rgre
Onko kellään kokemusta miten miehet yleensä suhtautuvat siihen jos nainen haluaisi hieman alistaa. Esim pari sormea miehen peppuun vähän kivespussin puristelua ja venyttämistä vaikka olisi hieman kivuliastakin. Minulla on uusi kumppani jolle haluaisin tehdä vähän juttuja mutta en kehtaa oikein ehdottaa . Seksikkäämpää kyllä olisi jos en ehdottaisi vaan yllättäen sen tekisin ensin hieman varovammin ja sitten rajummin hetken päästä.
Minulla oli aiemmin mies joka ainakin halusi että teen niin. Oli ihanaa saada hänet ensin todella kuumaksi ja työntää pari sormea peppuun ja koukistella niitä tosin sitten hän yleensä saikin todella nopeasti. Mutta oli ihanaa nähdä kun hänen siemen nestettä rupesi valumaan niin herkästi ja paljon.
Minulla oli aiemmin mies joka ainakin halusi että teen niin. Oli ihanaa saada hänet ensin todella kuumaksi ja työntää pari sormea peppuun ja koukistella niitä tosin sitten hän yleensä saikin todella nopeasti. Mutta oli ihanaa nähdä kun hänen siemen nestettä rupesi valumaan niin herkästi ja paljon.