Kyseessä ei oikeastaan ollut tätini, vaan enoni vaimo, joka sai minut 17-vuotiaana kiinni tyttärensä, eli serkkuni päältä. Olimme serkutytön kanssa melkoisessa paniikissa suhteemme paljastuttua, mutta yllätykseksemme hänen äitinsä hetken meitä katseltuaan totesi vain rauhallisesti, että jotakin tällaista hän oli osannut odottaakin, koska olimme aina olleet erittäin läheisiä toisllemme. Käski meitä vielä pitämään huolen ehkäisystä sekä siitä, ettemme jäisi kiinni kellekään muulle ja jätti meidät hämmästelemään tilannetta.
Olisihan minun pitänyt arvata, että jotakin tuosta seuraisi. Tätini (kutsuin häntä tädikseni, vaikka ei hän sitä sukulasissuhteen puolesta ollutkaan), joka oli seksikäs pakkaus uhkeine rintoineen ja kauniin pyöreine takamuksineen, alkoi käyttäytyä minua kohtaan aivan uudella tavalla. Hän flirttaili minulle aina, kun tilaisuus tuli ja alkoi pukeutua läsnäollessani rohkeammin, paljastavammin kuin ennen. Ajoittain hän ilmestyi saunaan samaan aikaan kuin minä tai tuli saunasta kylpytakki paljastavasti raollaan, jos ei muita ollut läsnä. Selän pesuun pyydettiin yhä useammin ja hän selvästi nautti kiusoittelemisestani ja tuijotti kiihottuneena kivikovaa kaluani. Totesi keŕran tuntiessaan terskani selkäänsä vasten, että oli hyvillään tyttärensä puolesta, kun tämä sai tuollaista aisaa.
Väistämätön oli edessä, mutta eri tavalla kuin olin osannut kuvitella. Olin ollut ihan varma, että se tapahtuisi saunassa, koska noita kertoja tuli yhä useammin, mutta tätini yllätti minut yhtenä uutena vuotena ollessani heillä kylässä. Hän kuiskasi minulle ilotulitusta katsoessamme, että halusi minut sinä yönä. Hän aikoi juottaa enoni sammuksiin ja odottaa minua takkahuoneessa, kunhan joutaisin serkkuani naimasta. Kyrpäni seisoi jo kivikovana ja kotona serkkuni herkutteli useaan otteeseen kestoerektiollani ennen kuin nukahti tyytyväisenä.
Odotin hetken ja hiivin hiljaisen talon poikki takkahuoneeseen. Siellä minua odotti tätini seitinohuessa yöpaidassa, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Ensin hän pyyssi minua nuolemaan pilluaan, minkä tein enemmän kuin mielelläni ja sitten hän ohjasi minut sohvalle ja nousi hajareisin päälleni tarjoten upeat, täyteläiset rintansa suudeltaviksi ja näykittävksi nännit pystyssä törröttäen, otti sitten räjähtämäisilään olevan kyrpäni käteensä ja ohjasi minut sisäänsä. En ole montaa kertaa eläessäni saanut sellasita samettipillua kuin tädiltäni. Se oli kuuma, tiukkana sykkivä pillu, joka tuntui olevan aivan kyltymätön. Tätini ratsasti kahdet varvit sisäänsä ja kieahti sitten sohvalle spermaiset reidet levällän ja nuoletti uudestaan pillunsa. Siiinä vaiheessa minun itsehillintäni petti ja työnnyin häneen himosta täristen. Kourin noita upeita rintoja, sormeilin hänen turvonnutta, sykkivä klitoristaan ja laukesin sisään, kun tuo vagina kouristeli rajuimmillaan orgasmien aalloilla.
Huohotimme pitkään sohvalla ja menimme sitten suihkuun. Tätini takamus oli niin vastustamattoman upea, että en voinut vastustaa kiusausta nussia häntä takaa päin. Se oli paras varvi sinä yönä, molempien mielestä. Luulin, että kivekseni räjähtäisivät, niin rajusti tuo himokkaasti keinuva perse ja sykkivä vagina minuun vaikuttivat.
Kun tätini hellästi hyväillen kuivasi kyrpääni suihkun jälkeen, hän totesi, että jos ei minulla olisi mitään sitä vastaan, niin tästä voisi tulla kiva tapa. Pitäähän äidin tietää, millaista munaa tytär saa. Minulla ei todellakaan ollut mitään suhdetta vastaan, olinhan saanut selville, mistä serkkuni oli omat avunsa perinyt.
Olen ollut kyseisen serkkuni kanssa naimisissa jo 20 vuotta (neljä tervettä lasta, jos kenen tekee mieli kommentoida sukurutsasta). Muu suku ei oikein hyväksynyt asiaa, joten asumme eri puolella Suome kuin sukumme, mutta anoppi käy meillä säännöllisesti kylässä.