Pitävätkö miehet alistamisesta

• Viestiketjun aloittaja rgre
  • Ensimmäinen viesti
rgre
Onko kellään kokemusta miten miehet yleensä suhtautuvat siihen jos nainen haluaisi hieman alistaa. Esim pari sormea miehen peppuun vähän kivespussin puristelua ja venyttämistä vaikka olisi hieman kivuliastakin. Minulla on uusi kumppani jolle haluaisin tehdä vähän juttuja mutta en kehtaa oikein ehdottaa . Seksikkäämpää kyllä olisi jos en ehdottaisi vaan yllättäen sen tekisin ensin hieman varovammin ja sitten rajummin hetken päästä.

Minulla oli aiemmin mies joka ainakin halusi että teen niin. Oli ihanaa saada hänet ensin todella kuumaksi ja työntää pari sormea peppuun ja koukistella niitä tosin sitten hän yleensä saikin todella nopeasti. Mutta oli ihanaa nähdä kun hänen siemen nestettä rupesi valumaan niin herkästi ja paljon.

masokisti
Onko kellään kokemusta miten miehet yleensä suhtautuvat siihen jos nainen haluaisi hieman alistaa. Esim pari sormea miehen peppuun vähän kivespussin puristelua ja venyttämistä vaikka olisi hieman kivuliastakin. Minulla on uusi kumppani jolle haluaisin tehdä vähän juttuja mutta en kehtaa oikein ehdottaa . Seksikkäämpää kyllä olisi jos en ehdottaisi vaan yllättäen sen tekisin ensin hieman varovammin ja sitten rajummin hetken päästä.

Minulla oli aiemmin mies joka ainakin halusi että teen niin. Oli ihanaa saada hänet ensin todella kuumaksi ja työntää pari sormea peppuun ja koukistella niitä tosin sitten hän yleensä saikin todella nopeasti. Mutta oli ihanaa nähdä kun hänen siemen nestettä rupesi valumaan niin herkästi ja paljon.
Minä ainakin pidän kaikki tuollaista ja sen lisäksi piiskaa pyllylle!

Viimeksi muokattu:
hannu94
Samatäällä Dominoivat naiset ovat aina saaneet minut syttymään.Pidän suunnattomasti sitomisesta ja talutus hinoista julkisilla paikoilla.Eli kyllä pitävät ainakin jotkut meistä.

Preys
Suhtaudun alistamiseen hyvin. Rakastan olla alistettuna, sidottuna ja piiskattavana. Nautin kun anaaliin laitetaan seksin aikana lelu tai sormeillaan, kunhan eturauhasta myös hierotaan samalla. Vaimoni piiskaa ja peittää silmäni kuristaa ja komentaa. Edellinen parisuhteeni oli paskaa sen mitä se kesti koska en nauti aivan tavallisesta lauantai saunan jälkeen vartin lähetyssaarnajasta. Toki tavallinen seksi on välillä taivaallista ja vaihtelua, mutta liputan kyllä kyllä itseni bdsm seksiä rakastavaksi alistuvaksi ja alistajaksi myöskin. Hetero mies olen myös täysin.

mies 68

Minä ainakin pidän kun vaimoni nuolee ja imee kulliani samalla puristelee kiveksiä niin että vähän sattuu. Työntää myös sormensa usei peppuuni ja on joskus työntänyt sinne dildon kun ensin on sormella runkannut peppereikää. Voin sanoa että parhaan orgasmin olen saanut juuri silloin kun vaimo imee kullia oikein kunnolla ja samalla liikuttelee dildoa perseessä. Kaikkee kannattaa kokeilla. Minä valutan vaimon rinnoille ja reisille joskus steariiniä, vaimo tykkää ja haluaa olla usein silmät sidottuina kun tyydytän häntä. Vaimoo tyydytän usein niin suurella sauvalla joka ei meinaa mahtua sen sisään mutta menee kun on aivan märäksi nuoltu, nussittu ja sormin runkattu. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin tuota suurta dildoa haluava märkä kiimainen vaimon pillu. Vaimo haluaa myös että puhun sille rivoja kun tyydytän sitä. Normaalisti puhun pillusta tai pimpistä mutta noissa tilanteissa sanon esim. että nyt saatanan huora saat märkään vittuus semmosta patukkaa että tuntuu tai vaikka että vitun huora narttu ota kyrpä suuhus ja nussin hiuksista kiinni pitäen vaimoa rajusti suuhun. Joskus käsken sen kontusilleen ja vaimo tyydyttää itseään dildolla ja minä läpsin perseelle sanoen että vitun pettäjä huora kohta saat kyrpää perseeseen. Tämmöisistä ja monesta muusta meillä pidetään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä