Ennenaikainen siemensyöksy

• Viestiketjun aloittaja psyykkaaja
  • Ensimmäinen viesti
psyykkaaja
Mitenköhän yleinen vaiva tämä lienee? On ikävää, kun muuten suhteessa on asiat hyvin, mutta seksipuolella olemme täysin erilaisia. Rakastan pitkiä esileikkejä ja pitkää yhdyntää. Esileikkipuoli on ollut helppo hoitaa, mutta mieheni ei kestä yhdyntää kuin muutaman työnnön verran. Vaikka kuinka yritän itseeni tsempata, on mieheni ennenaikainen tuleminen alkanut haitata. Yhdyntä ei tosiaan kestä kuin ehkä minuutin, maksimissaan. En ole ennen nykyistä miestäni joutunut tekemisiin tämän asian kanssa. Asia on miehelle tabu. Lääkäriin ei mene, sen on ilmoittanut heti kun asiasta ensimmäisen kerran puhuttiin.

Onkohan tässä mitään keinoja kokeiltavana, vai pitääkö kärsiä vai erota. Kaikkea ei voi aina saada, mutta totuus on se, että mieluummin olen sitten ilman seksiä, kun alan tuohon minuutin extrapikaiseen. Ei jaksa kiihottaa yhtään, kun tietää että lopussa on muutaman työnnön yhdyntä. Minusta mitkään esileikitkään ei vedä vertoja kunnon yhdynnälle.

Onko teillä kokemusta kyseisestä ongelmasta? Onko löytynyt jotain apua tuohon ongelmaan, vai onko suhde loppunut?

kaiken kokenut
No voi hyvät hyssykät. Eikö toinen kerta kestäisi vähän pitempään. Myös voiteiden käytöstä
on apua. Entäpä pieni määrä alkoholia , ei varmaan pahenna asiaa. Myös rakasteluasennilla
on merkitystä. Ei kannata harrastaa agropatiaa. Onko hän vielä kovin nuori? Kyllä siihen
on keinoja olemassa. Tsemppiä!

Löysät pois
Mitäpä jos mies ottaisi ensin löysät pois joko itse tai sitten sinä teet sen käsin/suulla? Tauon jälkeen voisitte sitten aloittaa yhteisen juttunne ja mihesikin kestäisi leikissä mukana. Toinen tapa on harrastaa seksiä riittävän usein eli ei siis pitkiä taukoja.

Gummi
Huomattavasti edullisempi, muutaman euron maksaa 20 kpl, on kipulääke Tramadol. Sitä on kokeiltu maailmalla varsin menestyneesti ennenaikaisen siemensyöksyn hoidossa. Urologi ehdotti sitä minulle, ja varsin hyvältä tuo vaikuttaa, selvästi pidensi kestoa ainakin minulla. Yhden Priligyn hinnalla saa montakymmentä Tramadolia. Nyt vaan rohkeasti urologin pakeille, kyllä siihen vaivaan apu löytyy!

Viimeksi muokattu:
minä
Tulla ohjeita jos auttas:unsure:
Jatkoa linkissä
Valtaosa ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivistä miehistä saavat hyödyn seuraavasta yksinkertaisesta harjoitteesta:
Herkkä siemensyöksy (ennenaikainen siemensyöksy) :: Terveyskirjasto
I vaihe: Tee tämä harjoite ainakin kolmasti tai useammin viikossa 2–4 viikon ajan.

1. Masturboi käsin kunnes tunnet siemensyöksyn olevan juuri tulossa.
  2. Keskeytä masturbointi ja odota 60 sekunnin ajan
  3. Aloita masturbointi uudelleen ja laske aika, kunnes tunnet taas siemensyöksysi olevan melkein tulossa
  4. Keskeytä masturbointi ja odota taas 60 sekuntia
  5. Toista tämä 4–5 kertaa ja lopuksi anna mielihyväsi voimistua siemensyöksyyn saakka...

Kestoa
Eihän naiset ole tyytyväisiä mihinkään. Liian nopeasti laukeava ei ole hyvä, ja jos on liian kestävä, eikä välttämättä edes laukea, niin nainen ottaa sen itseensä.
Itse kun satun olemaan kestävää sorttia. Jaksan jyystää tunteja, siinä on pillu ku pillu hellänä sen jälkeen.
Tekisin melkein mitä vain jos voisin joskus laueta minuutissa.
Tuu käymään jos haluat yhtyä pitkään.

Yhteistyössä