Piukat farkut gallup

• Viestiketjun aloittaja Tilde
  • Ensimmäinen viesti
Tahtoihminen
En ole nainen, siis puhtaasti arvaan:
Siis, miksi pitää pimut vaateita piukkoja?
Vastaan, vaikkakin vastakarvaan,
ihan omaksi riesakseen rättejä kireitä, tiukkoja.

Taitolaji
Melkein niihin pukeutuminen on parasta. Taitolaji saada
kireä kangas aivan rypyttömästi päälle,ettei jää sellasii
makkarakohtii.Minusta korkeampiyläosa on enempi sexy
kun tulee kunnon kurvi.Matala yläosa tekee ihan hampuri-
laisen näköseks kaikki tursuu välistä. Tamän jutun
alkuunlaittaja näkyy kyl oleva KUNDI mut vastaan silti.
Tilde on kuolaava runkkari siks kyselee

Beibe
Hei Tildo, aika läpinäkyvä on yrityksesi esiintyä naisena, mutta vastaan kuitenkin, jotta saat mielenrauhan runkatessasi.

Itse pidän erittäin tiukkoja ja paljastavia farkkuja siksi, että ne vaan yksinkertaisesti sopivat minulla ja korostavat minun vartaloni muotoja. Tunnen niissä itseni aika seksikkään näköiseksi ja tiedän, että miehet tuijottavat minua. Enkä pane sitä pahakseni, vaikka miehet näin tekevätkin, tunnen jopa hieman kiihoittuvani, kun huomaan miestetn ""tapittavan"" lantioseutuani.

Mutta vaikka farkut ovatkin tiukat ja tuntuvat painautuvan joka sopukkaani, en kuitenkaan saa orkkuja kävellessä, kyllä siihen tarvitaan jo jotakin aivan muuta...

Zx
Beibe no mitäs tarviit kiihottuakses? Hellää nuolentaa farkkujes läpi? Ja sit pitkä pano nautiskellen? Ja laukemisen jälkeen farkut ylös takas ja spermat valuis pökiin? Sul soma pepa.

Tight jeans
Pukeutuminen todella hyvin istuviin farkkuihin tuntuu melko
sexyltä. Mahtava puristava tuntemus saa meikän tuleen.
Mä kans dikkaan korkeeta yläosaa kun nää pysyy sit hyvin
ylhäällä, fillarillaki ajelles peba pysyy linjois.

Pisikselle
Todella makeesti istuvat saa puettua kun alle vetää hyvin-
kiiltävätsukkikset. Farkku nousee kuin liimatux pintaan, mut tartet hyvän vyön ettei ne valu polviin ennen aikojaan.

Nautinnon
Ekaks etsit satiinipintaset sukkahousut,sit kostutat farkut
reilusti yläosasta. Pienen jumpan kans taiteilet ittes niiden
sisään.Nää kuivahtaa ja venyvät sun kroppaan melko
makeesti,olen kokellut.

Tiina
Mun poikakaverilla oli yhdet tosi tiukat farkut, joita en ollut nähnyt kertaakaan sillä. Sanoin sille, että nyt haluan nähdä miltä ne näyttää sulla. Se totes siihen, ettei ne varmaan edes mahdu sille enään. Se kokeili niitä, ja totes ettei ne mahdu enään jalkaan, ei toivoakaan. Hain kaapistani sellaiset tosi liukaspintaiset sukkahousut, ja sanoin poikakaverilleni, että näitten avulla mahtuu. Niimpä pujotin sukkahousut sille jalkaan, ja ne housut jotka ei äsken mahtuneet ollenkaan, luiskahti jalkaan lähes itsestään. Tosin kotoa tuo ei suostunut poistumaan sukkahousut jalassa, oli kuulemma kasvanut ohi sen iän kun käytti sukkahousuja.

Mies
Olet aivan oikeassa minun pääni saisit ainakin kääntymään. Toinen mikä saa minut katsomaan pitempään on tiukat ohuet valkoiset housut joka tuo hyvin muodot esiin siihen laittaa vielä sexyn topin niin kyllä viisari jo värähtää. Mustaa tai valkoista, kummatkin on seksikkäät.

Yhteistyössä