KesäM40
Kysymys lähinnä miehille. Eli tälläinen uusi tilanne tullut minulle. Olen aina ollut normikokoinen tai hieman suurempi alapäästä, mutta päätinpä kuitenkin reilu vuosi sitten aloitella Penispumppausta, kuten nykyään muotia tuntuu olevan. Tuloksia on tullut senttejä sekä pituuteen että paksuuteen, levossa että erektiossa. Nyt kuitenkin tänä keväänä ilmeisestikin kun ilmat on lämmenneet eikä tiukka pakkanen ole munaa enää kutistellut ulkona liikkuessa, niin ei tahdo penis aina "keskellä" pysyäkkään. Hieman siis kiusallinen tunne kun se menee aina jompaan kumpaan lahkeeseen, kun siihen ei ole tottunut.
Kysymykseen. Olen aina käyttänyt boxereita, joten pitäisikö siirtyä "tiukempiin" pöksyihin jotka pitäisi vehkeen enemmän paikoillaan (ja tukisi), vai miten te muut miehet teette, jos penis meinaa "karata"? Vai annatteko vaan roikkua lahkeessa? Housujakaan ei viittisi alemmas repiä ettei persevako näy, kun käytän aina istuvia farkkuja. Lökäpöksyihin en siis varmasti siirry.
Mitä mieltä naiset? Pitääkö olla vehje tiukasti keskellä housuissa, vai huomaatteko edes jos lahkeessa heiluu? Törkeetä?
Kysymykseen. Olen aina käyttänyt boxereita, joten pitäisikö siirtyä "tiukempiin" pöksyihin jotka pitäisi vehkeen enemmän paikoillaan (ja tukisi), vai miten te muut miehet teette, jos penis meinaa "karata"? Vai annatteko vaan roikkua lahkeessa? Housujakaan ei viittisi alemmas repiä ettei persevako näy, kun käytän aina istuvia farkkuja. Lökäpöksyihin en siis varmasti siirry.
Mitä mieltä naiset? Pitääkö olla vehje tiukasti keskellä housuissa, vai huomaatteko edes jos lahkeessa heiluu? Törkeetä?