Mies pihtaa

• Viestiketjun aloittaja Yliseksuaalinenko
  • Ensimmäinen viesti
Yliseksuaalinenko
Mitä tehdä kun halut eivät kohtaa? Olen 36v. ja naimisissa kuusi vuotta nuoremman miehen kanssa. Tuntuu siltä, että kohta lähtee järki, sillä en saa tarpeeksi seksiä. Ollaan keskusteltu asiasta monesti ja sovittu kompromisseja, mutta mies muistaa ne kerran tai kaksi ja palaa takaisin vanhoihin tapoihin eli kääntää selkänsä kun teen aloitteen. Olemme esim. sopineet, että käytämme yhdessä seksileluja toisen tyydyttämiseen, jos seksiä ei sillä kertaa tee mieli. Mutta tämä toimiikin vain silloin kun on hänen tyydyttämisestään kyse. En kohta enää oikeasti jaksa.

Iloinen sinkku
Mitä tehdä kun halut eivät kohtaa? Olen 36v. ja naimisissa kuusi vuotta nuoremman miehen kanssa. Tuntuu siltä, että kohta lähtee järki, sillä en saa tarpeeksi seksiä. Ollaan keskusteltu asiasta monesti ja sovittu kompromisseja, mutta mies muistaa ne kerran tai kaksi ja palaa takaisin vanhoihin tapoihin eli kääntää selkänsä kun teen aloitteen. Olemme esim. sopineet, että käytämme yhdessä seksileluja toisen tyydyttämiseen, jos seksiä ei sillä kertaa tee mieli. Mutta tämä toimiikin vain silloin kun on hänen tyydyttämisestään kyse. En kohta enää oikeasti jaksa.
Mulla oli poikakaverin kanssa sama tilanne. En saanut laadukasta seksiä riittävästi. Pari vuotta sinnittelin suhteessa jatkuvassa puutteessa, koska en halunnut pettää. Lopulta heitin jätkän pihalle, koska seksuaaliset halumme ei kohdanneet. Nyt voin harrastaa seksiä kenen kanssa haluan kun ei ole parisuhdetta esteenä

Viimeksi muokattu:
mrKla
Rakkaus loppunut jos sitä koskaan ollutkaan.
Minä voin panna sua ja kunnolla jos ei miestäsi kiinosta. Jos miehesi ei halua, niin aina on joku muu joka haluaa. Itse en katsoisi tuollaista, että vain sillon käy, kun toista sattuu kiinostamaan.

Yhteistyössä