja ihan ilman sanomista ja siitä sitten rohkaisin häntä tekemään niin useamminkin ja vähän kovempaa. Jos tästä nyt haluaa asiallisesti jollekin jotain neuvoja antaa niin ainahan sitä voi mieheltä kysäistä tai sitte hiljalleen alkaa läpsimään jos ei kehtaa kysäistä. Kyllä mies sitte ilmoittaa jos tuntuu liian kivuliaalta.
Mutta jos nyt netistä löytää noita videoita missä dominat potkii lähes täysillä munille niin en nyt ihan varmasti osaa sanoa onko siinä miehillä yksinkertaisesti teräspallit vai voittaako se nautinto alistamisena ja potkittava olemisena sen kivun. Sanoisin että normaalille miehelle kyllä se aika kipeää tekee kun vähän kovempaa osuu enkä usko että siitä kauheasti nautintoa on. Toki siis varmaan joillekin.
Kerro toki tarkemmin menetelmästäsi rupesi kiinnostamaanMun pravuuri on se makkarankierto. Sen jälkeen on koko muna ihan musta. Ei se edes tee kauhean kipieää ja mustelmatkin paranee nopeasti. Turvotus on mahtava.
Annastiina täällä olis toisetki munat läpsittäväks ja potkittavaks jos vaan kelpaa.Pyydä joku läheisempi läpsimään Peke.
Laitata mustat ohuet nahkahanskat käsiin, että tulee viileä kliiinisen käsittelyn maku.
Annastiina täällä olis toisetki munat läpsittäväks ja potkittavaks jos vaan kelpaa.
Hannu
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Itselläni ei niinkään kokemusta HAI-saappaistaKyllä ne munat tosiaan kestää. Laitoin jalkaan Hai-saappaat, kun tiesin, että munille pitää potkaista.
On ne vaan niin hyvät potkimiskengät. Käyttäkää naiset/tytöt Hai-saappaita potkimisessa.
Itselläni ei niinkään kokemusta HAI-saappaista
Minä käytin eilen potkimisessa Hai-saappaita . Minä pidän niitä potkimiskenkinä, ja sisällä ne on usein jalassa. Niin on myös nyt.
Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.