Piukat farkut gallup

• Viestiketjun aloittaja Tilde
  • Ensimmäinen viesti
Cindy
Vittu kyl se o niin, että mitä hoikempi on ja mitä tiukemmat farkut niin sen rivomma näköset ja tuntuset ovat. Mä oon melkein anorektikko ja nautin vitusti ku saan päälle saatanan kireet farkut ja korkeet piikkarit.

Välil kyl tuntuu siltä, että ei kestä niin saatanan kireitä farkkuja pitää jatkuvasti päällä ku vetävät mu läväreitä täynnä olevan alapään ihan verille.

Viimeksi muokattu:
-tar
Miten te muut pidätteko piukkoja farkkuja miesten kiusax vai oman kiihotukseen? Itel yhet tosi piukat mis sauma pimpis ja klitta kovil.
Huomasin tämän ikivanhan gallupin aloituksen ja on vastattava samoin kuin aloittajakin. Piukoista pidän ja aina farkut paljaaltaan, ja yleensä nappifarkut. Helppo sujauttaa vaikka sormi napituksen lomasta tunnustelemaan vaikka sitä klittaa. Ja niin teenkin usein, vaikka ratikassa. Melkein itseäni varten niistä piukoista farkuista pidän ja tokaksi sitten tulee muiden katseen vangitseminen.

Viimeksi muokattu:
Cindy
Mitä sitä kiertelee, tänää mul oli vitun tiukat freddyt ja sain monta orkkuu kadulla. Ne on hyvät ku sauma menee tiukasti ja hinkkaa klittaa. Vittu mä oon paha masokisti, nautin helvetisti ku farkut hinkkaa mua. Vittu ku sais päälle vielä kireemmät farkut et ei kunnol pystyis kävelee.

Viimeksi muokattu:
tightjeansorgasm
Moi Oon Tarja 37 Ja pidän vieläkin vitun tiukkoja farkkuja ja ilman pikkareita Pikkarit ihan turhii ovat vaan tiellä. Saan farkut jalassa päivässä useita orkkuja Farkut menee aina pillulimoille.Ihana keksintö todellakin Naiselle saatanan kireet farkut. Tietty myös vitun kireitä shortsejakin ja minihameita.

masokisti
Mitä sitä kiertelee, tänää mul oli vitun tiukat freddyt ja sain monta orkkuu kadulla. Ne on hyvät ku sauma menee tiukasti ja hinkkaa klittaa. Vittu mä oon paha masokisti, nautin helvetisti ku farkut hinkkaa mua. Vittu ku sais päälle vielä kireemmät farkut et ei kunnol pystyis kävelee.
Vaikka minä olen mies minulla on kauniit kapeat seksikkäät sääreet reidet ja nätti pyöreä pylly ja minäkin nautin kun saan kävellä tiukat farkuissa ja näyttää minun alavartalo sillä lailla!Fantasiodaan silloin että joku nainen halua vedä minun farkut alas ja anna minulle piiskaa ympäri koko reidet ja persa!

minä
Kotiin kävellessään nainen oli huomannut, että hänen farkkunsa tuntuivat vielä tavallistakin tiukemmilta ja että jaloista oli lähtenyt tunto. Jalat puutuivat lopulta niin pahoin, että nainen kompastui ja kaatui, eikä hän päässyt sairaalaan kuin vasta muutamien tuntien päästä.
Etelä-Australiassa sijaitsevan Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa työskentelevän tohtori Thomas Kimberin mukaan naisen hermo- ja lihasvauriot olivat niin vakavat, että farkut oli leikattava irti tämän päältä. Nainen vietti sairaalassa seuraavat neljä päivää tutkittavana ja hoidettavana. Hoitojen jälkeen potilaalla oli edelleen vaurioita jaloissaan, mutta hän parani myöhemmin kokonaan, Kimber sanoo.

Australialaislääkäreiden mukaan aikaisemmin tiukkojen farkkujen on tiedetty joissain tapauksissa aiheuttaneen vahinkoa nivusten ja lantion alueen hermoille. Koko alaraajojen verenkierron vähentyminen ja hermoratojen sekä lihasten vaurioituminen oli lääkäreillekin kuitenkin yllätys.

farkkuukkeli
Olipa hauskaa lukea, että jotkut naiset eivät käytä alushousuja farkkujen kanssa. Oma vaimo käyttä ainakin silloin kun nään hänen pukeutuvan. Hän on viimein alkanut ymmärtää kuinka hyvältä farkut näyttävät hänen yllään.

Eetvartti
Kotiin kävellessään nainen oli huomannut, että hänen farkkunsa tuntuivat vielä tavallistakin tiukemmilta ja että jaloista oli lähtenyt tunto. Jalat puutuivat lopulta niin pahoin, että nainen kompastui ja kaatui, eikä hän päässyt sairaalaan kuin vasta muutamien tuntien päästä.
Etelä-Australiassa sijaitsevan Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa työskentelevän tohtori Thomas Kimberin mukaan naisen hermo- ja lihasvauriot olivat niin vakavat, että farkut oli leikattava irti tämän päältä. Nainen vietti sairaalassa seuraavat neljä päivää tutkittavana ja hoidettavana. Hoitojen jälkeen potilaalla oli edelleen vaurioita jaloissaan, mutta hän parani myöhemmin kokonaan, Kimber sanoo.

Australialaislääkäreiden mukaan aikaisemmin tiukkojen farkkujen on tiedetty joissain tapauksissa aiheuttaneen vahinkoa nivusten ja lantion alueen hermoille. Koko alaraajojen verenkierron vähentyminen ja hermoratojen sekä lihasten vaurioituminen oli lääkäreillekin kuitenkin yllätys.
Samankaltaista pysyvää vahinkoa itselleen tekivät joskus toista vuosisataa sitten myös ne naiset, jotka halusivat itselleen ampiaisvartalon kiristämällä käyttämänsä korsetin nyörit niin kireiksi, että soi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä